חברת "יפעת בקרת פרסום", מקבוצת יפעת, המתמחה במעקב ובקרה אחר נתוני הפרסום בארץ, מוסיפה לנתוני הפרסום בחבילה הרוסית שהחלה לשווק לפני כשנה, גם את נתוני שלושת הפורטלים המובילים בשפה הרוסית בקרב הגולשים הישראליים: YANDEX ,RAMBLER ו-ISRALAND.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, אמר כי "הוספת נתוני הפרסום של הפורטלים הרוסים המובילים הינה מהלך טבעי ומתבקש. מאז השקתה של חבילת הבקרה על המגזר הרוסי גברה המודעות למגזר זה בקרב השחקנים בענף, ובמיוחד בקרב משרדי הפרסום הלא מגזריים. יפעת בקרת פרסום מאמינה בכוחו של האינטרנט כמדיה פרסומית צומחת".
דוד שוסטק, מנכ"ל אינטרסול, המתמחה במכירת מדיה באינטרנט הרוסי, אמר כי "תחילת הבקרה על-ידי חברת 'יפעת' היא הוכחה נוספת לכך שהאינטרנט הפך להיות חלק אינטגרלי בקמפיינים פרסומיים המופנים למגזר הרוסי בישראל. כיום, כאשר 45% מהאוכלוסייה דוברת רוסית (18+) גולשת באופן קבוע ומקבלת מסרים פרסומיים אינטראקטיביים, לא ניתן להתעלם מעוצמתו של אמצעי זה. מספר הקמפיינים והיקפם הולך וגדל, ובקרה של 'יפעת' תסייע בבניית מערכות עבודה מסודרות".
יעקובי מוסיף: "עקב הצלחתה של "החבילה הרוסית" אנו מתכוונים לשחרר בקרוב את חבילת הבקרה במגזר הערבי שאנו שוקדים על פיתוחה בימים אלו".