"אקספרס" - השבועון של נוסעי רכבת ישראל יוצא לדרך והחל מה-29 ביוני יופץ חינם ב-50,000 עותקים, בכל יום ראשון, בתחנות הרכבת בכל רחבי הארץ, על גבי מאות מתקני הפצה בעיצוב יחודי.
השבועון יופק על-ידי חברת יובל סיגלר תקשורת בע"מ, אשר זכתה במכרז שפרסמה הרכבת בחודש פברואר 2003.
השבועון יכלול 32 עמודים וימומן מפרסום. יסקרו בו מגוון רחב של נושאים ובהם אקטואליה רכה, ספורט, כלכלה, תרבות ופנאי, וכן יהיו בו שעשועונים, תשבצים וחידונים, והבטות מיוחדות לקוראי הרכבת ונוסעיה.
לגבי רכבת ישראל מהווה השבועון החדש אמצעי פרסום נוסף, לאחר שהשנה הוחל בפרסום על גבי קרונות הרכבת ובקרוב מתוכנן לצאת מכרז חדש לפרסום בתחנות הרכבת עצמן.
סמנכ"ל שיווק ברכבת ישראל אבי חפץ מסר: "רכבת ישראל היא מדיום פרסומי ארצי נייד מהחשובים והאפקטיביים הקיימים כיום במדינת ישראל. בדומה לאירופה, בזכות הפופולריות של רכבת ישראל שעולה משנה לשנה ותנועת הנוסעים הרבה בתחנות, חושפת הרכבת מדי חודש כ-2 מיליון אנשים הנוסעים העושים דרכם ב-260 רכבות יומיות, למסרים של החברות המפרסמות והופכת אותם לקהלי מטרה חשובים למפרסמים".
חפץ הוסיף, כי "אקספרס" הינו אמצעי נוסף של רכבת ישראל להרחיב את השירות שהיא מעניקה לנוסעים ולשפרו באמצעים שונים. לחפץ נסיון תקשורתי בן עשרות שנים, אשר החל עוד בתקופת היותו מראשי בטאון הסטודנטים "פי האתון" של אוניברסיטה העברית בירושלים.
המו"ל יובל סיגלר מוציא לאור בין השאר גם את השבועון 'טיים אאוט', על-פי זיכיון של טיים אאוט גרופ הבינלאומית, את מגזין 'אטמוספירה' המופץ בכל מטוסי אל-על, את מדריך השידורים של חברת הלווין yes (בעברית וברוסית), את עיתון 'ערוץ הילדים', את המגזין לתרבות אורבנית '42 מעלות' ובעיקר - את אתר ICE באינטרנט.