שבועיים לאחר הודעת ההסתדרות הלאומית על כך שהיא ארגון העובדים של עובדי סופרבוס לאחר מעבר של למעלה ממחצית הנהגים לטענתה מכוח לעובדים אל הלאומית, מסתבר כי הכרזת היציגות הייתה אולי מוקדמת מדי, ובפועל לא צברה הלאומית את מספר הנהגים הדרוש.
בכוח לעובדים כפרו כבר מלכתחילה בפניית הלאומית ואף סיפקו את הטפסים המעידים על כך שמרבית הנהגים עדיין חברים בארגון. בנסיבות כאלה, נקבע בפס"ד אלבטוף, על הארגון הקורא תיגר לפנות לבית הדין הארצי לעבודה לצורך הכרעה בסכסוך בין ארגונים (סאב"א). ללאומית היו 10 ימים לבצע פנייה כזו לבית הדין, אך היא נמנעה לעשות כך. בכך, אומרים בכוח לעובדים, כשל ניסיון נוסף של הלאומית לפעול כנגד ועד העובדים של סופרבוס המאוגד בכוח לעובדים. ניסיון קודם נדחה בינואר 2020.
"לא היה לנו ספק לרגע, שטענות הלאומית הן טענות סרק, ואנו גאים בהבעת האמון של נהגי סופרבוס בנו". אומרים באיגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים. "חבל רק שעל-רקע המשבר בענף והמשבר הכלכלי והבריאותי של ימי הקורונה, יש מי שעסוק בחרחור ריב פילוג והסתה של הנהגים".
אולם בהסתדרות הלאומית לא רואים בכך סוף פסוק ולא אומרים נואש. מן הלאומית נמסר כי "רק לפני יומיים קיבלנו מהחברה את רשימת העובדים, ולפי זה ביצענו הצלבה. התוצאות מראות בבירור שללאומית יש יותר חברים, ולנוכח הנסיבות החריגות תוגש בקשה בהתאם".
נהגי התחבורה הציבורית מאוגדים בשלושה ארגונים יציגים שונים - ההסתדרות הכללית, ההסתדרות הלאומית וכוח לעובדים.