חברת נסטלה גלידות תשיק הקיץ 34 מוצרים חדשים, בהם מוצרים בעלי ערך תזונתי כמו שלגון ילדים ויטמינצ'יק (בתוספת ויטמינים), שלגון המורדים ושלגוני ספיידרמן, ומוצרי ילדים נוספים הבנויים על הפתעות (צ'ופ צ'ופר).
תחת המותג לה קרמרייה תשיק נסטלה מותג ילדים "לה קרמרייה קידס", ואת סדרת הזהב של לה קרמרייה, סדרת מוסים-גלידה.
בנוסף תשיק נסטלה השנה גם מוצרי דיאט בתחום הגלידות הביתיות.
החברה תשקיע השנה כ-20 מיליון שקל בפעילות שיווק, מהם 4 מיליון שקל בפיתוח מוצרים ו-16 מיליון שקל בפרסום - גידול של 50% לעומת השנה הקודמת.