|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
נתניהו בנאום שנאסר לשידור אין עליה ניכרת באחוז ההצבעה [צילום: פלאש 90]
אין עליה ניכרת באחוז ההצבעה [צילום: פלאש 90] אין עליה ניכרת באחוז ההצבעה [צילום: פלאש 90]

עליה של כשני אחוזים

אחוז ההצבעה ב-20:00: 65.7%

השופט ג'ובראן אסר שידור הודעה לתקשורת של ראש הממשלה בעקבות עתירה שטענה כי מדובר בתעמולת בחירות אסורה נתניהו בתגובה: איש לא יסתום לי את הפה ירידה קלה באחוז ההצבעה לעומת בחירות 2013 ערוצי הטלוויזיה החלו בספירת קלפיות המדגם המשטרה חוקרת חשדות להתחזויות בקלפיות בעפולה, בעכו, בקריית אתא, בטבעון ובנהריה
17/03/2015  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן, הוציא צו האוסר שידור דבריו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בטלוויזיה וברדיו.

החלטת ג'ובראן נמסרה (יום ג', 17.3.15) בעקבות עתירה שהגישו מפלגות יש עתיד והמחנה הציוני בעקבות היערכותו של נתניהו למסור הודעה לעיתונות בשעה 17:45. ג'ובראן ציטט את קודמו בתפקיד, השופט אליקים רובינשטיין, שכבר קבע בעבר כי ביום האחרון של קמפיין הבחירות, כל דברי אנשי המערכת הפוליטית שישודרו באמצעי התקשורת יהיו שידורי תעמולה באופן הבולט ביותר. לדבריו, על הליכוד ועל ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להגיש את תשובתם לעתירה עד לשעה 18:30.

ראש הממשלה הגיב בזעם על ההחלטה. "מפלגת רק לא ביבי לא מפסיקה לדבר ללא הפרעה, היחיד שהחליטו לאסור עליו לדבר הוא אני ראש הממשלה מהליכוד. איש לא יסתום לי את הפה", אמר.

נתניהו פרסם את דבריו המלאים ואת תיעודם בדף הפייסבוק שלו. בפוסט שכתב ציין כי מטרת עמותות השמאל להחליף את ממשלתו בממשלת שמאל, בתמיכת הרשימה הערבית. "איימן עודה, יו"ר הרשימה הערבית המשותפת, שתומך בהרצוג, כבר אמר שצריך לא רק להחליף אותי אלא גם להכניס אותי לכלא, על כך שהגנתי על חיי אזרחי ישראל ועל חיילי צה"ל. הם אומרים שהחמאס אינו ארגון טרור. זו היא הרשימה שתומכת בבוז'י, זו הרשימה שיש לו איתה הסכם", כתב.

לדברי נתניהו, ממשלת שמאל שתהיה תלויה ברשימה כזו תכנע לכל אורך הדרך. "אני מבקש להבהיר: אין שום פסול בהצבעת האזרחים, יהודים וערבים כאחד, לפי ראות עיניהם. הפסול הוא בכך שכסף רב מחו"ל של עמותות וממשלות זרות, מביא אותם בהמוניהם לקלפי בצורה מאורגנת. כסף זר זה מעוות את הרצון האמיתי של אזרחי ישראל לטובת השמאל, ומעניק כוח מופרז לרשימה הערבית הקיצונית", ציין.

נתניהו הביע חשש כי מאמץ זה עלול להקטין את גוש הימין באופן כזה שלא יוכל להרכיב ממשלה, אף על-פי שרוב אזרחי ישראל תומכים במחנה הלאומי. "לנו אין את עמותות השמאל, לנו אין את V-15. לנו יש אתכם, מצביעי המחנה הלאומי. צאו בהמוניכם אל הקלפיות. אם הרכבת הממשלה תוטל עליי, ארכיב ממשלה של המחנה הלאומי. לא תקום ממשלת אחדות עם "העבודה". אין דרך לגשר על הפערים בינינו", אמר.

גם בליכוד הביעו זעם על ההחלטה לפסול את שידור דבריו של ראש הממשלה. "בעוד שציפי ובוז'י התראיינו בכל אולפני הטלוויזיה במשך כל היום, הראשון שהחליטו לפסול את שידור דבריו הוא ראש הממשלה. לא יסתמו לנו את הפה. ראש הממשלה העביר את דבריו באינטרנט", לשון הודעת הליכוד.

עד לשעה 20:00 עמד שיעור ההצבעה על 65.7% מבעלי זכות הבחירה. מדובר בעליה של כמעט 2 אחוזים בהשוואה לנתון המקביל בבחירות של שנת 2013, אז עמד אחוז ההצבעה בשעה 20:00, שעתיים לפני סגירת הקלפיות, על 63.9%.

עד לשעה 18:00 עמד אחוז ההצבעה על 54.6%. הדיווח אודות אחוז ההצבעה התקבל מ-8791 קלפיות. מוועדת הבחירות המרכזית נמסר כי הנתון המקביל לשעה 18:00, בבחירות לכנסת ה- 19, עמד על 55.5%.

45.4% מבעלי זכות הבחירה הצביעו בבחירות לכנסת ה-20 עד לשעה 16:00 אחר-הצהריים. כך עולה מנתוני ועדת הבחירות המרכזית. מדובר בנתונים דומים - עם ירידה קלה של אחוז מן הנתונים המקבילים בבחירות לכנסת ה-19 שהתקיימו בשנת 2013. בשעה 18:00 צפויה ועדת הבחירות המרכזית לפרסם את הנתונים העדכניים על-אודות אחוז ההצבעה, המתבססים על 8,375 קלפיות.

ערוצי הטלוויזיה, אשר הציבו את קלפיות המדגם שלהם בקלפיות רבות ברחבי הארץ, החלו את ספירת הפתקים. על-פי הסוקרים אשר מנהלים את הסקרים עבור ערוץ 2 ועבור ערוץ 10, לא כל המצביעים בקלפיות האמת הסכימו להצביע בקלפיות המדגם. 10% מן המצביעים, בקירוב, סירבו להצביע בקלפיות המדגם.

ובתוך כך בוחנת המשטרה חשדות לזיופים בבחירות. תחנת המשטרה בעפולה בוחנת חשד להתחזות בקלפי בעיר, לאחר שצעיר בן 19 התלונן כי הגיע להצביע ונאמר לו על-ידי ועדת הקלפי כי רשום אצלם שכבר הצביע. חשדות דומים להתחזויות נחקרים גם ביחס לקלפיות בעכו, בקריית אתא, בקריית טבעון ובנהריה.
עתירה למתן צו מניעה לפי סעיף 17ב לחוק הבחירות (דרכי תעמולה) / החלטה
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית הוציא צו ביניים האוסר שידור הודעה לעיתונות של ראש הממשלה ברדיו ובטלוויזיה בשל הטענה כי מדובר בתעמולת בחירות אסורה.

יצחק הרצוג מצביע בקלפי


נתניהו מצביע היום בבוקר


תאריך:  17/03/2015   |   עודכן:  17/03/2015
איציק וולף
+נתניהו: ניצחון גדול נגד כל הסיכויים
01:19 18/03/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה, המנצח הגדול של מערכת הבחירות לכנסת ה-20, הודה לפעילי הליכוד, לבניו ולאשתו  ▪  "שוחחתי עם כל ראשי המפלגות של המחנה הלאומי וקראתי להם להקים ממשלה ללא דיחוי"  ▪  תומכי נתניהו קראו קריאות בגנות נוני מוזס
נתניהו. קריאות "הוא קוסם"
"תודה לאם הבנים"
+ח"כ פרוש: לא רואה איך נוכל להמליץ על הרצוג
00:42 18/03/15  |  איציק וולף
ח"כ מאיר פרוש מיהדות התורה אמר כי מועצת גדולי התורה תתכנס מחר ותחליט על מי תמליץ המפלגה בפני הנשיא להרכבת הממשלה. עם זאת, העיר כי הוא אינו רואה אפשרות שמפלגתו תמליץ על יצחק הרצוג כמי שאמור להרכיב את הממשלה וכי הוא גם אינו רואה כיצד הרצוג יכול להרכיב קואליציה.
+איילת שקד: צר לי על שוורצמן וסטרוק נותרו בחוץ
00:40 18/03/15  |  איציק וולף
ח"כ איילת שקד הביעה צער על כך שחבריה לסיעת הבית היהודי, חברי הכנסת אבי וורצמן ואורית סטרוק, לא ייכנסו ככל הנראה לכנסת ה-20. "צר לי על שנותרו בחוץ", אמרה והוסיפה כי עם זאת, חשוב ומשמח שהעם בישראל בחר בממשלת ימין מובהקת. "אני מקווה שתתגבש פה קואליציה ימנית שתתפקד בהרמוניה לאורך זמן".
+נתניהו והרצוג שוחחו עם אריה דרעי
00:37 18/03/15  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וראש האופוזיציה, יצחק הרצוג, התקשרו הערב אל יו"ר ש"ס, אריה דרעי ושוחחו עמו על אפשרות הקמת קואליציה. ש"ס בראשות דרעי ירדה מ-11 מנדטים ל-7.
+הפלשתינים: נגביר מאמצינו להעמדת ישראל לדין בהאג
00:17 18/03/15  |  איציק וולף
תגובה פלשתינית ראשונה למדגמי הבחירות בישראל. בכיר הרשות הפלשתינית, סאאב עריקאת הודיע כי לנוכח תוצאות הבחירות, שעל פיהן צפוי בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה הישראלית הבאה, יגבירו הפלשתינים את מאמציהם הדיפלומטיים להעמדת ישראל לדין בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג. "ברור שראש הממשלה בנימין נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה, ולכן, אנו אומרים בבירור כי נלך לבית הדין בהאג, ונאיץ ונגביר את מאמצינו", אמר בראיון לסוכנויות ידיעות.


+ראובן אדלר: נתניהו יכול להרכיב ממשלה
00:12 18/03/15  |  איציק וולף
איש הפרסום ראובן אדלר, אשר ניהל את קמפיין הבחירות עבור המחנה הציוני, אומר שמשמעות תוצאות הבחירות כפי שהן משתקפות ממדגמי הבחירות היא שראש הממשלה, בנימין נתניהו, יכול להרכיב ממשלה ללא קושי משמעותי.

יו"ר מפלגת העבודה, יצחק הרצוג, הגיע למטה המחנה הציוני והגיב על מדגמי הבחירות. "עשינו הישג בלתי רגיל. מאז תוצאות הבחירות בשנת 1992 לא הגענו להישג כזה ואני גאה מאוד להיות איתכם כאן. זה לא היה מגיע לרגע הזה בלי השותפות האמיצה והנהדרת ביני ובין ציפי לבני".
+ליברמן: הרבה גורמים ניסו לעשות לנו סיכול ממוקד
23:45 17/03/15  |  איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, טוען כי מפלת מפלגתו נובעת מניסיון סיכול ממוקד של גורמים רבים. "אני בטוח ששום מפלגה אחרת לא היתה שורדת כמונו. זו לא היתה מערכה פוליטית בלבד. עמדנו מול ניסיון סיכול פוליטי ממוקד של מפלגה. הרבה גורמים עשו פה יד אחת כדי לחסל מפלגה שלמה. הם לא הצליחו ולא יצליחו", אמר לתומכיו במטה המפלגה. "לי ברור שמה שטוב למדינת ישראל זה קודם כל לשנות את שיטת הממשל. דווקא התוצאות האלו והבחירות בתקופה של פחות משנתיים מוכיחים שכך אי אפשר להמשיך".

לדברי ליברמן, חייבים לשנות את שיטת הממשל באופן שבו במוצאי הבחירות יידעו מדינת ישראל באופן מיידי מי מרכיב את הממשלה.
+אחוז ההצבעה עלה ב-5% ל-71.8%
23:11 17/03/15  |  איציק וולף
אחוז ההצבעה בבחירות לכנסת ה-20 עמד עם סגירת הקלפיות על 71.8%. זאת, על-פי מדגם של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בכ- 500 קלפיות. הנתון המקביל לשעה 22:00, בבחירות לכנסת ה- 19, שהתבסס על מדגם עמד על 67.8%.
+ליברמן נמנע משיחה עם נתניהו ועם הרצוג
22:55 17/03/15  |  איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שמפלגתו התרסקה על פי הסקרים מ-11 מנדטים ל-5 בלבד אמר שלא ניתן לדבר על מפלה. "בסך הכל היתה כאן מערכה קשה", אמר לעיתונאים. ליברמן סירב לקבל הערב שיחת טלפון מבנימין נתניהו ומיצחק הרצוג. לדבריו, עליו להגיע קודם אל פעילי מפלגתו ומחר יתחיל במגעים.
+בנט: עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה
22:51 17/03/15  |  איציק וולף
יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, הגיע למטה המפלגה ונושא דברים בעקבות התרסקות המפלגה ל-8 מנדטים, על-פי מדגמי הטלוויזיה. "עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. גם אנחנו לא. אנחנו רצים למרחקים ארוכים. אנחנו לא מפחדים ולא מרימים ראש ומרימים היום את הדגלים שלנו עוד יותר גבוה", אמר.

לדבריו, הוא לא מאוכזב מן הציונות הדתית אלא גאה בה ובאנשיה. "זה ציבור אידיאולוגי אמיתי. הוא נקרא למשימות התיישבות והוא מתייצב. הוא נקרא למשימות חברתיות והוא מתייצב", אמר.
+נתניהו: נגד כל הסיכויים - ניצחון למחנה הלאומי
22:43 17/03/15  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם בחשבון הטוויטר שלו תגובה לתוצאות המדגמים. "כנגד כל הסיכויים: ניצחון גדול לליכוד, ניצחון גדול למחנה הלאומי בראשות הליכוד, ניצחון גדול לעם ישראל", כתב.
+יוני שטבון: תקשיבו טוב, אנחנו ניצחנו
22:28 17/03/15  |  
ח"כ יוני שטבון, המתמודד ברשימת יחד מגיב למדגמים ולסקרים בהם נאמר כי יחד לא תעבור את אחוז החסימה ואומר כי על פי האינדיקציות שבידו מהשטח תעבור יחד את אחוז החסימה. "תקשיבו טוב", אמר שטבון לפעילים, "אנחנו ניצחנו, כי קמה כאן תנועה חדשה של אחדות".
+נתניהו ברך את כחלון על הישגו בבחירות
22:23 17/03/15  |  איציק וולף
ראש הממשלה נתניהו התקשר ליו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, וברך אותו על הישגו בבחירות. על פי המדגמים צפויה מפלגת כולנו לקבל 10 מנדטים בכנסת ולהפוך ללשון המאזניים שתקבע האם הממשלה שתקום תהיה ממשלת שמאל או ממשלת ימין. נתניהו קבע להמשיך ולשוחח עם כחלון בנושא הרכבת הממשלה.
+נתניהו שוחח עם בנט וקבע איתו פגישה
22:16 17/03/15  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התקשר ליו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, וסיכם עמו על משא ומתן מואץ לקראת המאמצים להרכבת ממשלה. זאת, לאחר שמדגמי ערוצי הטלוויזיה חזו שהליכוד יקבל 27 מנדטים בדומה לרשימה המחנה הציוני וכי הבית היהודי יקבל 8 מנדטים.
+תוצאות סקר ערוץ הכנסת
22:11 17/03/15  |  עידן יוסף
תוצאות סקר ערוץ הכנסת (פאנלס פוליטקס): המחנה הציוני 27 הליכוד 26 הרשימה המשותפת 13 יש עתיד 12 כולנו 10 הבית היהודי 9 ש"ס 7 יהדות התורה 6 מרצ 5 ישראל ביתנו 5 יחד מגרדת את אחוז החסימה.
+תוצאות סקר ערוץ 20
22:05 17/03/15  |  עידן יוסף
תוצאות סקר ערוץ 20 (מאגר מוחות): הליכוד 23 המחנה הציוני 20 הרשימה המשותפת 13 יש עתיד 11 הבית היהודי 11 ש"ס 8 יהדות התורה 8 כולנו 8 ישראל ביתנו 8 מרצ 6 יחד מגרדת את אחוז החסימה.
+ניצחון גדול לליכוד - 30 מנדטים;
רק 24 להרצוג; כחלון קיבל עשרה
21:34 17/03/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הרשימה הערבית המשותפת היא השלישית בגודלה עם 14 ח"כים  ▪  מכה לאחים: יש עתיד של יאיר לפיד יורדת ל-12 ח"כים, שמונה בלבד לבית היהודי  ▪  ש"ס ויהדות התורה קיבלו שבעה מנדטים כל אחת; אלי ישי נשאר בחוץ  ▪  שישה מנדטים לישראל ביתנו, ארבעה למרצ
נתניהו. תוספת של 61% [צילום: פלאש 90]
הרצוג. תבוסה מוחצת [צילום: AP]
+מאחורי הפרגוד: השמועות שלפני המדגמים
21:02 17/03/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מדי מערכת בחירות, שעות לפני סגירת הקלפיות, מתפרסמות שמועות שונות שאיש אינו יכול לאמת באשר למגמות ההצבעה והסקרים הנה חלק מהן [ידיעה מתעדכנת]
(לא מאומת [צילום: AP])
+עין נקובה: מהומה בקלפי בין פעילי ש"ס לרשימה המשותפת
20:39 17/03/15  |  
בכפר עין נקובה נסגרת הקלפי ונפתחת לסירוגין בעקבות מהומה רבתי שפרצה במקום בין פעילים של ש"ס לפעילי הרשימה המשותפת. חלק מהמצביעים טוענים כי איימו עליהם והציעו להם כספים. המשטרה תגברה את כוחותיה במקום.
+הרצוג: הפאניקה של נתניהו מביכה
19:48 17/03/15  |  איציק וולף
ראש רשימת המחנה הציוני, ח"כ יצחק הרצוג, טוען כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מצוי בפאניקה וכי הדבר מביך. "הפאניקה של נתניהו מביכה. מי שרוצה ראש ממשלה שדואג לאזרחים שלא מסית או מפלג חייב לקום, לצאת ולהצביע", אמר הרצוג בעקבות הסרטון שפרסם נתניהו ובו התריע בפני תומכיו על אחוזי הצבעה גבוהים במגזר הערבי.
+51 תיקי חקירה על שיבוש בחירות
18:28 17/03/15  |  איציק וולף
ממרכז ניהול המידע המשטרתי הלאומי נמסר כי מתחילת יום הבחירות ועד סמוך לשעה 18:00 בערב התקבלו במוקד המשטרתי 785 פניות בנושא בחירות ונפתחו 235 אירועים בהקשר זה. 51 תיקי חקירה נפתחו ברחבי הארץ בגין התחזות לאחר, גניבת פתקים, איום על מזכיר, חשד לזיוף וכיוצא בעבירות אלה. 23 חשודים עוכבו ואדם אחד נעצר.

במספר מקומות, נסגרו קלפיות עקב אי סדרים וחשד לזיוף וכן נסגרה קלפי אחת בישוב בדרום כבר בשעות הבוקר, לאחר ששבעים ושניים חברי הישוב הצביעו ברמה של 100. אותה קלפי היתה הראשונה שהועברה היא למרכז כינוס הקלפיות.
+ח"כ פרץ התלונן: תושב שדרות איים עלי
18:25 17/03/15  |  איציק וולף
תושב שדרות בן 23 עוכב על ידי שוטרי תחנת המשטרה המקומית לאחר שאיים על ח"כ עמיר פרץ במסעדה בעיר. ח"כ פרץ הגיע אל תחנת המשטרה והגיש תלונה נגד הצעיר בגין תקיפה ואיומים.

+עדכון 16:00: שיעור ההצבעה - 45.4%
16:50 17/03/15  |  
בשעה 16:00, עמד אחוז ההצבעה על 45.4% - דיווח שהתקבל מ-8,375 קלפיות. בבחירות לכנסת ה-19 עמד שיעור ההצבעה בשעה זו על 46.6%.

+חשד להתחזות לאחר בקלפי בבית אליעזר
16:43 17/03/15  |  
תושב בית אליעזר באמצע שנות השלושים לחייו שהגיע לממש את זכותו להצביע הופתע לגלות מחברי ועדת הקלפי כי אדם אחר כבר הצביע במקומו. תחנת משטרת חדרה פתחה בחקירה.
+נתניהו: החרדים יצורפו לממשלה שאקים
16:27 17/03/15  |  
יו"ר רשימת הליכוד, רה"מ בנימין נתניהו, אמר בראיון לאתר כיכר השבת כי ללא ספק יצרף מפלגות חרדיות לממשלתו. הוא התחייב כי יבטל מיד את הסנקציות הפליליות בחוק הגיוס. על ליצמן ודרעי שלא התחייבו מראש לתמוך בו אמר: "אני סומך על השכל הישר והלב היהודי החם של החברים הללו שהם נציגי ציבור לאומנים, והם יודעים שצריך להקים פה ממשלה לאומית בהנהגת הליכוד". מיש עתיד נמסר בתגובה: "ביבי הודיע היום על הצעד הראשון בממשלת ביבי ובוז'י למען החרדים, ביטול השוויון בנטל ומכירת חיסול של הקופה הציבורית".
+רק לא בוז'י
16:02 17/03/15  |  יוסי דר   |   לרשימה המלאה
האובססיביות שבה כמה ממובילי דעת קהל תוקפים את נתניהו ורוצים לסלקו - מבלי לחשוב על האלטרנטיבה הצפויה לנו במקומו - מובילה למסקנה שהעיתונות בישראל נשלטת בידי פרחחים
(הרצוג. לא יודע לשחות [צילום: AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אחוז ההצבעה ב-20:00: 65.7%
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מספרךבתור
17/03/15 18:33
2
מגיב ותיק
17/03/15 18:44
3
מגיב ותיק
17/03/15 19:11
4
רוזי
17/03/15 19:18
5
באופוזיציה
17/03/15 20:50
6
ישמעעל
17/03/15 21:42
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
השאלה הקריטית שחייבת להטריד ולהדיר שינה מעיניו של כל ישראלי היא האם יצחק הרצוג מסוגל לעמוד ולתפקד תחת הלחצים שראש ממשלת ישראל נתון בהם בשגרת עבודתו.
17/03/2015  |  יוסי דר  |   מאמרים
אם המוטציה הדו ראשית האנטי ציונית הדוגלת בשינוי ההמנון והפיכת המדינה למדינת כל אזרחיה ואויביה, שאותיותיה הן ש.ק.ר. תקים ממשלה, היא מיד תרוץ לאובמה לחתום על הסכם שלום. היא תהיה נועזת מספיק כדי לעשות שלום של אמיצים (כניעה מוחלטת), ולשלם מחיר כבד (את המתנחלים).
17/03/2015  |  אהרון שחר  |   מאמרים
יושב-ראש הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו, נתפס באמירה שמשתמע ממנה כאילו אינו שבע רצון מכך שערבים אזרחי ישראל מממשים את זכותם הדמוקרטית ומצביעים.
17/03/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
חברת הכנסת ציפי לבני, המתמודדת מטעם רשימת המחנה הציוני, הגיבה בביטול להודעת הוויתור שלה על הרוטציה. במשדר "הבוקר של קשת", הגיבה על ביטול הרוטציה: "זאת לא כזאת פצצה והדברים האלו נאמרו לאורך כל הדרך", אמרה: "ביני ובין הרצוג יש שותפות שמבוססת על ההבנה ששנינו ביחד ננהל את מדינת ישראל. הרוטציה היא חלק מהשותפות שלנו".
17/03/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
מספר אפליקציות נרתמו לקראת יום הבחירות ומציעות שירותים תחבורתיים מיוחדים. Moovit מאפשרת למשתמשים לאתר את הקלפי בה הם מצביעים ולקבל מידע כיצד להגיע אליה בתחבורה ציבורית, SmartBus מציעה לסטודנטים להירשם להסעות לקלפיות בעלות של 10 שקלים ו-Uber תסיע אתכם בחינם למקום ההצבעה, אם עלות הנסיעה תעמוד על עד 40 שקלים. מעבר לכך, תצטרכו לשלם את ההפרש.
17/03/2015  |  נחמה אלמוג  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
ישראל הולכת לקלפי  /  עידן יוסף
מי הפוליטיקאים הנצפים בוויקיפדיה  /  עידן יוסף
יתד נאמן שוחרר מפרסום מודעת הנשים  /  איתמר לוין
מה זאת מדינת כל אזרחיה   /  רבקה שפק ליסק
הרהורי חג ליום הבוחר  /  מנחם רהט
נתניהו: כן ולא!  /  צ'לו רוזנברג
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il