נהג המרוצים הישראלי, איציק בריל, זכה במקום השני בקטגוריית המכוניות מסוג T1 בה נהג, ואשר בה השתתפו 36 כלי רכב מתחרים.
הנסיעה נערכה ללא תקלות מיוחדות, ובדרוג הכללי הגיע בריל במקום מספר 20 מתוך 170 כלי רכב משתתפים.
ההישג מודגש לנוכח העובדה כי את 800 הקילומטרים המפרכים של הנסיעה בדרכי העפר של הבאחה, עברו איציק וצוותו בזמן מצוין של 10 שעות 29 דקות ו-32 שניות. מהירות ממוצעת של כ-80 קמ"ש מעידה, כפי שאומר אף הקריין בסרט, על הגעה למהירות מירבית גבוהה מאוד.
איציק עלה על דוכן המנצחים וזכה בפרס של 800 יורו, ובערב (יום א') יוצג הישגו של הספורטאי הישראלי בערוץ 5.
השתתפותו של איציק בריל מנבחרת מיצובישי בראלי באחה בספרד ב-19 ליולי, החלה את אימוניו הרשמיים לקראת ראלי דאקר 2004. לראלי באחה יצא איציק בריל למבחן ראשון של הפג'רו בתנאי שטח קשים.
ראלי באחה נמשך כיום במסלול של 800 ק"מ ונחשב לראלי קשה במיוחד ואתגרי, בגלל תנאי השטח הכוללים מדבר חולי פודרה וסלעים. בראלי זה השתתפו נהגים ונבחרות שישתתפו בראלי דאקר 2004.
במסגרת ראלי באחה בחן בריל את שיתוף הפעולה של המכונאים הישראלים מחולון מוטורס, שנתנו מענה על-גבי משאית הסיוע. בנוסף, בחן את השיפורים האחרונים ש"עידו שיפורי רכב" התקין ואת עמידותו בתנאים קשים.
איציק בריל השתתף בראלי באחה עם פג'רו צבוע בצבעי הצוות הרשמי של מיצובישי. הפג'רו הוכן להשתתף בתחרות בקטגוריה T1 דיזל. משקלו כ-2200 ק"ג, הספק המנוע 240 כוחות סוס, המומנט מגיע ל- 55 קג"מ, לגיר 5 הילוכים ובמיכל דלק 350 ליטרים.