מנהלת שיווק שטראוס מחלבות, סיגל שילוני, הציגה בכנס בינלאומי של דנונה במנהטן, ניו-יורק, את האסטרטגיה התקשורתית של דנונה בישראל.
לאור ההצלחה, אירופה ומדינות צפון אמריקה בודקות אפשרות למתג מחדש את מוצרי דנונה על-פי המודל שפותח והושק על-ידי חברת שטראוס בהצלחה חסרת תקדים בישראל.
סרטון הפרסומת של דנונה בישראל זכה במקום הראשון בעולם (מתוך כ-80 סרטונים) בתחרות דנונה העולמית. הסרטון הופק על-ידי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי R&Y.
ישראל היא המדינה הראשונה שיזמה מהלך דרמטי של כינוס מותגים והרחבת המיצוב של דנונה. מבריאות, במובן הפונקציונלי של המילה, לבריאות כמצב מנטלי, המשקף אורח חיים בריא ושמחה.
בכנס מנהלי שיווק שערכה חברת דנונה העולמית במנהטן ניו-יורק, הביעו מדינות רבות התעניינות גדולה מאירופה ומדינות צפון אמריקה, במיתוג מחדש של דנונה כפי שפותח ומותג מחדש על-ידי חברת שטראוס בישראל.
הפיתוח האסטרטגי החל עם חברת היועצים סיגלגל והושלם על-ידי נאוגרופ בשיתוף עם משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי R&Y.
סרטון הפרסומת המבטא את תפיסת החיים הבריאה של דנונה - ההרגשה הטובה, האושר, הכיף, החוויות, האהבה - כל הדברים שמתחילים מבפנים, זכה במקום הראשון בעולם על-ידי דנונה העולמית. אריזות דנונה החדשות, המהוות את חלון הראווה ל"אני המאמין" של מותג דנונה באמצעות שילוב פנים מחייכות בשחור ולבן, סימנו פריצת דרך בעולם כולו.
לדברי שילוני "ההשקה המחודשת יצרה תנופה עצומה למותג ברמה התדמיתית והמכירתית". עוד ציינה שילוני, כי המיתוג מחדש של מוצרי דנונה התחיל בתובנה שמותגים גדולים מבודלים אחד מהשני בתפיסת העולם שהם מיצגים. דנונה במהלך האחרון מאפשרת לצרכן להתחבר לאני מאמין של המותג. חווית המפגש בין הצרכן למותג מתחילה בנקודת המכירה, המפגש עם אריזת דנונה הוא מפגש חוויתי המביא לידי ביטוי בצורה ברורה יחודית ורעננה את התחושות שדנונה רוצה להעביר.