ערוץ 1 של הטלויזיה יקדיש הערב בשעה 19:00 את מבט ספורט המיתולוגית, לטובת הספורט המוטורי. באולפן הערוץ הממלכתי יתארחו עידו כהן ורז היימן, אשר יתארו את מהלך חלקו השני של ראלי פריז דאקאר, אשר יצא לדרכו ב-1 לינואר 2004, והגיע לבירת סנגל ב-18 לחודש זה.
כהן במיצובישי שלו הגיע 11,000 קילומטרים מאוחר יותר, אשר עבור צוות הגיבוי הטכני שהתגבש בכורח הנסיבות בכיכובם של איציק בריל והילל סגל, התבטא ב- 16,000 קילומטרים של נסיעה קשה בחולות. המכונית מספר 296 פרשה עקב ליקוי טכני מהתחרות, והפכה לרכב סיוע אשר דהר מידי לילה בדיונות, בספקו חלקי חילוף לצוות הראשון.
רבע מיליון צופים ראו את חלקו הראשון של הראלי, כפי ששודר במוצאי שבת החולפת. השידור הציג את השבוע הראשון של הראלי, אשר החל בקיטעי התצוגה באירופה. בימים הראשונים הדרימו המתחרים מפריז לספרד, שם חצו את הים התיכון בדרכם לחופי האוקינוס האטלנטי.
חלקו השני של הראלי, כפי שישודר הערב, מתאר את השבוע האחרון למרוץ. " "הישראלים יודעים שעידו כהן ניצח את המרוץ," אומר מנהל יחסי הציבור של קבוצת WOW - מיצובישי, אף שלמעשה הגיעו הישראלים רק במקום טוב באמצע, והעפילו לבכורת קטגוריית 1T שלהם, רק תודות לנסיון שלא צלח, מצידה של קבוצת טויוטה המתחרה.
קבוצת טיוטה בקטגוריית 1T הייתה מורכבת מנהגי פורמולה לשעבר, נסעו תחת הנהגת סוכן צרפתי של חברת הרכב הגדולה ביפאן ובעולם. הנהגים החליפו את הצמיגים הסדרתיים שבגודל 17 אינטש בצמיגי מרוצים במידה של 16 אינטש. ההחלפה אסורה בקטגוריית 1T של כלי הרכב הסידרתיים, אשר כל הכוונה בהם היא להתחרות במכוניות רגילות, להן הוספו רק חיזוקי בטיחות. כתוצאה מגילוי המעשה העפילו הישראלים לגמר, ואף זכו לפרס כספי בסך 5,000 אירו.
רז היימן הינו אחד מהספורטאים המוטוריים הוותיקים בארץ. עם צמד אחיו ובלעדם השתתף באין ספור מרוצי רכב מקומיים, ואף בראלי דאקאר לעונת 2001. האופנוענים מוזנקים לפני נהגי המכוניות, וזאת לנוכח האתגר הכרוך בנסיעה על 2 גלגלים בתנאי השטח הקשים שיראו הערב על המסך.