קבוצת Neto, שבבעלותה המותגים "טיבון ויל", "דלידג", "ויליגר", "פוסידון", "שלושת האופים" ואחרים, נכנסת לתחום מוצרי הבריאות והטבע באמצעות המותג "ויליגר".
הקבוצה נכנסת לתחום מוצרי הבריאות תחת המותג ויליגר טבע ומשיקה סדרת גרנולה חדשה, המשלימה את סדרת ויליגר טבע בתחום משקאות הסויה.
לדברי גונן צור, מנהל מותג ויליגר: "ההחלטה להיכנס לשוק זה נובעת מהחלטה אסטרטגית של הבנת השוק, והן מבדיקה שערכנו בקרב הצרכנים אשר העידה על מודעות גבוהה לנושא המזון הבריא. מוצרי הגרנולה מהווים חלק מקטגוריית הבריאות והטבע בחנויות, כאשר קטגוריה זו נהנתה בשנים האחרונות מצמיחה שנתית של כ-30% לשנה".
עוד הוסיף צור, כי "הסדרה החדשה מעניקה לצרכן ערך מוסף כך שבנוסף לסגנון החיים הבריא שמתלווה לצריכת גרנולה באופן קבוע, יש יתרונות בולטים נוספים כמו אריזת נוחות שומרת טריות בקופסת פלסטיק שקופה הנבדלת משאר המוצרים בשוק המגיעים באריזת קרטון, 500 גרם של מוצר, שזה 100 גרם יותר מהמתחרים המספקים רק 400 גרם, ושימוש ב-100% חומרים טבעיים מספקים טעם ייחודי, אנרגיה ותחושת שובע".
שוק הגרנולה מוערך במכירות של כ-500 טון הנאמדים בכ-25 מיליון ש"ח. השוק נשלט על-ידי גרנולה ירושלים המשווקת באמצעות תמ"י יוניליוור, אחריו עומד המותג אנרג'י שבבעלות עלית, מותגים פרטיים ויצרנים קטנים אחרים. ב-Neto צופים, כי "ויליגר טבע" תהפוך לשחקנית מרכזית בשוק בעקבות כניסתה לקטגוריה זו וכי היא צפויה לאחוז בכ-15% מנתח השוק בשנתיים הבאות.
שלושת מוצרי הגרנולה של "ויליגר טבע" עשויים בשיטת קלייה ייחודית, ארוזים במיכלי פלסטיק שקופים שומרי טריות והנוחים לשימוש, ובנוסף , המוצר מכיל 500 גרם, שזה, לדברי החברה, 100 גרם יותר מכל אריזת גרנולה אחרת בשוק.
החברה משיקה שלושה טעמי גרנולה:
- גרנולה בטעם קינמון ופירות יבשים
- גרנולה בטעם קינמון ופירות יבשים - לייט
- גרנולה עם פירות יבשים ושבבי בננה
המוצרים החדשים ישווקו ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות הטבע.