עיריית נהריה הוציאה צו סגירה מינהלי לתחנה המרכזית בנהריה, לאחר שבסיור שקיימו במקום ראש העירייה ג'קי סבג ומנהלים בעירייה, התברר כי טרם תוקנו ליקויים תברואתיים רבים, ליקויי בטיחות וביטחון לנוסעים. זאת למרות שתי ארכות הזמן שניתנו למחזיקת התחנה, חברת תפוז יזום ופיתוח תחנות בע"מ, להסדרת הליקויים.
לדברי העירייה, לא התייחסה תפוז לדרישות החוק והעירייה שניתנו לה בחודשים האחרונים. מהעירייה נמסר ל-News1 כי "חברת נצבא, מפעילת הנכס, התחייבה לקחת קבלן שיפוצים וכבר החלה בביצוע העבודות. אולם הדברים טרם הושלמו". נצבא מצידה פנתה לערכאות כדי לבטל את הצו, ובית משפט הורה על עיכוב ביצוע.
עיריית נהריה אומרת כי בעלת התחנה ומפעילתה לא הסדירה את רשיון העסק של התחנה, ולא קיבלה את אישורי שירותי הכבאות ומשטרת ישראל, ולכן נאלץ ראש העירייה בחוסר ברירה להוציא צו סגירה מינהלי לתחנה לפי חוק רישוי עסקים וזאת על-מנת לשמור על בריאות ציבור הנוסעים הרב הפוקד את התחנה מדי יום ועל בריאותו.
חברת
נתיב אקספרס, המפעילה את קווי השירות בתחנה, אינה צד בעניין. החברה משלמת ארנונה ואת יתר המיסים כחוק, ולפי שעה מתאפשר לאוטובוסים להיכנס למתחם התחנה. מי שיידרש למקרה בו יידרש המפעיל לצאת הוא
משרד התחבורה. ממשרד התחבורה נמסר כי הנחה לתקן את הליקויים באופן דחוף ומיידי.
התחנה המרכזית נהריה הוקמה בשנת 1968 בידי חברת סולל בונה, ובבנייתה הושקעו שני מיליון לירות ישראליות. שטחה הכללי משתרע על 12,000 מ"ר, מזה כ-5,000 מ"ר שטח בנוי וכ-7,000 מ"ר כבישים, מוסך ומתקני שירות.