ועדת הפרסומות של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, החליטה השבוע להגביל את שעות השידור של סרטון הפרסומת למשקאות חברת וירג'ין, בו נראים בקבוקי המשקה באילוסטרציה של קיום סקס, מאחר ויש בו רמיזות מיניות ופגיעה ברגשות הציבור.
לאור פניות שקיבלה בנושא, התכנסה (יום ב', 4.8.03) ועדת הפרסומות ברשות השנייה, בה השתתף גם מנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר, על-מנת לבחון את סרטון הפרסומת למשקאות וירג'ין, המשווקים בישראל על-ידי מי עדן, בו נראית אילוסטרציה של קיום יחסים כביכול, בין בקבוקי המשקה של החברה.
לאחר בחינת הסרטון, מצאה הוועדה "כי יש בתשדיר רמיזות מיניות ופגיעה ברגשות הציבור... לפיכך, ובשל העובדה כי אנו נמצאים בעיצומה של החופשה הגדולה, המלווה בצפיית ילדים ונוער עד לשעות מאוחרות, החליטה הוועדה כי החל ממחר, יום שלישי 5.8.03, יוגבל שידור התשדיר החל מהשעה 21:00".
הקמפיין החדש למשקאות וירג'ין, שהופק על-ידי משרד הפרסום רגב-קויצקי, עלה לאחרונה תחת הכותרת "וירג'ין - תכניס צבע לחיים".