בשבוע הבא יצא לדרך מסע מוטורי נגד השעון "מהחרמון לאילת נון סטופ": מדובר במבצע פירסומי ראשון מסוגו, שמטרתו להחדיר ארצה בדרך מקורית ארצה, טנדר חדש מדגם איסוזו D-MAX "מהחרמון לאילת נון סטופ".
רכב השטח היחיד מסוג איסוזו D-MAX, יצלח את ישראל במעל 650 ק"מ של נהיגה ללא הפסקה בשטח לא סלול, במטרה לקבוע שיא ישראלי ראשון ולרדת מגבול ה-20 שעות.
"מהחרמון לאילת נון סטופ" נערך בסיוע המרכז הישראלי לסיור, שמטרתו לחצות לראשונה את ישראל שלא על כבישים, ביממה אחת. צוות המסע: יקי שקרל, מנכ"ל המרכז הישראלי לסיור וגל לוסקי, בעלת חברת יזמות ודייג באפריקה, בוגרת המסעות "איסוזו צ'אלנג'"-גוואטמלה ומקסיקו ו"מלכת המדבר"- גרוזיה.
עבור האיסוזו D-MAX זו תהיה נסיעת הבכורה שלו בישראל. הרכב עבר סדרה קטנה של התקנות בכללם: קפיצי TJM מיגוני גחון - גתוס, התקנת צמיגים ייעודיים לנסיעת שטח, כיסאות מרוץ -ספרקו, מערכת ניווט ממוחשבת - טורנדו ועוד.
מזה 3 חודשים עובר צוות המסע סדרת אימונים הכוללת: אימוני נהיגה וניווט, אימוני כושר גופני, אימוני צוות, תוך הקפדה על תוכנית תזונה מתאימה שנבנתה על-ידי תזונאית ספורט .
תוואי מסלול הנסיעה, תוכנן בקפידה ברמה של סריקת צירים, על-ידי יקי שקרל, במהלך השנה האחרונה ורובו ככולו נערך במסלולי עפר, דיונות וטרשים.
חציית המדינה בזמן הקצר ביותר מחייבת שימוש ביכולות מורכבות ובניסיון, אשר נרכשו לאורך שנים רבות. שקרל מוסיף כי המסע יגביר את מודעות הציבור לטיולי שטח בשבילים מסומנים, לבטיחות בנהיגה ולדרך ארץ. לדבריו, נקודות הציון של מסלול הנסיעה, שתוכנן בקפידה במשך תקופה ארוכה, ישמשו את אותם אנשים, המחפשים דרכים מקוריות ואטרקטיביות לניצול שעות הפנאי שלהם.