משרד הבריאות הודיע (יום ה', 27.11.03) כי הוא יוצא בקמפיין הסברה למניעת איידס לקראת יום האיידס הבינלאומי שיחול ב-1 בדצמבר תחת הכותרת: "יש סרטים שכדאי לראות שוב".
במסגרת הקמפיין, חידש המשרד את הסרטון "החברה של החברה" שהופק לפני כעשר שנים ונראה היום עדכני מתמיד. בסרטון נראים דמויות שונות המתחלפות במסך כשהמסר העיקרי הוא: כשאתה שוכב עם החברה שלך, אתה שוכב עם החבר שלה לשעבר, ועם החברה של החבר שלה לשעבר וכן הלאה... - אולי למישהו מהם יש איידס?
הסרטון יעלה לשידור החל מה-30 בנובמבר למשך תשעה ימים, ויוקרן בערוץ 2, 10, מוסיקה- 24 ו-MTV.
בפעם הראשונה שהסרט הוקרן, בשנת 1992, הוא זכה בפרסים ותשבחות רבות, והוא אחד מסרטי הפרסומות היותר זכורים בישראל. הקמפיין מדבר על המודעות למחלת האיידס ועל חשיבות השימוש בקונדום כאמצעי מניעה. יצוין, כי הקמפיין שודר גם בשנים 1993-1994.
לדברי משרד הבריאות, ממחקרים שנערכו נמצא כי עשר שנים חלפו מאז אותו קמפיין אך למרות המודעות הגבוהה יחסית שיש לסכנות המחלה ולצורך בקונדום, בפועל השימוש בקונדום נותר נמוך וזאת מתוך שאננות והערכה בקרב צעירים רבים כי ניתן לסמוך על "תחושת הבטן" ולהעריך איזה פרטנר ליחסיי מין הוא בטוח. קמפיין זה נועד להמחיש, כי אין דבר כזה פרטנר בטוח ויש להשתמש בקונדום בכל פעם שמקיימים יחסי מין.
במקביל לקמפיין, הופק עלון הסברה ובו מידע רב על מחלת האיידס, דרכי הטיפול במחלה והכי חשוב - כיצד ניתן לא להידבק. העלון יופץ בקרב צעירים.