|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

שר האוצר נאלץ להתגמש לדרישת ועדת הכספים

תמריץ למעסיקים שיחזירו עובדים מחל"ת

לדרישת יו"ר הוועדה גפני וחבריה, הוכנסו שורת תיקונים למיטוב החקיקה: עסקים יוכלו לבחור את מועד החלת המענק לשם העצמתו גופי חינוך וגופי השכלה גבוה, הזוכים למימון מהמדינה של עד 40%, יהיו זכאים לקבלת המענק חברי אגודה שיתופית המתקיימים לגביהם יחסי עובד מעביד יהיו מוכרים בעל עסק יהיה זכאי למענק גם בגין בני משפחה המועסקים אצלו תשלום המענק יבוצע בתוך 21 יום מאישור הזכאות
09/06/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
[צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]

יתוקן חוק הביטוח הלאומי, כך שהחל ממרס עד יוני יתאפשר כפל קצבאות במסגרת החוק, כך שלא יתבצע קיזוז של קצבת דמי האבטלה של זכאי מקצבת קיום, בתקופת משבר הקורונה, וכן יוחזרו הקצבאות הכפולות רטרואקטיבית.
לגבי חצי מיליארד שקל מסכום הפיצויים שמעגן החוק, התחייב שר האוצר לדרישת הוועדה, כי חלק ניכר מהם יוקדש לצורך פיצוי מעסיקים שלא פיטרו עובדים או הוציאו אותם לחל"ת בתקופת הקורונה, והסדר חלוקת הכספים יובא לאישור ועדת הכספים


לאחר חמישה ימי דיונים ארוכים, והצבעה על עשרות הסתייגויות ורביזיות, אישרה (יום ג', 9.6.20) ועדת הכספים לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק מענק לעידוד תעסוקה (הוראת שעה - נגיף הקורונה החדש), התש"ף-2020.

הצעת החוק הוגשה ברקע התפשטות נגיף הקורונה בישראל והמשבר שהוביל את הממשלה לקבוע תקנות שעת חירום ובהן הוראות לצמצום הפעולות במשק, כך הוצאו עובדים רבים לחל"ת, עובדים אחרים פוטרו ועסקים עצמאיים נאלצו לסגור את עסקיהם. מתחילת חודש מרס 2020 נרשמו בשירות התעסוקה כמיליון ושבעים אלף איש כדורשי עבודה חדשים וסך הדורשים הרשומים בשירות התעסוקה הגיע לכמיליון ומאתיים אלף איש, רובם המכריע הם עובדים שהוצאו לחל"ת.

למרות הסרת חלק מהמגבלות, נותרו מספר רב של דורשי עבודה רשומים בשירות התעסוקה שלא נקלטו עוד בשוק העבודה. בנוסף, הימצאותם של מספר עובדים רב מחוץ לשוק העבודה פוגעת בתוצר, בהכנסות ובצמיחה של מדינת ישראל.

בהצעת החוק נקבע תמריץ כספי למעסיקים, אשר יקלטו או יחזירו לעבודה עובדים אשר הוצאו משוק העבודה בתקופת המשבר. בדברי ההסבר של החוק צוין כי מענק זה יפחית את עלויות העסקת עובדים אלו גם בתקופה בה קיימת אי-ודאות בשווקים, ויתמרץ את המעסיקים לקלוט ולהעסיק את העובדים בחודשים הקרובים. אומדן העלות הכרוכה ביישום החוק נאמדת בסך של כ-5.5 מיליארד שקלים חדשים.

בדברי ההסבר לחוק צוין עוד כי "ככל שהתקופה שבה דורש עבודה נותר מחוץ למעגל העבודה מתארכת, כך קטנים סיכוייו לחזור ולהשתלב שוב בשוק העבודה. בנוסף, הימצאותם של מספר עובדים רב מחוץ לשוק העבודה פוגעת בתוצר, בהכנסות ובצמיחה של מדינת ישראל".

במסגרת החוק נקבע כי הזכאות לפיצוי היא על עובדים בעלי אזרחות ישראלית בלבד, הנמנים על אחת הקבוצות הללו:

1. מי שנרשם כדורש עבודה בלשכת שירות התעסוקה והתייצב בלשכה בתקופה שבין יום 1 בינואר 2020 לבין יום 29 בפברואר 2020 ולא עבד החל במועד רישומו עד יום 30 באפריל 2020, והוא בין גיל 18 לבין גיל פרישה.

2. מי שפוטר או הוצא לחופשה ללא תשלום לתקופה של 30 ימים או יותר, בתקופה שבין יום 1 במרס 2020 לבין יום 30 באפריל 2020, וכן עבד אצל אותו מעסיק שפיטר אותו או הוציא אותו לחופשה ללא תשלום בחודש פברואר 2020 לפחות. והוא בין גיל 18 לבין גיל פרישה.

3. מי שזכאי לאחד התשלומים הבאים:

- מענק הסתגלות מיוחד לבני 67 ומעלה, במסגרת תקנות נגיף הקורונה, עבור חודש מאי 2020.
- גמלת הבטחת הכנסה עבור חודש מאי 2020.
- דמי אבטלה עבור חודש מאי 2020.

במסגרת החוק נקבע, כי המענק יינתן רק אם העובד שעבורו מבוקש המענק, ישתכר לפחות 3,300 ש"ח בכל חודש, כדי לכלול גם עובדים במשרה חלקית לתוך מעגל התעסוקה.

בנוסף קובע החוק כי המענק יינתן רק בעד עובדים שנוספו למצבת העובדים של המעסיק, כדי להבטיח שמעגל דורשי העבודה יצטמצם וכדי למנוע פיטורי עובדים לצורך קליטת עובדים אחרים המזכים במענק.

מעסיק שקלט עובד מזכה בחודש מאי 2020, יהיה זכאי לפי החוק למענק חודשי נמוך יותר, מאחר שבמקרה זה המענק רק מסייע למעסיק לשמור על רציפות ההעסקה של עובד שהועסק לפני כניסת החוק המוצע לתוקף. מעסיק שקלט עובד בחודש יוני 2020 ואילך, יהיה זכאי למענק החודשי המלא, וזאת כדי לתמרץ אותו לקלוט עובדים חדשים ועל-מנת לסייע לו לשמור על רציפות העסקתם. עוד מוצע לקבוע כי עובד יזכה את המעסיק במענק, אם העובד התקבל לעבודה או שב מחופשה ללא תשלום לא יאוחר מהיום ה-15 באותו חודש בו שב, ועבד ברצף עד לתום אותו חודש.

עוד נקבע, כי כדי לוודא רציפות העסקה של העובד ולשמר את תעסוקתו, סכום המענק יחולק לארבע פעימות בעבור כל אחד מחודשי העסקתו של העובד בתקופה שבין יוני 2020 עד ספטמבר 2020: עבור מי שהוחזר ע"י המעסיק לעבודתו מה-19 לאפריל, יהיה המעסיק זכאי ל-875 שקל עבור כל אחד מ-4 חודשים אלה (סה"כ 3,500 שקל), ועבור מי שהוחזר ע"י המעסיק החל מחודש יוני, יהיה המעסיק זכאי ל-1,875 שקל בגין כל אחד מ-4 חודשים אלה (סה"כ 7,500 שקל).

לדרישת חברי הוועדה, הוכנסו שורת תיקונים למיטוב החוק:

במסגרת הצעת החוק הוחרגו מזכאות המדינה וכן גופים המזוהים באופן מלא עם המדינה או הנתמכים על ידה, במישרין או בעקיפין, ושסכום ההשתתפות של המדינה בתקציבם עולה על 25%, בהם גם מוסד חינוך ומוסד להשכלה גבוהה, וכן גופים שלממשלה בעלות מלאה או חלקית בהם. לדרישת חברי הוועדה, תוקן הסעיף ונקבע כי ההחרגה תחול רק על גופי חינוך וגופי השכלה גבוה, בהם סכום השתתפות המדינה עומד על לפחות 40%.

במסגרת דרישת חברי הוועדה, להיטיב עם חברי אגודות שיתופיות וחברי קיבוצים, הוסרה הגדרה המחריגה חבר באגודה שיתופית ועובד באגודה מזכאות למענק, ונקבע כי כל עובד, שמתקיימים לגביו יחסי עובד מעביד ומפקידים לעניינו דמי ביטוח לאומי, יוכר במסגרת זכאות למענק עבורו.

לאור ביקורת מצד חברי הוועדה על ההחלטה להחריג בני משפחה ממסגרת המענק, הגיעו הצדדים להסכמה כי בני משפחה יכללו במסגרת המענק, ובלבד שאותו קרוב משפחה היה מועסק בעסק האמור עד סוף חודש פברואר 2020.

בנוסף, לדרישת יו"ר הוועדה וחבריה, ולאחר שהתקבלה הסכמת שרי הרווחה והאוצר, תוקן חוק הביטוח הלאומי, כך שבתקופת משבר הקורונה - החל ממרץ עד חודש יוני כולל, יתאפשר כפל קצבאות במסגרת החוק, כך שלא יתבצע קיזוז של קצבת דמי האבטלה של זכאי מקצבת קיום, בתקופת משבר הקורונה, וכן יוחזרו הקצבאות הכפולות רטרואקטיבית.

לדרישת חברי הוועדה נקבע כי בתוך 21 יום יקבע שירות התעסוקה את זכאות המעביד, וכן יבוצע התשלום.

בנוסף בוטלה לדרישת חברי הוועדה הטלת ריבית שנכללה בנוסח החוק בתחילה, אם חלה טעות והמעסיק קיבל מענק גבוה מהדרוש, והמקבל יהיו מחויב רק בהצמדה ללא ריבית.

עוד אושר לדרישת חברי הוועדה, כי כל מעסיק יוכל לבחור את החלת המענק עבור מצבת העובדים בחודשים יוני עד ספטמבר, או לחלופין לקבל את המענק עבור מצבת העובדים בחודשים יולי עד אוקטובר. כאשר הבדיקה של מצבת העובדים במסגרת המתווה השני, תהייה מול חודש יוני ולא לעומת חודש מאי.

למעשה האמור הוא דחייה בחודש של מנגנון קבלת המענק לעסקים המעוניינים בכך, עבור עסקים שצופים רף העסקה גבוה יותר בחודשים אלה, דוגמת אולמות וגני אירועים.

עוד נקבע לדרישת הוועדה, כי מידע שיועבר מהביטוח הלאומי לשירות התעסוקה לצורך העברת המענקים, ישמר שנה אחת בלבד, במקום שנתיים בחוק המקורי.

עוד נקבע לדרישת חברי הוועדה, כי לשם פיקוח יעיל של יישום החוק על מטרותיו השונות, שר האוצר ידווח לוועדת הכספים על הביצוע של החוק, היקף הבקשות שהוגשו, היקף המענקים ששולמו לפי חוק זה ויתרות שנשארו.

עוד נקבע לדרישת הוועדה, כי לגבי חצי מיליארד שקל מסכום הפיצויים, ששר האוצר התחייב לבקשת חברי הוועדה, כי לפחות חלק ניכר מהם יוקדש לצורך פיצוי מעסיקים שלא פיטרו עובדים או הוציאו אותם לחל"ת בתקופת הקורונה, יגיע השר ויציג בפני הוועדה את שימושם המיועד בטרם הבאת הסכום לאישור הממשלה וישמע את עמדות חברי הוועדה. וכן כי עד חמישה ימים לאחר אישור הממשלה של ההסדר והקריטריונים לחלוקת סכום זה, יובא ההסדר לאישור ועדת הכספים.

תאריך:  09/06/2020   |   עודכן:  09/06/2020
עידן יוסף
+10,000 מתים בשנה בישראל כתוצאה מהשמנה
00:36 10/06/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בשונה מהיעד שהציב משרד האנרגיה ניתן להגיע עד שנת 2030 ליעד של 50% חשמל מאנרגיות מתחדשות בישראל  ▪  יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה: "העולם חווה טראומה גלובלית של משבר בריאותי, חברתי וכלכלי, אבל המשבר הגדול בדרך"
(טוגנים וכתיתה [צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+ביטן: להכפיל את מענק הקורונה לחיילים בודדים
23:58 09/06/20  |  עידן יוסף
יו"ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות, ח"כ דוד ביטן, דורש טיפול דחוף בצרכי החיילים הבודדים, רובם עולים-חדשים. לדבריו, מעל 500 חיילים בודדים לא קיבלנו את המענק הייחודי לקורונה, ויש לדאוג להעברת הסכום עוד השבוע, ואף להגדיל את התקציב וההטבות במיוחד בתקופה זו. "המשבר ארך כחודשיים, וסיוע בשכר דירה של 4,000 שקל בלבד חייב להיות מוכפל, בהתאמה", אמר והתחייב לדרוש תשובות ממשרד האוצר בשבוע הבא.

לדברי מיכאל ביטון, שר במשרד הביטחון, סידר משרד הביטחון מגורים בקורונה לחיילים בודדים בבידוד, ולפני כשלושה חודשים הוחלט במשרד על הקמת מרכז לחייל הבודד. "נלווה אותם גם לאחר השחרור - בלימודים והכשרה מקצועית, ומעניקים סיוע בשכר דירה גם לאחר השחרור".

איציק אוחנה, סמנכ"ל פרט במשרד הקליטה, קרא להקמת "מדור עולים" במיט"ב (לשכת הגיוס), ככלי הכרחי לשיפור את השיבוץ הייעודי ומיצוי היכולות של החייל העולה, ובנוסף - לחייב חיילים בודדים משוחררים בהשתתפות בסדנות ההכנה לשחרור - כדי שיידעו ויממשו את כל זכויותיהם.

יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) קראה לשר "לעשות סדר בנהלי הקרן לחיילים משוחררים". חברה לסיעה, אלכס קושניר, קרא להקים מדור בצה"ל שיטפל בכלל העולים. אופיר סופר (ימינה) קרא לשלב עובדים סוציאליים בליווי אוכלוסייה זו, עד להשמת בתעסוקה ושילוב בקהילה.
+השכל: אעבוד עם רם שפע לאסדרת קנביס
23:40 09/06/20  |  עידן יוסף
ח"כ שרן השכל: "אחרי חמש שנים של עבודה סוף-סוף זה קורם עור וגידים. ציבור ענק תומך באי-הפללה של קנביס וזה הזמן לתקן את החוק בהתאם. מערכות הבחירות האחרונות הבליטו את הנושא עוד יותר, יש הסכמה גורפת בקרב מפלגת הליכוד וכחול-לבן. זה שינוי עצום מהמצב בו היינו לפני חמש שנים. ח"כ רם שפע ואני נעבוד יחדיו בשביל לקדם אי-הפללה אמיתית בישראל ואסדרה של תחום הקנביס".
+כחול לבן והליכוד: נקדם חקיקת לגליזציה
17:33 09/06/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מפלגות השלטון הודיעו על קידום חקיקה לאי-הפללת צרכני סמים קלים ולהסדרת הרפורמה בקנביס הרפואי  ▪  חברי הכנסת שרן השכל (הליכוד) ורם שפע (כחול לבן) יקדמו את החקיקה במשותף ויביאו אותה לוועדת השרים לחקיקה לאחר עבודת מטה
(לקראת לגליזציה [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר גרוטו / Itamar Groto   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גבי ברבש   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה בר סימן טוב   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סיגל סדצקי   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עפר שלח / Ofer  Shelah   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תמריץ למעסיקים שיחזירו עובדים מחל"ת
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
מפלגות הליכוד וכחול לבן הודיעו כי סיכמו על קידום חקיקה שתסדיר את סוגיית אי-הפללה של צרכני סמים קלים ואת הליגלזיציה במה שהגדירו כ"מודל אחראי שיותאם למדינת ישראל ולאוכלוסייה הישראלית". עוד הודיעו כי הוחלט להסדיר את הרפורמה בקנביס הרפואי שתקל על החולים ועל מתן הרשיונות למגדלים.
09/06/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
עדת השרים לענייני חקיקה אישרה כעת את טיוטת חוק סמכויות מיוחדות (חוק הקורונה), הכוללת שורה של התאמות שהוביל שר המשפטים בתיאום עם ראש הממשלה, ראש הממשלה החליפי ושר הבריאות.
09/06/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, אומר (יום ב', 8.6.20) כי האיום הגדול ביותר על מדינת ישראל, הוא לא הקורונה. "האיום הגדול ביותר על מדינת ישראל הוא שאנחנו מפסיקים להיות דמוקרטיה. חוק הקורונה הוא חוק מסוכן. מעולם לא היה דבר כזה", אמר לפיד. לדבריו, בתקופות הכי הגרועות של מדינת ישראל - מלחמת יום הכיפורים, המשברים הכלכליים הכי גדולים, "שמרנו על הדמוקרטיה הישראלית".
08/06/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
חברת הכנסת מרב מיכאלי (העבודה) אינה מוצאת דופי בכך שבראשות הוועדה למעמד האישה, שכל חבריה נשים, יעמוד גבר - חבר הכנסת עודד פורר (ישראל ביתנו). "שנים אנחנו אומרות שגברים חייבים להצטרף למאבק הפמיניסטי, למאבק לשוויון. המאבק הפמיניסטי, אנחנו חוזרות ואומרות בצדק, הוא לא עניין של נשים בלבד. הוא עניין של החברה כולה. לגברים גם יש אחריות למצב וגם יש להם מה להרוויח מהשינוי. והנה מגיע חבר כנסת גבר לעמוד בראש הוועדה לקידום מעמד האישה, אז האם אנחנו פוסלות אותו לתפקיד רק בגלל היותו גבר?", הקשתה (יום ב', 8.6.20) ברשומה בפייסבוק.
08/06/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בדיון שנערך (יום ב', 8.6.20), נבחר ח"כ אבי דיכטר (הליכוד) לכהן כיו"ר הוועדה המיוחדת לפיקוח על הקרן לניהול הכנסות המדינה מהיטל על רווחי גז ונפט. זאת לאחר שמליאת הכנסת אישרה את הרכב הוועדה. חברי הוועדה אימצו את המלצת הוועדה המסדרת ובחרו בדיכטר.
08/06/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il