אחרי ההצלחה המסחררת של לובה, כוכבת ארץ נהדרת, והחיבור הבלתי מתפשר בין הדמות לרשת, החליטה שופרסל לצאת בקמפיין טלוויזיה לקראת חג הפסח בכיכובה של לובה - האחת והיחידה, תחת הסיסמא: "סדר בעשר".
הקמפיין, אשר הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם, יעלה ביום ראשון ה-21.3.04, בטלוויזיה, רדיו, עיתונות ארצית ובנקודות המכירה, בתקציב מדווח של כ-2 מיליון ש"ח.
בקמפיין מככבת לובה הקופאית הידועה, אשר מבשרת בקול ובתרועה על מבצעי החג האטרקטיביים, בשפה הייחודית רק לה.