ענקית האינטרנט YAHOO הסכימה ליוזמה משותפת עם הפורטל הסיני Sina, להקמת שירות מכירה פומבית באינטרנט, לעסקים קטנים ובינוניים בסין (יום ד', 14.1.04).
תנאי העסקה טרם סוכמו.
במסיבת עיתונאים אמש (יום ג', 13.1.04) הודיעו החברות, כי השירות יספק מוצרים מגוונים הן במחיר קבוע והן במודל של מכירה פומבית. כמו-כן יציע השירות מגוון רחב של שירותים לקידום עסקאות.
המותג יהיה משותף לשתי החברות, והוא צפוי להיות זמין למשווקים הסינים באינטרנט ולקונים באמצע שנת 2004.
בשנת 2002, חתמה Yahoo על התחייבות בסין, המבטיחה כי היא תבחן, ללא תשלום, את תכני האינטרנט היכולים לסכן את ביטחונה של סין או לשבש את היציבות החברתית שלה.
העסקה, תהווה זירת קרב ל-Yahoo נגד יריבתה האמריקנית eBay, הטוענת, כי היא השחקנית הראשית בתחום המכירות הפומביות המתפשט במהירות בעסקי ה-On line הסינים. Yahoo, מבחינתה, מחזיקה בכתר הפורטל הפופולרי ביותר בהונג קונג ובטייוואן.