יפאורה תבורי הודיעה (יום א', 29.6.03) על הרחבת סדרת ה-RCQ בטעם חדש: תות-קווי.
הטעם החדש הינו חמצמץ ואיננו מוכר בשוק הישראלי. המשקה תואם את טעם הצרכן הישראלי וזכה לציונים גבוהים במבחני הטעימה.
RCQ הינה סדרת הנון-קולה של RC. הסדרה הושקה לפני כשנה בשלושה טעמים: לימון, דיאט לימון ואורנג', באריזות משפחתיות של 1.5 ליטר ובפחיות. הסדרה ממותגת כתת-מותג (Sub Brand) של RC. המותג נבנה כפלטפורמה לכלל המשקאות המוגזים שאינם קולה כשהוא זוכה לשיעור מודעות של כ-70%.
RCQ תות-קיווי משווק בבקבוק 1.5 ליטר במחיר: 3.5-4 ש"ח.
מנהל השיווק של יפאורה תבורי, מושי כהן מסר, כי מאז השקת המותג RCQ לפני כשנה, תפס המותג נתח שוק בקטגורית משקאות הנון-קולה של כ-21% (על-פי נילסן 5/03).