יבואנית הרכב, חברת דלק רכב שבשליטת יצחק תשובה, רשמה ירידה תלולה של %40 בהכנסותיה, ברבעון השלישי של שנת 2001. הכנסות החברה הסתכמו בתקופה זו ב-612 מיליון ש"ח, לעומת הכנסות של מיליארד ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה, רשמה דלק-רכב ירידה של %25 במכירות, אשר הסתכמו ב-1.77 מיליארד ש"ח. הרווח הנקי של החברה בתקופה זו, רשם ירידה קשה עוד יותר, של %46, לעומת הרבעון המקביל ב-2000 והסתכם ב-33 מיליון ש"ח בלבד.
בחודשים ינואר-ספטמבר 2001, רשמה החברה ירידה של %24 ברווח נקי שהסתכם ב-114 מיליון ש"ח.
דלק רכב, המייבאת לישראל את מכוניות מאזדה, פורד ולינקולן, נפגעה כמו השוק כולו, מעצירת פעילות הליסינג של הצרכניות הגדולות ביותר תחום זה בשנים האחרונות, חברות ההיי-טק. מאזדה, בגרסת הלאנטיס, שהפכה לאחד מסמליו של ענף ההיי-טק, הופכת כיום לפחות ופחות שכיחה, על הכבישים שסביב מעוזי ההיי-טק הבולטים במדינה, קריית עתידים והרצליה פיתוח.
דלק רכב מדווחת גם על ירידה של %44.5 ברווח התפעולי, שהסתכם בחודשים יולי-ספטמבר, ב-56.7 מיליון ש"ח. הוצאות המכירה והשיווק של החברה גדלו בתקופה זו, ביותר מ-%55 לסכום של 15 מיליון ש"ח.