גרופון גייסה (יום ו', 4.11.11) 700 מיליון דולר לאחר שהגדילה את היקף הנפקת המניות הראשונית שלה לציבור. בכך הפכה ההנפקה לגדולה ביותר מבין הנפקות
חברות אינטרנט מאז הנפקת גוגל, שגייסה 1.7 מיליארד דולר בשנת 2004.
המובילה עולמית ב"עסקות יומיות" באמצעות קופונים מוערכת כעת בכמעט 13 מיליארד דולר, לאחר שציינה כי הגדילה הצעתה לציבור ב-5 מיליון מניות ל-35 מיליון מניות בסך-הכל, ותמחרה אותם ב-20 דולר כל אחת, מעל לטווח הראשוני של 16 עד 18 דולר.
הופעת הבכורה בבורסה של החברה-בת שלוש השנים, אשר מוכרת קופונים באינטרנט בכל תחום שהוא, החל מטיפולי ספא ועד לניתוחי אף, היה לאחד המצופים ביותר השנה.
ההון הרשום למסחר הנמצא בידי הציבור (float) מייצג רק 5 אחוזים ממניות החברה וסייע להגביר את הביקושים ואת המחיר
אילוץ זה - הון בידי הציבור שהוא אחד הנמוכים ביותר בעשור האחרון - אמור לתמוך במחיר המניה של גרופון, שתיסחר בבורסת הנאסד"ק, לדעת אנליסטים.
אבל בטווח הארוך, מעלים האנליסטים חששות לגבי התחרות שהמצפה לחברה מצד חברות עם כיסים עמוקים כמו גוגל ו
אמזון; לגבי הצורך בהשקעה מתמדת כדי להגביר את צמיחת המשתמשים ולגבי ושאלות חשבונאיות, הנוגעות לכך שהחברה ביצעה שני שינויים ברישומי ההנפקה שלה, כדי לשנות את השיטה בה היא מחשבת את הכנסותיה.
ב-12.8 מיליארד דולר, גרופון מחזיקה בתג מחיר שהינו יותר מכפול מזה שגוגל הציעה כדי לרכוש את החברה בשנה שעברה.