חברת טמפו המשווקת את בירה היינקן, השקיעה מיליון דולר בקמפיין תדמיתי תחת הסיסמא: "זה חייב להיות היינקן". הקמפיין הופק בארה"ב בכיכובה של השחקנית ג'ניפר אניסטון (רייצ'ל מחברים), כאשר הקו הפרסומי מציג "מפורסמת יותר מהמפורסמים".
בסרטון מופיעה ג'ניפר אניסטון בסופרמרקט שכונתי, מנסה להגיע אל המדף העליון בו נמצאת שישיית ההיינקן האחרונה. בחור שרואה את המצוקה בה היא נמצאת מציע את עזרתו ונדהם כשהוא רואה שמדובר בשחקנית מפורסמת. כשהוא מצליח לבסוף להגיע אל שישיית ההיינקן, ומבין כי מדובר בשישיית ההיינקן האחרונה, הוא לוקח אותה לחיקו ויוצא.
אייל גלברג, מנהל שיווק היינקן, מציין כי האסטרטגיה מאחורי הקמפיין מדגישה את התשוקה למותג היינקן. הפרסומת היא המשך לאותו קו של הפרסומות בהן מדגישים את התשוקה למותג, ומבליטים מה אנשים מוכנים לעשות עבור ההיינקן שלהם. הסיסמה - "זה חייב להיות היינקן".
בירה היינקן, מיובאת לישראל על-ידי חברת טמפו החל משנת 1992 והיא בירת הייבוא הנמכרת ביותר בישראל. להיינקן נתח שוק של כ-8% משוק הבירות בישראל.
מכיוון שזאת הפעם הראשונה שג'ניפר אניסטון מופיעה בקמפיין בתחום זה, היא מאוד התרגשה, וכך גם בעלה, בראד פיט, שפנה להיינקן וביקש להשתלב בקמפיין. בימים אלו מתנהל משא-ומתן לבחינת אופציה זו, כך נמסר מטמפו.