|
קניון רחובות [צילום: אסף לב]
|
|
|
|
|
דוכן בן 10 מ"ר למכירת יוגורט, שהועמד בקומה א', באגף החדש של קניון רחובות, ישלם לחברת מליסרון, בעלת הקניון, 1,400 שקל למ"ר לחודש או 8% מהמחזור - הגבוה מבין השניים. החוזה הוא ל-3 שנים, עם אופציה לעוד 4. דוכנים משלמים בדרך כלל דמי שכירות גבוהים מאוד, משום שהם חשופים ללקוחות רבים מאוד, למעשה לכל מי שעובר בקומה.
דוכן אחר, בן 12 מ"ר, למכירת טלפונים ניידים ומוצרים נלווים, שהוצב אף הוא בקניון רחובות, ישלם "רק" 1,170 שקל למ"ר לחודש, או 8% מהמחזור, הגבוה מבין השניים. גם חוזה זה הוא ל-3 שנים עם אופציה לעוד 4.
גם שוכרי חנויות רגילות באגף החדש של הקניון משלמות דמי שכירות גבוהים. לדוגמה, חנות נעליים בשם "פליי פוט", שכרה 68 מ"ר, ותשלם 360 שקל למ"ר לחודש, או 8% מהמחזור. גם חנות אופנה חדשה בקניון תשלם דמי שכירות דומים. דמי שכירות אלו דומים למה שמשלמות חנויות בקניונים היוקרתיים בתל אביב. הסיבה: קניון רחובות הוא היחיד בעיר, ואין לו מתחרים של ממש.