|
דלפק שירות של משרד הרישוי [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
חבל ש משרד התחבורה אינו מקים מרכז מידע עם מספר אחד קליט לכלל נושאי התחבורה. אין זו הפעם הראשונה בה משאיר המשרד את נוסעי התחבורה מאחור ומקדם דווקא את נוסעי הרכב הפרטי.
|
|
|
|
שוב העדפה לנהגי הרכב הפרטי על פני נוסעי התחבורה הציבורית.
משרד התחבורה מפרסם מכרז להפעלת מרכז מידע טלפוני (קול סנטר). אין מדובר במכרז המובטח מזה כמה שנים להקמת מוקד מידע אחוד לתחבורה ציבורית, אלא במוקד "רישוי קול" (כוכבית 5678), למידע בעניינים הקשורים לחידוש רשיונות נהיגה ורכב.
המכרז כולל הקמה, ניהול והפעלה של מרכז מענה מאויש, שניתן יהיה לפנות אליו באמצעות שיחת טלפון, מסרון או צ'אט. המרכז יכלול לפחות 200 "יחידות קצה" "לעמדות נציגי שירות". המוקד המאויש יפעל 13 שעות ביממה.
מרכז המידע האחוד לתחבורה ציבורית המופעל כיום בידי אגד, ללא מכרז, פועל בניגוד לחוק ולתנאי המכרזים. שעות הפעילות שלו מצומצמות ואינן שעה לפני תחילת השירות ושעה לאחר סיום השירות. גם שירות קבלת המידע במסרונים למספר 8787 הופסק.