הסיבה שבה מנמקת הוט את המחיר היקר שהיא משיתה על לקוחות ה-VOD היא העשרת התוכן החינמי. לפי ההיגיון הזה, למה שהמחיר יהיה רק 30 ש"ח ולא 130 ש"ח? מה שמפליא הוא שאצל הוט ההיגיון עובד הפוך. מהותם של התכנים ב-VOD היא שרובם, אם לא כולם, אמורים להינתן בחינם. זו בדיוק הסיבה שהלקוח משלם תשלום נוסף עבור השירות, שבנוסף מבקש ממנו לשלם עוד עבור חלק מן התכנים. לנוכח השירות הבעייתי שנותנת הוט ללקוחותיה והתלונות הרבות המגמה צריכה להיות הפוכה – הוזלה, הוזלה ועוד הוזלה.
|
|
|
|
חברת הוט (HOT) הודיעה (יום ה', 16.1.14) כי החל ב-1 בפברואר, תייקר את דמי המנוי ללקוחות ה- VOD ל-29.90 שקלים לחודש. לדבריה, עידכון המחיר משקף את המעבר של תכנים רבים ב-HOT VOD מתשלום לחינם.
"במהלך השנה האחרונה, העברנו את רוב רובן של הסדרות הפופולריות והאיכותיות מתשלום לחינם", טוענת החברה, "המגמה היא לצמצם ככל הניתן את התכנים שבתשלום. כחלק מהמהלך, בשנה הקרובה, צפויות לעלות בחינם ל-HOT VOD: 25 סדרות איכות חדשות ועונות חדשות לקטגוריית VOD XTRA, כ-50 סדרות רכש ומקור שיירכשו במיוחד לשירות זה ועשרות הופעות מוזיקה. בנוסף, ייעלו בחינם במסגרת ה-HOT VOD Young: כ-30 סדרות רכש חדשות, 6 הפקות מקור ייעודיות לילדים, ועוד עשרות הצגות.
כמו-כן כמקובל בשוק, מעת לעת מעדכנת החברה את הצמדת מחיר המינוי למדד, וב-1 בפברואר יעודכן המדד לכ-3% מהלקוחות בˉ3-2 שקלים לחודש וכן יבוצע עידכון מחיר נוסף של 3-2 שקלים לכ-4% מלקוחות החברה.