|
התרופה הגיעה [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
שירותי בריאות "כללית" מחוז ת"א יפו משיקה שירות חדש לנוחיות מבוטחיה הנתקלים במחסור של תרופה בבתי המרקחת.
השירות החדש יעדכן את המבוטחים, באמצעות מסרון, על הגעת תרופה שהייתה חסרה במלאי ושאותה הזמינו. התרופה תישמר למבוטח בבית המרקחת למשך 7 ימים מיום קבלתה.
בנוסף הציבה "כללית" בכל בתי המרקחת שבבעלותה ובבתי מרקחת שבהסדר עמה מכשיר "בדיקומט", מכשיר המאפשר הנפקת דפי מידע המפרטים את תכונות התרופה המבוקשת.
ד"ר יוסי בהגון, מנהל הרפואה המקוונת בשירותי בריאות "כללית": "אנחנו נמצאים בחתירה מתמדת להבין את צורכיהם של הלקוחות שלנו ולהתאים ולעדכן את סל השירותים בהתאם. קבלת מסרון על תרופה שהייתה חסרה במלאי, תחסוך ללקוח זמן המתנה יקר. בנוסף, השירות יאפשר ללקוחות לדעת יותר אודות התרופות אותן הוא נוטל".