חברת סודה קלאב עולה לקראת הקיץ עם קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום זרמון-גולדמן, כחלק ממהלך אסטרטגי למיצוב מחודש של החברה ומוצריה. השינוי מתבטא בכל הפעילויות התקשורתיות וכולל רענון של אריזות המכשירים, הוספת טעמים חדשים, ומעבר לאסטרטגיה אחידה בכל התקשור השיווקי של מותג.
הקמפיין יעלה לאוויר בטלוויזיה בשבועות, במטרה לענות על הצורך ל"השקות" את האורחים בכמות ובמגוון. היקף הקמפיין המתוכנן עומד על כ-400,000 דולר.
בקמפיין ההומוריסטי נראית משפחה שהזמינה את איש השרות של חברת סודה-קלאב להחליף את בלון הגז הישן בחדש. לאחר שהחליף את הבלון הוא הולך לכיוון הדלת עם הבלון הישן ו... כאן מתחילה ההיסטריה! בעל הבית מכין לעצמו משקה סודה קלאב. למשמע הצליל המוכר של סודה קלאב, הוא מבין כי כעת יעבור זמן רב עד שיידרש לו בלון חדש. ניצוץ דמעות בעיניו, והוא רץ לכיוון איש השרות ומחבק אותו, כל המשפחה דומעים ומתחבקים זה בזרועות זה - "כשבלון אחד מספיק ל-100 ליטר גזוז - לך תדע מתי תפגשו שוב!".
הסרט מסתיים בסלוגן החדש של סודה קלאב: "סודה קלאב - 100 ליטר של אפשרויות!" - מכשיר אחד המספק את האפשרות להכין מגוון גדול של משקאות במגוון טעמים רחב ובכמות (כמעט) אינסופית.