|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

נאור: קשה להוכיח קשר בין אחוז החסימה לתוצאות <br>

בג"ץ מפרסם את הנימוקים לדחיית העתירות נגד העלאת אחוז החסימה בבחירות לכנסת נאור וחיות: התיקון חוקתי ומידתי גרוניס: יש להמתין עד שיהיו נתונים עובדתיים ג'ובראן: הפגיעה בערבים אינה חוקתית
12/03/2015  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
נאור וגרוניס. שתי גישות [צילום: פלאש 90]

"דמוקרטיה בערבון מוגבל"
השופט אליקים רובינשטיין מתאר את הפרלמנטריזם הישראלי: "משילות היא נושא חשוב, אף קריטי, והממשל בישראל אינו מצטיין בה, וראיה לדבר הבחירות התכופות והקואליציות המנומרות התלויות תדיר ברצונותיהן – המנוגדים לא אחת - של מפלגות קטנות ובינוניות, באופן שאינו מותיר סיכוי ראוי לממשל יעיל.

"יש לא פחות קושי בכך שהדמוקרטיה עצמה היא 'בעירבון מוגבל', וישנן לא מעט מן המפלגות המרכיבות כל כנסת, אשר תלויות כליל באדם פלוני שיזם את הרשימה-המפלגה או במספר אנשים (מועצת חכמים או גדולים כזו או אחרת); דבר זה מעצים את קושי המשילות, בהפחיתו מן הערך הדמוקרטי של הבחירות, והדבר אמור גם כאשר מפלגות זוכות לאחוז מצביעים נכבד ולא רק 'רסיס'. אמנם, הבחירות הן דמוקרטיות במובן שאינו בחינת פשיטא, קרי, שאין חולק על חופשיותן ועל נקיונן כשלעצמן".

מי שירצה להוכיח לאחר הבחירות הקרובות שקיים קשר סיבתי בין תוצאותיהן לבין העלאת אחוז החסימה, וכתוצאה מכך יבקש מבג"ץ לבטל את ההעלאה, יעמוד בפני משימה לא פשוטה. כך אומרת (יום ה', 12.3.15) נשיאת בית המשפט העליון, מרים נאור.

בג"ץ פרסם את נימוקיו לדחיית העתירות נגד העלאת אחוז החסימה מ-2% ל-3.25%, כך שגודל סיעה מינימלית יהיה ארבעה חברי כנסת. העתירה נדחתה ברוב קולותיהם של הנשיא דאז אשר גרוניס, נאור, המשנה לנשיאה אליקים רובינשטיין, והשופטים חנן מלצר, יורם דנציגר, אסתר חיות, ניל הנדל ועוזי פוגלמן, מול דעת מיעוט של השופט סלים ג'ובראן.

השופטים ציינו שאינם סוגרים את הדלת בפני העלאת הנושא שוב לאחר הבחירות, אם כי עמדתה של נאור ברורה. לדעתה, העלאת האחוז היא חוקתית ומידתית, שכן שיפור המשילות הוא מטרה ראויה. עוד היא מציינת, כי הכנסת הסתמכה על מומחים, ומי שיבקש לתקוף הסתמכות זו - יצטרך להוכיח שהתוצאה היא בלתי סבירה.

נאור מסכימה שניתן יהיה לעתור שוב לאחר הבחירות, כי "מדובר בעניינים לגביהם יש צורך בניסוי וטעייה. אין זה בלתי אפשרי, כי מעבר לפגיעה המובנית בשוויון הנגרמת מעצם העלאת אחוז החסימה, הפגיעה שתיווצר בפועל לאחר יישום התיקון בעקרון הייצוג או אף בשוויון עצמו, תהיה בלתי מידתית". עם זאת, היא מוסיפה "במאמר מוסגר שלא בהכרח פשוט להוכיח קשר סיבתי בין תוצאות בחירות לבין שינוי אחוז החסימה, אך לא נקדים את המאוחר".


גרוניס: "נציגות כנוכחות"


גרוניס, אשר כתב את דעת הרוב העיקרית, אומר, כי לא כל גריעה מהשוויון בבחירות היא פגיעה בשוויון העומד ביסודן, ולכן יש להוכיח שהעלאת אחוז החסימה פוגעת בעיקרון של "קול אחד לכל אחד" או בשוויון הסיכויים בין הרשימות - ורק אז יהיה מקום להתערבות שיפוטית.

לדעת גרוניס, "ליבו של עיקרון הייצוג במובנו החוקתי איננו בפן האידיאולוגי-רעיוני. אני סבור, כי הדגש הוא בעיקר על 'נציגות כנוכחות' - יצירת התנאים לייצוג על בסיס מאפיינים אינדיווידואליים-גנריים או מאפייני השתייכות קבוצתית, ולא על בסיס רעיונות".

לאור זאת, הוא מוסיף, קיימת "חובה עקרונית לקיים שיטת בחירות שתאפשר ייצוג של מיעוטים בכנסת. חשיבות ייצוגם של מיעוטים בבית הנבחרים נטועה בצורך ביצירת חסמים מפני עריצות הרוב הנמצא בשלטון. כאשר רגליה של קבוצת אזרחים השייכת למיעוט מודרות מבית הנבחרים, קולה עלול שלא להישמע במוסדות השלטון ועל כן קל יותר לפגוע בזכויות היסוד ובאינטרסים שלה". לצד זאת, יש חשיבות גם להגברת המשילות.

גרוניס אומר, כי טרם הגיעה השעה לדון בהעלאת אחוז החסימה, שכן יש צורך בתשתית עובדתית שתיוודע רק לאחר הבחירות הקרובות. השאלה העיקרית המצריכה הכרעה היא האם השינוי פוגע בשוויון הסיכויים של הרשימות המתמודדות, וכאמור לא ניתן לענות עליה בלא נתונים עובדתיים - ונתוני עבר אינם נותנים מענה מספק. לאור זאת קבע גרוניס, כי ניתן יהיה לשוב ולבחון את הסוגיה לאחר הבחירות.



להכיר במעמד הערבים


רובינשטיין אומר: "ברי כי חלק מיוזמי התיקון האמינו בתמים בשיפור המשילות הפגומה במדינתנו, שעל חוליה קשה לחלוק, על-ידי העלאת אחוז החסימה - ובאמצעותו צמצום מספר המפלגות, מתוך כפיית רסיסי מפלגות הר כגיגית להתאחד; ובכך ראו המציעים לצמצם את כוח המיקוח הפוליטי, שיש המכנים סחטנות, של רשימות קטנות. ייתכן, כאמור, כי היו בכך מי שגם ראו הזדמנות לפגוע בייצוג המיעוט הערבי". בשל חשש זה נטה רובינשטיין לקבל את העתירות, אך השתכנע לבסוף שלא נפל פגם בחוקיות התיקון ושטרם הגיעה השעה לבחון את השלכותיו. לצד זאת מדגיש רובינשטיין את חשיבות ייצוג המיעוטים בכנסת, ואומר גם הוא שניתן יהיה לבדוק זאת לאחר הבחירות.

לעומת נאור אומר מלצר, כי גישתו "ליברלית יותר באשר לאפשרות פסילה עתידית של התיקון". לדעתו, התיקון לא בהכרח משקף "גישה דמוקרטית-ליברלית ראויה, או שכוונת יוזמי התיקון הייתה כל-כולה עניינית, אלא רק שלעת הזו - קשה לומר שהעותרים הצליחו להראות שאין התיקון חוקתי", ולכן יש לדחות את העתירה.

לדעת הנדל, שיעור העלאת אחוז החסימה - מ-2% ל-3.25% - הוא מתון, ולכן "הכרעה כזו מצויה במתחם החוקתי, שאינו מצדיק התערבות על-ידי בית המשפט הגבוה לצדק". לצד זאת הוא אומר, כי יש "להכיר במעמד המיוחד של המיעוט הערבי בבחינה חוקתית של שינוי אחוז החסימה... אי-נעילת השער בהתאם לתוצאות הבחירות, מבלי לטעת כל מסמרות בדבר, משלבת רגישות עקרונית ומעשית כאחד".


ג'ובראן: חובת ייצוג


פוגלמן דוחה את עמדתו של גרוניס בדבר חוסר בשלותה של העתירה, באומרו שדי לו בעמדתה של הכנסת עצמה כדי לקבוע שיש מקום לדון בה. אולם הוא מגיע למסקנה שהתיקון עומד במבחני פיסקת ההגבלה ואין בו פגיעה חוקתית.

גם חיות סבורה, כי התיקון מידתי: "הטענות שהעלו העותרים בעניין זה אינן ניצבות על אדנים מוצקים ואין בהן כדי לבסס כדבעי את העמדה, לפיה בעקבות העלאת אחוז החסימה ייפגע ייצוגן בכנסת של קבוצות מיעוט בחברה הישראלית במידה העולה על הנדרש ובאופן שבו הנזק הצפוי מן התיקון עולה על התועלת הגלומה בו בכל הנוגע להגברת המשילות. התיקון אכן מעודד מהלך של איחוד ושותפות בין מפלגות החוששות, כי לא יצלחו את אחוז החסימה המוגדל. מהלך כזה, כשלעצמו, אין בו נזק בהינתן אחוז החסימה שבו מדובר".

ג'ובראן (יו"ר ועדת הבחירות המרכזית) סבר בדעת המיעוט, כי יש מקום לבחון כבר כעת את חוקיות ההעלאה, בשל החשש לפגיעה קשה בעותרים. לדעתו, על הכנסת מוטלת "חובת ההשתדלות לאתר ולמנות מועמדים מקבוצות הראויות לייצוג, או לכל הפחות לא לפעול באופן אשר ימנע מהן את ייצוגן. בהעלאת אחוז החסימה יש למעשה פעולה אקטיבית אשר מנוגדת לחובת ההשתדלות האמורה". לדברי ג'ובראן, העלאת אחוז החסימה היא בעלת פוטנציאל ממשי להדרת הציבור הערבי מהכנסת, היא אינה עומדת במבחן המידתיות ולכן דינה להתבטל.

העתירות הוגשו בידי יהודה גוטמן, שיוצג בידי עו"ד מרדכי מלק, ובידי אליהו משולמי. עדאלה והאגודה לזכויות האזרח ביקשו להצטרף כידידי בית המשפט ויוצגו בידי עאוני בנא, נדים שחאדה, חסן ג'בארין ודן יקיר. את הכנסת ייצג עו"ד גור בליי, ואת המדינה - עוה"ד דנה בריסקמן ורן רוזנברג.

בג"ץ 3166/14, יהודה גוטמן נ' היועץ המשפטי לממשלה ואח' / פס"ד (נימוקים)
נימוקי בג"ץ לדחיית העתירות נגד העלאת אחוז החסימה בבחירות לכנסת מ-2% ל-3.25%

תאריך:  12/03/2015   |   עודכן:  12/03/2015
איתמר לוין
+בנט התחמק משאלות על פרשת ישראל ביתנו
01:13 13/03/15  |  איציק וולף
יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, טוען כי הוכיח יחד עם מפלגתו כי ניתן להיות גם ימניים וגם חברתיים. "בשנתיים האחרונות היינו המפלגה החברתית ביותר", טען באולפן חדשות 10. בנט העריך כי הליכוד תהיה המפלגה שתרכיב גם את הממשלה הבאה, אך הביע חשש שאם הבית היהודי תצטמק - היא תישאר מחוץ לממשלה.

בנט לא השיב לשאלות שהציג בפניו העיתונאי רביב דרוקר אודות מעורבות של גורמים שקשורים לבית היהודי בפרשת הכספים הפוליטיים שנודעה כפרשת ישראל ביתנו. לדברי בנט, אם יש בידי עיתונאים מידע אודות מעורבות של אנשי הבית היהודי בפרשה - עליהם לפנות למשטרה.
+אובר תאפשר נסיעות חינם לקלפי
00:51 13/03/15  |  
אובר (Uber) הודיעה כי ביום הבחירות לכנסת תאפשר להזמין נסיעות חינם לקלפי ובחזרה, החל משעה לפני פתיחת הקלפיות ועד שעה לאחר סגירתן (23:00-06:00), יוכל כל משתמש באפליקציה, להזמין שתי נסיעות על חשבון החברה, אל הקלפי בה הוא מצביע ובחזרה. כדי ליהנות מהנסיעה, על הנוסע להזין תחת קטגוריית "מבצעים" בתפריט האפליקציה, את קוד ההטבה: בחירות2015. כל נסיעה, תוגבל עד לסכום של 40 ש״ח, אם עלות הנסיעה תהיה גבוהה יותר, יחויב הנוסע רק בהפרש.

+נפתלי בנט הגיע להתפלל במערת המכפלה
00:41 13/03/15  |  עידן יוסף
יושב-ראש הבית היהודי נפתלי בנט הגיע אחר חצות להתפלל במערת המכפלה. אל הסיור נלוו חברות הכנסת אורית סטרוק תושבת חברון ושולי מועלם-רפאלי והמתמודד החדש ניר אורבך. אל המקום אמור היה להגיע, במועד אחר, ראש הממשלה בנימין נתניהו, אך הביקור בוטל לאחר שנמתחה עליו ביקורת לפיה לא ביקר במקום מאז 1996, כחלק מקמפיין הבחירות שלו.
()
+פירון: מעריך שנשב עם החרדים בממשלה
23:49 12/03/15  |  
ח"כ שי פירון מעריך כי מפלגתו יש עתיד תשב בקואליציה הבאה יחד עם המפלגות החרדיות. הוא אמר את הדברים למשדר "זוג או פרט". לדבריו, הוא אינו יודע להעריך אם הרצוג יהיה ראש הממשלה הבא.
+סקר: הרשימה המשותפת יורדת, יחד עולה
23:47 12/03/15  |  
סקר רדיו קול ברמה (מאגר מוחות): המחנה הציוני 24 הליכוד 21 הבית היהודי, יש עתיד 13 הרשימה המשותפת 12 כולנו 8 יהדות התורה, ש"ס 7 ישראל ביתנו, יחד, מרצ 5. בסקר נשאלו 1,000 איש.
+לפיד: נתניהו והרצוג יעשו מכירת חיסול
23:43 12/03/15  |  
יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אומר כי בשביל להקים קואליציה יעשו נתניהו והרצוג מכירת חיסול - "לבטל את השוויון בנטל, להחזיר את התקציבים לישיבות, להגדיל את הממשלה ל-30 שרים". על סיכויי מפלגתו בבחירות אמר: "אני לא עוסק בתחזיות פוליטיות. אני לא עוסק בהערכות פוליטיות, אבל אני מכיר את הרחוב של יש עתיד. אנחנו כבר עברנו את זה פעם אחת, אז אנחנו יודעים לזהות את זה גם הפעם, הרחובות בוערים. זה אפילו יותר חזק ממה שזה היה בפעם הקודמת".
+נדחתה עתירת התנועה לאיכות השלטון נגד הרב אליהו
23:06 12/03/15  |  
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית דחה את עתירת התנועה לאיכות השלטון נגד רבה של צפת שמואל אליהו. בעתירה צוטטה ידיעה מאתר וואלה בה נכתב כי שלח הודעה בה קרא להצביע לרשימת יחד. הרב אליהו טען מנגד כי הידיעה אינה נכונה ואף מסר זאת לאתר שהוריד את הידיעה. בהחלטתו ציין ג'ובראן כי קטעי עיתונות אינם ראיה והוסיף: "אין באפשרותי לקבוע ברמת סבירות מספקת כי המשיב אכן אמר את הדברים האמורים".
+150 קלדנים הוכשרו לספירת הקולות
22:57 12/03/15  |  
מהכנות אחרונות לספירת המעטפות הכפולות במשכן הכנסת. 150 קלדנים עברו הדרכה לצורך ספירת הקולות שתחל ביום שלישי בשעות הלילה.
[צילום: יצחק הררי]
+ג'ונבלט: להצביע לרשימה המשותפת
21:43 12/03/15  |  
מנהיג הדרוזים בלבנון, וליד ג'ונבלט, קורא לדרוזים בישראל להצביע לרשימה המשותפת.
+נתניהו לא מתחייב לא לפרוש אם יפסיד
20:55 12/03/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אמר בראיונות טלוויזיוניים: "לא אקים ממשלת אחדות עם המחנה הציוני"  ▪  הרצוג: "איני פוסל ישיבה בממשלה משותפת עם הליכוד"
(נתניהו. יפרוש אם יפסיד? [צילום: פלאש 90])
+נתניהו: "אפשר לחשוב שחייבים להתראיין לכל אחד..."
20:33 12/03/15  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהטיל וטו על כך שרביב דרוקר יראיין אותו, התייחס לכך בראיון לחדשות 2 ואמר: "אני לא חייב להיענות לכולם, ולא חייב להיענות לכל פנייה. אני מתראיין למי שנראה לי סביר יותר. אפשר לחשוב שחייבים להתראיין לכל אחד...". לשאלת יונית לוי האם הוא נוהג בעניין זה כמו פוטין ולא כמו אובמה, אמר נתניהו שהיא מגזימה והוסיף: "מתנהל נגדי קמפיין חסר תקדים להפיל את שלטון הימין".
+דורנר: איש ציבור אינו יכול לבחור את המראיין
20:27 12/03/15  |  
נשיאת מועצת העיתונות, דליה דורנר, אומרת כי איש ציבור המבקש להתראיין אינו יכול לבחור את המראיינים או את העיתונאי החביב עליו. בראיון לפאר לי שחר במשדר "היום הזה" ברשת ב', אמרה דורנר כי טוב עשה מנהל ערוץ 10 כשביטל את הראיון עם ראש הממשלה בשל דרישתו של נתניהו שהעיתונאי רביב דרוקר לא ישתתף בו.
+סקר: ש"ס עולה ל-8 מנדטים
20:22 12/03/15  |  
סקר הערוץ הראשון (TNS טלסקר, 1,002 נשאלים): המחנה הציוני 25 הליכוד 22 הרשימה המשותפת, יש עתיד 12 הבית היהודי 11 כולנו 9 ש"ס 8 יהדות התורה 7 ישראל ביתנו 6 מרצ, יחד 4.
+סקר: פער של 4 מנדטים בין המחנה הציוני לליכוד
20:20 12/03/15  |  
סקר גלובס: המחנה הציוני 24 הליכוד 20 הרשימה המשותפת 13 הבית היהודי, יש עתיד 12 כולנו 9 ש"ס, יהדות התורה 7 ישראל ביתנו, מרצ 5 יחד 4.
+הרב עובדיה מסתכל מלמעלה - שלט לא מאיים
19:56 12/03/15  |     |   לרשימה המלאה

+קוליאן: "בוסו ניסה לעשות תעמולה לש"ס באירוע בית ספרי"
19:43 12/03/15  |  
יושב-ראש רשימת "ובזכותן - חרדיות עושות שינוי", רות קוליאן, קטעה לפני שבועות אחדים את נאומו של נציג ש"ס בפתח תקוה אוריאל בוסו בטענה שמדובר בתעמולת בחירות אסורה שאסור להשמיע באירוע חינוכי. האירוע היה מסיבת סידור של מוסד של רשת מעין החינוך התורני. קוליאן עתרה נגד ש"ס, בוסו והרשת, אך עתירתה נדחתה בידי יו"ר ועדת הבחירות המרכזית מטעמי שיהוי.
+לידיעת המפלגות הציוניות
19:21 12/03/15  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
הקמפיינים של כמה מהמפלגות הציוניות מלאים בסיסמאות אופטימיות ואינם מציגים לבוחר את התמונה האמיתית של המציאות המזרח תיכונית
(אדישים [צילום: AP])
+זה לא אישי: להחליף את ביבי
18:35 12/03/15  |  רוני מאנה   |   לרשימה המלאה
יהיו כאלה שיגידו שיש לי חשבון אישי עם בנימין נתניהו. לכל אלה אני אומר שיש לי חשבון רק לילדיי, למשפחתי ולאשתי, שאני רוצה שיחיו במדינה של משרתי ציבור ולא עושקי ציבור
(זמן להגיד די [צילום: AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נאור: קשה להוכיח קשר בין אחוז החסימה לתוצאות
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שאול א.
12/03/15 23:45
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
רק באגדה של האנס כריסטיאן אנדרסון, ה"ברווזון המכוער" הופך לברבור, אך בעצם הוא ברבור מלידתו אלא ככול היצורים, ובייחוד בני אדם, כשהם נולדים הם מכוערים.אבל ברווז אמיתי הוא ברווז. מכאן האמירה של המשורר האמריקני ג'יימס וויטקום רילי: 1849-1916)) "when I see a bird that walks like a duck and swims like a duck and quacks like a duck, I call that bird a duck." אם אני רואה עוף שהולך כמו ברווז,שוחה כברווז ומגעגע כברווז - אני קורא לו ברווז. הפרוש המעשי אצלנו הוא שאם הוא נראה כמו ביבי, מתנועע כמו ביבי ונואם כמו ביבי- אז זה ביבי.
12/03/2015  |  צבי גיל  |   מאמרים
לא מעט בכירים בצה"ל, במוסד ובשב"כ הוצאו בשעתו לפנסיה בתום קנדנציה עשירה ואינטנסיבית ולפתע הם מצאו עצמם ברחוב האזרחי, ערום ועריה, ללא המדים, ללא הנהג עם המכונית הצמודה, הם גם אינם שומעים יותר סודות לבקרים, ונעלם הכבוד המופגן כלפיהם ברחוב...זה קשה כי הם מרגישים כי כוחם עדיין במותניהם וכי נעשה להם עוול בכך ששוחררו מאחריותם הביטחונית מוקדם מידי...אז עכשיו הזמן לנקמה ויש מטרה! הרי ראש ממשלה (יהיה מי שיהיה...) היה יכול לעצור יציאתם לגמלאות ולא עשה זאת, אז הבה ונתנקם בראש הממשלה המכהן—וכל האמצעים כשרים.
12/03/2015  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
בניגוד לרבים שקיצפם יצא על גרבוז בעיקבות נאומו בכיכר אותי האיש לא הצליח להכעיס. באופן מסוים הוא אף שימח אותי. הקשבתי לדבריו מתחילתם ועד סופם קשב רב ונרגעתי: אם זהו "איש הרוח" של השמאל וזוהי בשורתו אזי ניצחון הימין מובטח.
12/03/2015  |  יעקב עמר  |   מאמרים
קשה לי להבין את הטרמינולוגיה של ד"ר שטייניץ, המזהיר מפני מי שמבקש להפיל את שלטון הליכוד. הרי, ד"ר יובל שטייניץ, מדינת ישראל אינה מדינה טוטליטארית. שם בעולם רודני אין שיח ושיג, שם קיים רק שיח של דמוניות נגד מי שמבקש להפיל שלטון. במשטר דמוקרטי קיים שיח ושיג לגיטימי בין מבקשים להחליף שלטון. במקרה שלנו שיח ושיג דמוקרטי בין המבקשים להחליף את שלטון הליכוד, ובין הסבורים שאין הצדקה להחליפו.
12/03/2015  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
הצלם יחיאל זכאי טוען (יום ד', 11.3.15), כי המחנה הציוני ומשרד הפרסום פאר-לוין עושים שימוש שלא כדין בתמונתו של ח"כ יצחק הרצוג שצולמה על ידו. ינאי תובע פיצוי של 100,000 שקל ומבקש לאסור על המחנה הציוני לעשות שימוש בתמונה, וכן להורות לה לאסוף את כל התמונות המפרות-לכאורה בהן נעשה שימוש.
12/03/2015  |  יצחק דנון  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il