תומר חן - מי שהוכתר כבר בגיל 18 כ"גורו השיווק ה
סלולרי" והיום בעלי מובקו מדיה הבינ"ל, העוסקת בשיווק סלולרי ברחבי העולם - מקים מיזם חדש לשיווק ופרסום מותגים בסלולר באמצעות חלוקת זיכויים בזמן אוויר לגלישה סלולרית. אפליקצייתget access המתבססת על מודל עסקי חדשני וחסר תקדים תפעל בשווקים מתפתחים באסיה, אמריקה הלטינית ואפריקה.
כיום, תעריפי הגלישה הסלולרית במדינות מתפתחות יקרים ביותר (לפי ההערכות, שעת גלישה מסלולר בהודו שווה בממוצע לשכר חצי יום עבודה במדינה), ומיליארדי הגולשים במדינות הללו, שרובם נחשפים לאינטרנט סלולרי ללא שימוש במחשב, מתקשים לשלם על הגלישה.
האפליקציה שמפתחת "מובקו מדיה" של חן תאפשר לגולשים ליצור אינטרקאציות עם מותגים וחברות בינלאומיות תמורת מענקי זמן לגלישה סלולרית (כל משתמש שייצור אינטראקציה כמו הורדת אפליקציה או קופון הנחה, או למשל צפייה בסרטון או שיתוף בפייסבוק, יקבל זמן גלישה סלולרית). המודל מתאפשר בזכות הסכמים ייחודיים בין Mobco media ל
חברות סלולר בעולם השלישי על חבילות הגלישה המוענקות לגולשים, ובזכות הסכמי הקידום בין mobco media לבין האפליקציות הסלולריות המובילות בעולם.
מהקצה אל הקצה
"כיום גולש בסלולר בתאילנד למשל גולש על חבילה מוגבלת, למשל של 5 מגה בייט להורדה. כשהיא נגמרת הוא צריך לשלם סכום גבוה מבחינתו על חבילה חדשה. בעבר מבצעים שהתקיימו ברשתות הסלולריות של העולם השלישי שנתנו לגולשים אפשרות לקבל חבילות גלישה חינם תמורת הורדה של אפליקציות מסוימות, צפייה בסרטונים או שיתוף של דף המותג בפייסבוק הוכחו כיעילים ואטרקטיביים, אבל הם לא זמינים לכל הציבור כל הזמן.Get access תשנה את הרגלי הגלישה בסלולרי בעולם השלישי מהקצה אל הקצה - אותו משתמש בתאילנד שיוריד את האפליקצייה יוכל מעתה להיכנס לאפליקציית get access בכל פעם שזמן הגלישה שלו הולך להיגמר, לבחור את אחת מהאינטראקציות שיהיו זמינות בתוך האפליקצייה של get access - למשל, שיתוף הסרטון האחרון של לוריאל בפייסבוק שלו, הורדת האפליקצייה של קוקה קולה, או הורדת קופון של רשת מזון מהיר מקומית - ולקבל תמורת הפעולה חבילת גלישה סלולרית חדשה".
"מדובר בדרך האפקטיבית ביותר שבה חברות בינלאומיות יכולות ליצור קשר עם מיליארדי צרכנים פוטנציאלים בעולם המתפתח", אומר חן, "שיטת הפרסום הזאת תאפשר לצרכנים בעולם השלישי להישאר מחוברים כל הזמן מבלי לשלם סכומים גדולים עבור הגלישה הסלולרית, ותוך כדי להיחשף למותגים ואפליקציות שאינם יכולים להיחשף אליהם בדרך אחרת בגלל זמן הגלישה היקר".
תומר חן, בן 21, הוא המיליונר הצעיר ביותר בישראל שעשה את הונו בעצמו. בגיל 14 החל לסחור באינטרנט, ועד גיל 18 הוא הספיק לקנות שלוש דירות מרווחיו בשיווק סלולרי ולהקים את ה"מכללה לשיווק סלולרי" שבה לומדים אלפי תלמידים. בגיל 20 הקים את חברת מובקו מדיה (Mobco Media) והפך לשחקן מרכזי בענף השיווק הסלולרי בארץ ובעולם.