"ירושלים מתגלה כיעד אטרקטיבי לרצים מאירופה, כאשר הנופים, ההיסטוריה והתרבות בירושלים מהווים בעבור רצי המרתון שילוב מושלם", כך אמרה אילנית מלכיאור, מנהלת התיירות ברשות לפיתוח ירושלים, לאור היענות מרשימה של משתתפים מרחבי העולם לקראת מרתון ירושלים הבינ"ל הראשון שייערך בעיר ב-25 במרס.
ההיענות למרתון נובעת בין היתר בעקבות עליית קמפיין האינטרנט של הרשות לפיתוח ירושלים, בהשקעה של 600 אלף שקלים, תחת הסיסמה: BREATHTAKING. מהרשות לפיתוח ירושלים נמסר כי מאז עלייתו לאוויר, שולשה ההרשמה למרתון, ונכון להיום נמכרו למעלה מ-500 חבילות לינה של רצים מחו"ל, כאשר הצפי הוא לכ-600 עד 700 רצים מחו"ל.
הקמפיין כולל באנרים במאות אתרי ריצה וספורט במדינות היעד שלו ובמנועי חיפוש. כמו-כן מבוצעת פעילות ברשתות חברתיות ובבלוגים רלוונטיים.