חברת דלתא יוצאת בקמפיין פרסום בהשקעה של 1.2 מיליון ש"ח למבצע על קולקציית המוצרים ללא תפר - "דלתא Touch”. הסיסמה שתוביל את הקמפיין היא - “Delta Touch - Pure Temptaction”.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום זרמון-גולדמן ויכלול סרטון טלוויזיה, שיעלה בערוצים 2 ו-10, לתקופה של כשבועיים
וכן מודעות בעיתונות.
יורם וינברגר, מנכ"ל דלתא שיווק, מסר היום כי: "בחרנו אמנם לעלות עם פרסומת למבצע גדול, העומד להתחיל בימים אלו, אך עם קונספט חדשני: המשלב את תדמית החברה עם פרסום מכירתי".
וינברגר הוסיף, כי: "גם העונה יציג מסע הפרסום של דלתא את העובדה שנשים הלובשות את ההלבשה התחתונה של המותג הינן מסתוריות ומפתות במיוחד, כך שלא ניתן לעמוד בפניהן".
במסגרת הסרטון רואים דמות אישה הפוסעת במנהרה חשוכה, כשהיא לבושה בהלבשה תחתונה. כשהיא יוצאת מהחושך של המנהרה אל האור, עשרות ידיים מנסות לגעת בה. המנהרה הופכת בעצם לספרה 0, שהנה חלק משלט ה-50% הנחה של המבצע של דלתא.