דני פלד, סמנכ"ל השיווק של טרה, מסר (יום ג', 5.8.03), כי: "מדוח נילסן האחרון, של חודש יוני 2003, עולה כי טרה הפכה לשחקן משמעותי בתחום הגבינות הרכות, עם נתח שוק של 11.4%".
החל מפברואר 2003 חלה עלייה משמעותית בנתח השוק, מ-7.6% ללמעלה מ-11%, כלומר גידול של מעל 50%.
דני פלד מסר עוד, כי הוא צופה כי נתח השוק המבורקד של טרה בקטגוריה זו יגיע ל-16% ב-12 החודשים הקרובים.
פלד הוסיף, כי: "העלייה המואצת במכירות הגבינות הרכות של טרה נובעת ממספר פעילויות שיווקיות שיזמנו והתמקדנו בהם בשנה האחרונה, השקת טעמים חדשים בסדרת גבינות היוגורט שלנו, תמיכה שיווקית נרחבת לגבינות היוגורט, התאמת הקו העיצובי של הגבינות הלבנות לקו המוביל את טרה, אריזות חיסכון שומרות טריות בגבינות לבנות ועוד".