|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

חשיפה ב-News1 / חומרי החקירה (חלק שלישי)

פישר לחסן: אתה לוקח אחריות על הילדים שלי <br>

האזנת סתר חושפת כיצד לחץ פישר על חסן להסכים למסור לו 150,000 דולר פישר הבטיח להחזיר לחסן את הכסף אם לא תושג המטרה - סגירת שניים מהתיקים נגדו
30/06/2015  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   פרשת רונאל פישר   |   תגובות
פישר. "תן לי בדרך שלי" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

"כפרה, תקשיב"
"כפרה, כפרה, תקשיב, תקשיב. זה לא מסוג הדברים שמשחקים איתם, זה חיי אדם. אמרתי לך: אתה לא משחק אתי, עם הילדים שלי, לא כל בן אדם נכנס פה בחדר... אני מייצג הרבה מאוד בני אדם, אתה חושב שכל בן אדם שנכנס פה אני מציע לו פתרונות גם אם אני מסוגל? אני צריך לדעת בתוך הלב שלי, לא ב-100%, ב-101% שהבן אדם שאני עושה איתו, תולשים לו את הכושלאימא של הציפורניים שלו, הוא לא מדבר"

"אני עומד מולך"
"אני עומד מולך. לא עומד מולך שום בן אדם, רק אני... ההצעה שלי שתהיה רגוע, אל תעשה את זה. אתה רוצה לעשות את זה? זו הדרך. אתה שואל אותי אם הדרך הזו היא 101%, התשובה היא כן, אין זיגזגים, אין רב איתם, אין כלום, אין מצב כזה. היחידי שיכול לחרבן את זה, זה רק אתה"

"בובת זומבי בפרקליטות"
"מבלי שקראנו חומר חקירה, מבלי שראינו, מבלי שבדקנו, מבלי שכלום, הייתי אומר לך ככה, במצב דברים רגיל, 50% במצב דברים של האווירה הציבורית, יותר... אני אומר לך מה דעתי, מה זה, אל תבין אותי בתור אחד שלא נלחם, אלא תקח אותי יעני אני לא מאמין בך, או אני חושב שנפסיד, כי אנחנו פראיירים שעשו לנו. אתה לא ראית אותי נלחם, אתה עוד לא ראית אותי במלחמה... יש בובת זומבי שלי בפרקליטות, שכל היום עושים לה ככה"

רונאל פישר פעל נמרצות לשכנע את אלון חסן למסור לו 150,000 דולר, שלדברי פישר נועדו להבטיח סגירת שניים מהתיקים נגדו. כאשר העלה חסן את החשש שמא לא יקבל את התמורה, הבטיח פישר שיחזיר לו את הכסף אם כך יקרה. פישר אף אמר לחסן, שבמעשהו נוטל האחרון אחריות על ילדיו של פישר.

שתי שיחות בין פישר וחסן, ערב פגישת העוקץ בתחילת יולי 2014 בסיומה נעצר פישר, הוקלטו בסתר. תמליליהן מצויים בחומר החקירה הנחשף ב-News1. הראשונה התקיימה בסוף חודש יוני.

חסן אמר לפישר שארגן 150,000 דולר אותם קיבל מאביו. "אני רוצה להיפגש, לדעת שמה שנקרא הסיפור הזה אחרַי, אתה יודע, ויש מאזן אימה, אין להם מה לפחד ממני, כמו שלי, אני לא לא מפחד מהם, יש מאזן אימה. מה אני אלך להגיד, נתתי זה כמו שקיבלתי".

פישר: "תקשיב, אין גם וגם, אז אני יוצא מהתמונה, אין גם וגם. ככה זה. אני לא יכול להבטיח לך שיסכימו, ננסה לשאול, אני יכול לתת לך התחייבות".

...חסן: "תראה, זה לא 100,000 שקל, רונאל".

פישר: "חמוד, תן לי בדרך שלי".

חסן: "זה לא מעט כסף".

פישר: "חמוד, תן לי בדרך שלי, תקשיב".

חסן: "רגע, עלי אתה סומך? אני סומך עליך ב-100%, אבל מחר אתה תריב איתם, לא יודע, יהיה לך איזה סיפור איתם, יתהפכו עלינו, אתה מבין, אני רוצה לדעת ולהיות רגוע שהסיפור הזה לא, אחרי, הסיפור הזה אחרי".

...פישר: "כפרה, כפרה, תקשיב, תקשיב. זה לא מסוג הדברים שמשחקים איתם, זה חיי אדם. אמרתי לך: אתה לא משחק אתי, עם הילדים שלי, לא כל בן אדם נכנס פה בחדר... אני מייצג הרבה מאוד בני אדם, אתה חושב שכל בן אדם שנכנס פה אני מציע לו פתרונות גם אם אני מסוגל? אני צריך לדעת בתוך הלב שלי, לא ב-100%, ב-101% שהבן אדם שאני עושה איתו, תולשים לו את הכושלאימא של הציפורניים שלו, הוא לא מדבר".

חסן: "ברור".

פישר: "בסדר? אין לי אפשרויות אחרות".

חסן: "אז מהבחינה הזאת, אתה יכול להיות שקט".

...פישר: "תקשיב, חסן, אתה הכל חוץ ממפגר, אתה איש מאוד חכם".

חסן: "נכון".

פישר: "אז אתה מבין שזו לא הפעם הראשונה שעובדים איתי ושסומכים עלי, אז אני אומר לך: ככה זה עובד. אתה יכול להחליט שאתה סומך על זה, או יכול להחליט שאתה לא סומך, אתה מחליט, אבל אין דרך אחרת, אין דרך אחרת".

...פישר: "תקבל החלטה".

חסן: "יש לי את הכסף, הכסף נמצא אצלי, אני מצידי עוד שעה".

פישר: "אז תקבל החלטה, כן כן, לא לא".

חסן: "עוד שעה הכסף פה".

פישר: "חסן, כפרה, תקבל החלטה כמו ילד גדול, מה נראה לך שאני אעשה? שמה? שאני אברח? מה? מה עובר לך?".

חסן: "לא תברח, חס וחלילה, מחר מחרתיים תריב איתם".

פישר: "שששששש, מה נראה לך? אז תקבל את זה חזרה. אני פה, אני נראה לך עני?".

חסן: "אתה לא עני, חס וחלילה".

פישר: "אז מה?".

חסן: "אבל אני לא רוצה שגם אתה".

פישר: "אני עומד מולך. לא עומד מולך שום בן אדם, רק אני... ההצעה שלי שתהיה רגוע, אל תעשה את זה. אתה רוצה לעשות את זה? זו הדרך. אתה שואל אותי אם הדרך הזו היא 101%, התשובה היא כן, אין זיגזגים, אין רב איתם, אין כלום, אין מצב כזה. היחידי שיכול לחרבן את זה, זה רק אתה".

חסן: "איך אני יכול לחרבן את זה?".

פישר: "עם פה גדול, עם שטויות".

חסן: "איך? מה זה?".

פישר: "אפילו מה שאמרת לי בטלפון ביום שישי".

חסן: "מה אמרתי לך?".

פישר: "אמרת לי 'וואלה היה בדיוק מה שאמרת'. לא צריך את זה".

חסן: "אתה עו"ד שלי, סליחה".

פישר: "אבל אתה לא צריך להגיד את זה".

חסן: "אבל אתה עו"ד שלי".

פישר: "לא משנה, לא צריך להגיד... אתה רוצה שאתן לך את זה כתוב? אתה רוצה את זה ממני בהתחייבות? שאתה לא תחטוף אישום על שני דברים, על דנה ועל קלייר. אני אתן לך את זה כתוב בכתב, אני אגיד לך מה יהיה כתוב שם ואני אתן לך את זה לפני כולם. איך אני, אני אתן לך את זה ביד שהמדינה עוד לא קיבלה את זה, איך אני?".

...חסן: "התחלת להגיד לי מה הסיכויים שלהם".

פישר: "מבלי שקראנו חומר חקירה, מבלי שראינו, מבלי שבדקנו, מבלי שכלום, הייתי אומר לך ככה, במצב דברים רגיל, 50% במצב דברים של האווירה הציבורית, יותר... אני אומר לך מה דעתי, מה זה, אל תבין אותי בתור אחד שלא נלחם, אלא תקח אותי יעני אני לא מאמין בך, או אני חושב שנפסיד, כי אנחנו פראיירים שעשו לנו. אתה לא ראית אותי נלחם, אתה עוד לא ראית אותי במלחמה... יש בובת זומבי שלי בפרקליטות, שכל היום עושים לה ככה".

... חסן: "בכל מקרה, בוא מחר".

פישר: "זה לא אני, הילדים שלי, הילדים שלי, אלון, הילדים שלי, אל תתעסק עם הילדים שלי".

חסן: "מה זה הילדים שלי?".

פישר: "אתה לוקח אחריות על הילדים שלי. למה אני נשבע לך, תסתכל, אני מוכן ללכת איתך לפוליגרף. הכיס שלי לא רואה שקל, שקל, לא 10%, לא 12%. שקל אחד, אתה מבין את זה, אני אמות".

חסן: "לא, אני מאמין לך".

תאריך:  30/06/2015   |   עודכן:  30/06/2015
איתמר לוין
+חסן: פישר אמר שהוא נותן כסף
לאנשים שהורגים את הפרשה
08:33 30/06/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
"הבנתי שיש לי בעיה, ויש לי בעיה עם מישהו שעובד עם המשטרה, תופר תיקים וגוזר קופונים איתה"  ▪  פישר: הבנתי שיש לי לקוח חזיר; טוען שמכר לחסן סיפור על תשלום שוחד לגורמים במשטרה כדי לקבל ממנו את השכר שהגיע לו
(חסן. "מציע לך פעם שנייה" [צילום: פלאש 90])
+מלכה: התחננתי בפני פישר שלא יפעל מול חסן
08:32 30/06/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מספר שהזהיר את פישר שלא לקבל כסף מחסן, מחשש שהלה ישתמש בכך כדי להשיג לעצמו הקלות, ושלא ייפגש איתו בבית קפה בו עלולות להיות מותקנות מצלמות
(מלכה. "לזרום איתו" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+בשיחה עם חסן: פישר האשים את המשטרה בשחיתות
08:31 30/06/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
שעות אחדות לפני פגישת העוקץ בסיומה נעצר, טען פישר באוזניו של חסן שהשר ישראל כץ הוא שעמד מאחורי החקירה נגדו  ▪  מתח ביקורת על המעצר בעילה של חשש לשיבוש הליכים: "זה עונש על עבירה שלא בוצעה"
(כץ. "זה מאפיה" [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביב נחמיאס / Aviv Nahmias   אורי כרמל / Uri Carmel   אילון מכלוף / Eylon  Machluf   איתן פלג / Eitan Peleg   אלון חסן / Alon  Hassan   אסף גולן / Assaf Golan   ברונו שטיין / Bruno Shtein   ג'ויה סקפה-שפירא / Joya SKAPPA-SHAPIRO    דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen   זוהר בוצ'ן / Zohar Botchen   חגית מאק-קלמנוביץ / Hagit  Mack-Kalmanovich   יאיר ביטון / Yair Biton   יאיר  גולן / Yair Golan   יוסף נחמיאס / Yossef Nahmiass   יורם ברק / Yoram Barak   יעקב וינרוט / Yaakov Weinroth   יצחק רוכברגר / Yitzhak  Rochberger   ירון בארי / Yaron Be'eri   ליאורה נהון / Liora Nahon    ליזי שובל-בר / lizzy  shoval Bar   משה סובל / Moshe Sobel   משה סעדה / Moshe Saadda   נועם עוזיאל / Noam Uziel   נחשון שוחט / Nahshon Shohat   נסים מרום / Nissim Marom   ע"י   עדי כרמלי / Adi Carmeli   עופר ברטל / Ofer Bartal   עפר נמרודי / Ofer Nimrodi   ערן מלכה / Eran  Malka   קובי כחלון / kobe kahlon   קרן אלטמן / Keren Altman   רון שפירא / Ron Shapira   רונאל פישר / Ronel Fiaher   רונן יצחק / Ronen Yitzhak   רועי בר / Roee Bar   רות דוד / Ruth David-Blum   רמי דואני / Rami Douani   שי ברס / Shay Baras   ששון חי / Sasson Hay 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פישר לחסן: אתה לוקח אחריות על הילדים שלי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת רונאל פישר
"התחננתי שלא יעשה שום דבר, שיניח לזה פשוט. שכאילו - די, זה לא מתאים. בדרך המאוד מניפולטיבית שלו הוא כאילו הרגיע אותי ואמר לי: יהיה בסדר, אני אעשה מה שתגיד לי, אני לא אעשה שום דבר. אני לא האמנתי בו". כך סיפר ערן מלכה בחקירתו על מעשיו של רונאל פישר בנוגע לאלון חסן.
30/06/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
שעות אחדות לפני פגישת העוקץ בסיומה נעצר, המשיך רונאל פישר ללחוץ על אלון חסן למסור לו את הכסף שאמור היה להבטיח סגירת תיקים נגדו. שיחה בין השניים שהתקיימה ב-3.7.14 הוקלטה בסתר ותמלילה מופיע בחומר החקירה הנחשף ב-News1. עיקרה של השיחה הוא נסיונו של פישר לשכנע את חסן, שאין סיכוי שהוא יוציא את כספו לריק.
30/06/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
עו"ד רונאל פישר סירב להשיב על רוב שאלותיהם של חוקרי מח"ש בחודשים האחרונים, העלה טענות כלפי דרכי פעילותם ואף נמנע מלחתום על הודעותיו הנחשפות ב-News1.
29/06/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
רונאל פישר טען מספר פעמים בחקירותיו שהוא חש ברע ובשניים מהמקרים אף פונה לבית החולים, אך לא נמצא דבר. כך מגלה חומר החקירה הנחשף ב-News1.
29/06/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
מחזורו הרשום של משרד עורכי הדין בראשותו של רונאל פישר הסתכם ב-21.29 מיליון שקל בין ינואר 2012 ליולי 2014 (מועד מעצרו של פישר, שהביא לחיסול המשרד). כך מגלים חומרי החקירה בפרשה, הנחשפים ב-News1.
29/06/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il