חברת דנשר הודיעה (יום ד', 4.2.04) על השקה ראשונה בישראל של קטגוריה חדשה של 50 מוצרי מזון ללא תוספת סוכר, תחת הסיסמא "מרמולייט - החיים מתוקים ללא סוכר". השקת מוצרי המזון מלווה בקמפיין פרסומי בהיקף של 1.2 מיליון דולר.
ההשקה של מרמולייט כוללת סדרה של מוצרים בטעמים חדשים: מאפים: עוגות, עוגיות, ביסקוויטים וופלים; ריבות וקונפיטורות; תרכיזים; ג'לים, מוסים ואבקת שוקו; דגני בוקר, גרנולה; קטשופ, דבש,פופקורן ועוד.
לדברי חברת דנשר, השקת המוצרים ללא תוספת סוכר נובעת לאחר שזיהתה מגמה עולמית עם עלייה בהיצע ובמגוון המוצרים ללא סוכר ועלייה בדרישה למוצרים אלו על-ידי הצרכנים בכלל וחולי סוכרת בפרט.
מבדיקה שערכה החברה עלה, כי למעלה מ-50% מהאוכלוסייה בישראל מהווים קהל יעד של לקוחות שוחרי תזונה ובריאות. ממחקרי שוק שביצעה החברה בארץ עלה כי 1.5 מיליון איש מעל גיל 18, רכשו בחודש האחרון מזון יבש ללא סוכר.
רון ברק, מנהל שיווק ופיתוח דנשר מסר: "דנשר זיהתה מגמה עולמית והעמידה לעצמה מטרה לקחת בעלות על קטגוריית המזון ללא סוכר בישראל, תוך מיצוב מרמולייט כמנהיגה, מובילה ומומחית בתחום המזון ללא סוכר. מרמולייט מציעה פתרון של חיים מתוקים ללא סוכר, ללא תסכול ומבלי שנצטרך להתפשר על הטעם ולוותר על הפינוקים המתוקים. מדובר בהשקה של מותג חוצה קטגוריות. אנו צופים להגיע למכירות של כ-40 מיליון ש"ח בשנה ובעצם להפוך את מרמולייט למוצר לגיטימי בכל בית".
ההשקה תלווה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין FCB שיעלה לאוויר ב-6 לפברואר. הקמפיין צולם בבואנוס איירס, ארגנטינה, בארמון בו צולם הסרט אוויטה בכיכובה של מדונה.
הקמפיין כולל סרטונים בערוץ 2, ערוץ 10, בערוץ הרוסי ובשלטי חוצות. כמו כן השקת לוגו חדש ואריזות מעוצבות לכל סדרות המוצרים שעוצבו על ידי המעצב פיליפ בולקייה ופעילות שיווקית נרחבת מתחת לקו באמצעות דיול, סטנדים, הלבשת מדפים, מבצעים ופעילות בערוץ המקצועי.
דנשר הינה חברת ייבוא, שיווק והפצת מותגים. דנשר פועלת במספר תחומים. טואלטיקה, ניקיון ומזון. בין המותגים שדנשר משווקת ומפיצה נכללים: אנרג'ייזר, פרשוואנס, גלילונית, פמילי, מרמולייט, פופסטאר, פוג'י, ג'ונסון, פלג', גלייד, טוילט דאק, אדג' אורל בי, פרימור, וילדה, קליאו ועוד. חברת דנשר נמצאת בבעלות משפחת ברק. חברת הפצה בה דנשר שותפה מגלגלת כ-500 מיליון ש"ח בשנה.