התאגידים הבנקאיים שילמו סכום של כ-3.6 מיליון שקלים ללקוחותיהם במסגרת תלונות פרטניות שהוגשו במהלך שנת 2014. זאת, לעומת כ-1.5 מיליון שקלים ששולמו בשנה הקודמת. כך עולה מדוח שפרסם (יום א', 12.7.15) הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל.
על-פי הדוח, בשנת 2014 טופלו ביחידה לפניות הציבור 5,555 פניות ותלונות בכתב. מהן 4,023 תלונות כנגד התנהלות התאגידים הבנקאיים. יתר הפניות בכתב עסקו בבקשות לקבלת מידע על זכויות צרכניות, שאלות בדבר מדיניות הפיקוח ובירורים שונים. בנוסף, ניתן מענה לכ-20,300 פניות טלפוניות.
מלבד התשלומים ללקוחות בגין התלונות הפרטניות שנמצאו מוצדקות, הוטל עיצום כספי בסך של 200,000 שקלים על בנק דיסקונט בגין אי-קיום עמדה של היחידה לפניות הציבור. כמו-כן, בעקבות התערבות הפיקוח על הבנקים הוחזרו כ-720,000 שקלים ללקוחות מקבלי רנטות ופנסיות לנפגעי הנאצים אשר נגבו מהם עמלות בניגוד לתעריפון העמלות שקבע הבנק לפעילות זו.