ההוצאות על פרסום מקוון בארה"ב צפויות להסתכם השנה ב-6.3 מיליארד דולר, לעומת 6 מיליארד דולר בשנת 2002 - כך עולה מדוח של חברת המחקר eMarketer.
עם זאת, נותרה ההשקעה בפרסום מקוון כ-2.5% בלבד מכלל ההוצאות על פרסום בארה"ב.
סך כל השקעות של חברות בארה"ב בתחום המדיה צפויות להסתכם ב-248.25 מיליארד דולר, עליה של 4.9% לעומת 236.75 מיליארד דולר בשנה שעברה. כך לפי חברת eMarketer הפועלת מניו-יורק ועורכת מחקרי שוק בתחומי המסחר האלקטרוני והעסקים המקוונים.
בנוסף לכך, צפויות ההוצאות על פרסום לצמוח ל-8.1 מיליארד דולר בשנת 2006. בכך תשוב רמת ההוצאות על פרסום מקוון לרמה שנרשמה בשנת 2000, ממש לפני פקיעת בועת האינטרנט. סך כל ההוצאות על פרסום בשנת 2006 בארה"ב צפויות להסתכם ב-293 מיליארד דולר.
בשנת 2004 צפויה ההוצאה על פרסום באינטרנט להגיע ל-6.8 מיליארד דולר, לעומת הוצאה כוללת על פרסום של 263.5 מיליארד דולר. בשנת 2005 צפוי הפרסום המקוון להגיע ל-7.2 מיליארד דולר לעומת הוצאה כוללת של 277.5 מיליארד דולר, נכתב בדו"ח.
ההוצאות על פרסום מקוון היוו 3.3% מסך כל ההוצאות על פרסום בארה"ב בשנת 2000, ומאז הלך והצטמצם חלקן בהוצאה הכוללת.
בשנה שעברה היה הנתח שלהן בסך כל ההוצאות על פרסום 2.5%, וצפוי לפי התחזית של eMarketer להישאר ברמה של 2.5% השנה, ולעלות לרמה של 2.6% בשנים 2004-2005. בשנת 2006 יגיע היקף הפרסום המקוון ל-2.8% מסך כל ההוצאות על פרסום.