|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
האוטובוס לא הגיע?
מידע בזמן אמת

בקרוב: מרכז משודרג לתחבורה ציבורית

המרכז שיוקם בעלות 4.5 מיליון שקל יפעל גם לפתרון בעיות של נוסעים שנתקעו וייצור קשר עם מפעילי התחבורה הציבורית מוקד אחוד ינטר בעיות חוזרות ויציף אותן בפני גורמי המקצוע במשרד התחבורה
27/06/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   תחבורה ציבורית   |   תגובות

בקרוב יוקם מרכז מידע אחוד לתחבורה ציבורית שיהווה שדרוג משמעותי למרכז הקיים, ויתן גם מענה בזמן אמת לנוסעים. הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה פרסמה מכרז לספק שיקים ויפעיל את המרכז.

‏הספק נדרש לספק שירותי הקמה ניהול והפעלה של מרכז שירות ארצי מטעם הרשות, לצורך מתן מידע, שירות וטיפול בפניות שונות הקשורות לתחבורה הציבורית באמצעות מתן מענה טלפוני אנושי, מענה ממוכן מענה לתקשורת טובה או מסרונים הן בזמן אמת והן לאחר בירור של סוגיות שמעלים הנוסעים בפני המוקד.

לצורך כך, ייעשה שימוש ב‏שירותי שיחוח באינטרנט (צ'אט ובוטים) כדי לתת כתובת מרכזית עבור משתמשי התחבורה הציבורית ותינתן אפשרות לתת מענה מהותי ובזמן אמת ללקוחות שנפגעו.

המידע לנוסע יכלול ‏מסלולים ודרכי הגעה, מספר קו, מידע בזמן אמת, לוחות זמנים, עידכוני שינויים בזמן אמת, וכן מיגע על קווי לילה, מוניות שירות, רכבת ישראל, רכבות קלות, הסעיות בנתיבים מהירים, תחבורה ציבורית חכמה, אופן כירטוס הרב-קו, יישומון התשלום, מה אסור להעלות לכלי התחבורה הציבורית, בעלי חיים, נגישות, פרטים על המפעיל (אתר וטלפון) וכן פרטים על פעילות והנחיות של הרשות.

השירות יינתן ב‏מעגל מלא הכולל שלושה קווים לפניות:

  • קו ראשון - פניות לקבלת מידע שירותי ומידע כללי בנושאים שונים, לרבות בזמן אמת, הניתנים בפנייה למרכז השירות; פניות שירות לבירור סטטוס פניות הציבור וכל נושא עתידי שיוגדר בתור שירותים נוספים כגון כרטוס חכם. הפנייה לקו זה תהיה בכמה דרכים: בשיחת טלפון, בפנייה כתובה בשיחוח (צ'ט), בדואר האלקטרוני, ברשתות החברתיות, במסרון, בוואטסאפ ובכל אמצעי אחר. כמו-כן יתאפשר ‏מענה באמצעות שירותים אוטומטיים ואף מענה באמצעות וידאו (ככל שיידרש על-ידי המשרד);
  • ‏קו שני - ‏מידע או שירות שנדרש בגינם בירור נוסף בזמן אמת או טיפול על-ידי נציג בכיר אשר עובר לטיפול של נציג;
  • קו שלישי - פניות הציבור: ‏שירות המצריך טיפול בפניות כתובות בלבד המחייבות בירור מול גורמים נוספים, כגון מפעילי התחבורה הציבורית, אנשי המשרד ועוד, ולא ניתן להן מענה בזמן אמת. פניות ציבור יוגדרו כך בהתאם למדיניות המשרד, והמענה להן ייעשה בכתב בהתאם ללוחות הזמנים שדורש המכרז.

פניות הציבור ‏לא תיעננה במסגרת קו ראשון וקו שני, ‏והפונים יופנו לערוץ פניות הציבור. לקו זה ניתן יהיה לפנות בפניות כתובות בלבד - לרבות טופס מקוון, פקס, דואר, דואר אלקטרוני או כל אמצעי אחר.

אחד התפקידים של המוקד האחוד יהיה ל‏הציף את המידע העולה מפניות הנוסעים, כך שיאפשר שיפור שירותי התחבורה הציבורית על-ידי הרשות הארצית לתחבורה ציבורית. תפקידו יהיה ‏להעלות נושאים ובעיות העולות מהפניות למרכז השירות, כגון שאלות חוזרות של פונים, מידע לא ברור, בעיות אשר חוזרות על עצמן ועוד.

‏הספק אף נדרש לבצע באופן תדיר ניתוחי מידע על-מנת להציף תובנות, לרבות זיהוי מגמות, ניטור בעיות, הצפת תבניות חוזרות, ניתוחים לפי אזורים גאוגרפיים ונושאים שונים כפי שהגדיר משרד התחבורה.

המענה במרכז המידע יינתן בימים א'-ד' עד השעה אחת בלילה, בימי חמישי ובחופשות התלמידים יהיה המענה 24 שעות ביממה. השירות יינתן שישה ימים בשבוע, ללא שבת וחג.

לזוכה במכרז יינתן מענק הקמה בסך 4.5 מיליון שקל. ‏תקופת ההקמה תימשך חמישה חודשים לכל היותר מיום הזכייה במכרז, ותקופת ההפעלה תחל ‏מיד אחרי ההקמה, ‏למשך ארבע שנים עם אפשרות להארכה של ארבע שנים נוספות. במהלך תקופה זו יקבל הספק תשלום נוסף עבור שירותיו השוטפים.

הספק הזוכה יקים ‏אתר מרכז שירות שיכלול את כל התשתיות הפיזיות, ‏התשתיות הטכנולוגיות הנדרשות לתפעולו ויפעל לגיוס כוח האדם הנדרש, להכשרת צוותים ולניהול שוטף. ‏כלקח מהקורונה, נקבע כי בשעת חירום נדרש הספק לאפשר עבודה מהבית.

להקמה, ניהול והפעלה של מרכז שירות ממוכן ומאויש עבור משתמשי התחבורה הציבורית / מכרז מספר 20/21
בכוונת הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים להתקשר במסגרת מכרז זה ובתנאים המפורטים בו עם ספק אשר יעניק את מלוא שירותי ההקמה, הניהול וההפעלה של מרכז שירות ממוכן ומאויש עבור משתמשי התחבורה הציבורית (280 עמ')

תאריך:  27/06/2021   |   עודכן:  27/06/2021
עידן יוסף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בקרוב: מרכז משודרג לתחבורה ציבורית
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  תחבורה ציבורית
תושבים בבני ברק נדהמו בשבת שעברה (19.6.21) לגלות כי קו אוטובוס של חברת דן החל לעבור בשבת בשכונתם. התברר כי מדובר בקו 51 שיש לו היתר להתחיל את פעילותו כמה שעות לפני צאת השבת, אך בשל עבודות הרכבת הקלה, הוסט מסלול נסיעתו.
25/06/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
שרת התחבורה מרב מיכאלי הודיעה (יום ד', 23.6.21) כי תלמד את החלטת הייעוץ המשפטי של משרד התחבורה בעניין הקווים הפיראטיים בשבת של "שבוס" ו"נוע תנוע". כפי שנחשף השבוע ב-News1, חוות דעת משפטית שהוכנה על-ידי המשרד מצאה כי חרף טענת האגודות השיתופיות כי השירות שהן מפעילות חוקי, מדובר בקווי שירות הפועלים ללא רישיון ובניגוד לדין.
23/06/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
מהיום (ד', 23.6.21), רכבת ישראל מפעילה שירות הסעיות בתחנות המושבתות לצורך מיזם חשמול, שנועד לצמצם את זיהום האוויר. כך הודיעה (יום ד', 23.6.21) שרת התחבורה מרב מיכאלי במליאת הכנסת.
23/06/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
כבר שש שנים פועלים מיזמי הנסיעות בשבת שתי אגודות שיתופיות - "האגודה לתחבורה שיתופית בירושלים" ו"אף על-פי כן", המוכרות לציבור בשמות "שבוס", נוע תנוע" ואחרות. תחילת הפעילות הייתה ביוני 2015, אך היא לא הייתה רציפה והתקיימה לסירוגין, לרוב בעונת הקיץ.
21/06/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
השריפה (יום א', 20.6.21) בקרבת המסילה בראש העין, שככל הנראה הייתה הצתה מכוונת, גרמה נזק משמעותי ונרחב למרכיבי התקשורת והאיתות של הרכבת.
20/06/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
[צילום: יוסי זמיר, פלאש 90]
מתן גולדבלט
בית המשפט העליון של קנדה בבחינה חוקתית של פגיעה בחופש ההתאגדות של מנהלים זוטרים בבתי קזינו: האם יש הבדל בין פגיעה בזכות שלילית לפגיעה בזכות חיובית?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il