פייסבוק תשתף פעולה עם כמה מרשתות הטלוויזיה הגדולות בארה"ב בהפקת משדרי חדשות בשירות הווידאו שלה, Watch. מדובר ברשתות CNN, ABC ופוקס. התוכניות ימומנו בידי פייסבוק וישודרו בלעדית ברשת החברתית, כחלק מן המאמץ שלה לשקם את אמינותה לאחר משבר קיימברידג' אנליטיקה - בו התברר שפרטיהם של 87 מיליון מגולשיה וחבריהם הועברו לחברה הבריטית, שהשתמשה בהם לתעמולה פוליטית בארה"ב (קמפיין טראמפ) ובבריטניה (בעד הברקזיט). לחלק מן הרשתות תשלם פייסבוק מיליוני דולרים בשנה תמורת השימוש בתכניהן.
"בששת החודשים האחרונים פעלנו בצורה נמרצת כדי להעדיף את האיכות על פני הכמות", אמר מנהל שותפויות החדשות של פייסבוק, קמפבל בראון, לרשת CNNMoney. "זוהי השקעה נוספת באיכות החדשות בפייסבוק". עוד לפני פרשת קיימברידג' אנליטיקה, ספגה פייסבוק ביקורת נוקבת על התפקיד שמילאה - ועודנה ממלאת - בהפצת חדשות מזויפות ותעמולה כוזבת, במיוחד בבחירות לנשיאות ארה"ב. היא הודתה, כי עשרות מיליוני אמריקנים נחשפו לפוסטים ששתלו בה גורמים רוסיים, בעיקר כחלק מן המאמץ של מדינה זו לסייע לבחירתו של
דונלד טראמפ.
רבות מן התוכניות שתממן פייסבוק יארחו את כוכבי הרשתות איתן תשתף פעולה, ובהם אנדרסון קופר (מגיש החדשות הבכיר של CNN ושפרד סמית (מרשת פוקס ניוז ומי שבולט כקול אופוזיציוני כמעט יחיד לטראמפ). כתבים של רשת ABC יעבירו שידורים ישירים עבור פייסבוק באירועים מרכזיים. פייסבוק תשדר תוכניות גם של ארגוני חדשות קטנים יותר, כמו ATTN ותחנת AL.com הפועלת באלבמה. לדברי בראון, פייסבוק נמצאת במו"מ עם ארגוני חדשות אחרים והיא צפויה להודיע בשבועות ובחודשים הקרובים על שיתופי פעולה נוספים, בתקווה שכל התוכניות יושקו עד סוף הקיץ.
רשת CNN מציינת, כי יחסיה של פייסבוק עם ארגוני החדשות - שהיו תחילה טובים מאוד - עלו על שרטון ככל שהרשת החברתית שאבה יותר ויותר פרסומות. מוקדם יותר השנה אף הודיעה הרשת, כי תשנה את תמהיל פיד החדשות שלה, כך שיכלול יותר מידע חובבני ופחות מידע מקצועי. הצעד הוסבר כחלק מן הניסיון להדק את הפיקוח על התכנים העולים לרשת, אך מובן שהכעיס עוד יותר את ארגוני החדשות. המהלך הנוכחי נראה כניסיון לשנות בצורה חדה את היחסים בין פייסבוק לבין חברות החדשות, כאשר האחרונים מקווים שהחשיפה העצומה שלה - 185 מיליון משתמשים פעילים ביום - תסייע להם להגביר גם את חשיפתם שלהם.