|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

מהשעה 23:00: העיר לבוב נכנסת להאפלה

24/02/2022  |   איציק וולף   |   חדשות   |   מלחמת רוסיה באוקראינה   |   תגובות

הרשויות באוקראינה הנחו את תושבי העיר לבוב, הנמצאת במערב המדינה, לציית להנחיות האפלה נרחבות.

במסגרת ההאפלה מכבות הרשויות את כל התאורה הציבורית בלבוב. האזרחים התבקשו לציית להנחיה להאפיל גם את בתיהם הפרטיים. בהודעה נמסר כי לא מדובר בצעד שנובע ממחסור בחשמל, אלא כצעד הגנתי להקשות על מתקפה על העיר.

תאריך:  24/02/2022   |   עודכן:  24/02/2022
איציק וולף
+הממשלה תעביר 10 מיליון שקל סיוע לקהילה היהודית באוקראינה
13:24 25/02/22  |  איציק וולף
ממשלת ישראל תעביר סיוע בסך של 10 מיליון שקלים לקהילה היהודית באוקראינה. הסיוע יועבר על ידי משרד התפוצות. הסיוע צפוי לשמש למימון אבטחה לקהילות היהודיות באוקראינה, לרכישת מזון ותרופות עבור חברי הקהילה, למימון מערך היסעים לטובת שינוע אוכלוסיה למקומות בטוחים ולקליטת פליטים במקרה הצורך.

"אנו עוקבים בדאגה אחר ההתפתחויות במקום. המצוקה גדולה. הלב שלנו עם יהודי אוקראינה. התמונות המגיעות מהשטח מדאיגות ומלמדות על הדחיפות הנדרשת לפעולה. להתפתחויות השפעה מכרעת על היהודים החיים בתוכה. מדינת ישראל מושיטה היום סיוע הומניטרי ראשוני ונערכת לאיגום משאבים נוספים ככל שנדרש. נמשיך לעקוב מקרוב אחרי הצרכים והתפתחויות בשטח", אמר שר התפוצות, נחמן שי.
+דיווח: צבא רוסיה נמצא בפרברים הצפוניים של קייב
13:00 25/02/22  |  איציק וולף
גורמים רשמיים באוקראינה דיווחו על תנועת כלי צבא רוסיים בפרברים הצפוניים של עיר הבירה קייב. כך דווח ב-BBC. על-פי הדיווח, ניתן לראות בצילומי וידאו כלי רכב רוסיים חמושים נעים במחוז שבו נמצאת הבירה האוקראינית.
+משרד החוץ ימשיך לפעול בלבוב לחילוץ ישראלים
12:19 25/02/22  |  איציק וולף
בתום הערכת מצב שהתקיימה הבוקר במשרד החוץ החליט שר החוץ, יאיר לפיד, על המשך פעולת כוח המשימה של משרד החוץ בעיר לבוב שבמערב אוקראינה.

אנשי משרד החוץ, נתיב והסוכנות ממשיכים לפעול ברציפות לחילוץ ישראלים מאוקראינה למעברי הגבול. עד עתה יצאו מאוקראינה אלפי ישראלים, חלקם ביממה האחרונה בסיוע פעיל של נציגי משרד החוץ.

מן המשרד נמסר כי לחדר המצב מגיעות פניות רבות והן מטופלות בקפידה. "עקב עומסים קשים בדרכים המובילות למעברי הגבול נרשמו קשיים. אנשינו המוצבים במעברים השונים פועלים בניסיון לפתור את הבעיות. משרד החוץ פועל להגשת סיוע הומניטרי מהיר לאוקראינה בהתאם לדרישות בשטח (גנרטורים, שמיכות, אוהלים, ציוד חורף וציוד רפואי). משרד החוץ עובד במתכונת חירום מלאה ומקיים מספר הערכות מצב מדי יום", לשון הודעת משרד החוץ.
+גמר הצ'מפיונס ליג הועבר מרוסיה לצרפת
11:57 25/02/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

+שטייניץ: לקדם צינור גז ישראל-אירופה
11:40 25/02/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בעקבות העיצומים על רוסיה והחשש באירופה מפני מחסור בגז טבעי קורא ח"כ שטייניץ, שכיהן בעבר כשר האנרגיה, לממשלת ישראל לתת עדיפות עליונה לקידום מהיר של הקמת צינור הגז הים תיכוני בין ישראל לאירופה בשעה זו של עלייה דרמטית במחירי האנרגיה בכל העולם, ושל מחסור חמור של גז טבעי באירופה
("דרושה צנרת שתחצה את הים התיכון" [צילום: AP])
+הרוסים תפסו את מטוס המטען הגדול בעולם
11:24 25/02/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
צבא רוסיה השתלט על מטוס האנטונוב מריה היחיד שהיה בידי אוקראינה בנמל התעופה הוסטומל  ▪  האוקראינים תכננו לבנות מטוס דומה, אך לא השלימו את בנייתו והוא מעולם לא המריא
([צילום: ג'נס מאייר, AP])
+להתייחס לפוטין כמו לטרוריסט
10:04 25/02/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
לרוסיה יש סדרי עדיפות שונים משל המערב ולכן המאבק נגדה הוא א-סימטרי  ▪  שורשי המשבר הנוכחי מצויים בכשלים של אובמה וטראמפ, ונראה שפוטין הופתע מתקיפותו של ביידן  ▪  ישראל יכולה ללמד כיצד להילחם בשליטים כאלה, אם כי תגובתה למשבר היא מבישה ומסוכנת
הפגנה מול שגרירות רוסיה, בוקרשט [צילום: אנדראה אלכסנדרו, AP]
תושבת קייב הבוקר, ליד הריסות ביתה בקייב [צילום: אמיליו מורנטי, AP]
+בריטניה: 450 חיילים רוסים מתו ביום הפלישה הראשון
09:21 25/02/22  |  איציק וולף
משרד ההגנה הבריטי טוען הבוקר (יום ו', 25.2.22) כי רוסיה לא הצליחה לכבוש ביום הראשון של הפלישה לאוקראינה אף אחד מן היעדים המרכזיים שלה, ושצבא רוסיה ספג 450 אבדות בנפש.

"לפי ההערכות שלנו, רוסיה מתכוונת לפלוש לכל שטחה של אוקראינה", אמר שר ההגנה הבריטי, בן וולאס, לערוץ סקיי הבריטי.
+שגרירות ישראל באוקראינה סייעה ל-500 ישראלים לעבור לפולין
09:11 25/02/22  |  איציק וולף
צוות שגרירות ישראל באוקראינה, בסיוע דיפלומטים ישראלים מנציגויות שכנות, סייעו אתמול למאות ישראלים לצאת מהמדינה. אנשי השגרירות שפונו לעיר לבוב במערב אוקראינה הוציאו 3 אוטובוסים של אזרחים ישראלים מהעיר אל מעבר הגבול לפולין. בנוסף, צוותי הדיפלומטים שנמצאים במעברי הגבול סייעו לכ-500 ישראלים לחצות את הגבול.

בסקר של השגרירות שנפתח לפני כשבועיים נרשמו עד כה כ-8,880 איש (מלבד אזרחי ישראל שנרשמו וכבר הגיעו בחזרה לישראל). מתוך המספר הזה 5,840 הם אזרחי ישראל וכ-3,000 הם בני משפחה מדרגה ראשונה שאינם בעלי אזרחות ישראלית.

"משרד החוץ מבקש להזכיר כי אזרחים ישראלים היוצאים מאוקראינה ומגיעים לארץ (גם דרך מדינה שלישית) פטורים מבדיקת pcr לפני העלייה למטוס. משרד החוץ שב וקורא לכל אזרחי ישראל הנמצאים באוקראינה לעזוב את המדינה באופן המהיר והבטוח ביותר", לשון הודעת משרד החוץ.
שלושה מן הישראלים שחולצו והועברו לפולין [צילום: שגרירות ישראל באוקראינה]
+כך עשויה להתנהל לוחמת הסייבר בפלישה לאוקראינה
06:40 25/02/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המערב עשוי לבצע מתקפת סייבר נרחבת נגד רוסיה, עד כדי העברת מידע מטעה לכוחותיה  ▪  רוסיה עלולה לנסות לפגוע בתשתיות אזרחיות במערב, אשר מצידו לא יפעל בצורה דומה – צופה אקונומיסט
(תחנת רכבת תחתית כמקלט בקייב [צילום: זאיה שו, AP])
+כוחות רוסיים נכנסו לפאתי קייב
06:35 25/02/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
נשיא אוקראינה אומר שרוסיה רוצה להרוס את ארצו על-ידי כך שתהרוס אותו ואת משפחתו  ▪  שר ההגנה האוקראיני קרא לתושבי צפון הבירה להכין בקבוקי מולוטוב  ▪  האיחוד האירופי מרחיב את העיצומים על רוסיה  ▪  סין קוראת לשמור על הריבונות והשלמות הטריטוריאלית של כל המדינות
שידור חי: המלחמה באוקראינה / Euronews
הריסות בית בקייב, הבוקר [צילום: אלכסנדר רטושניק, AP]
מקלט בתחנת רכבת תחתית בקייב [צילום: אמיליו מורנאטי, AP]
+אנונימוס: מלחמת סייבר נגד ממשלת רוסיה
02:30 25/02/22  |  עידן יוסף
קבוצת הפצחנים הידועה מהמפורסמת בעולם "אנונימוס" הכריזה על מלחמת סייבר נגד רוסיה. הפצחנים לקחו אחריות על מתקפת סייבר שבוצעה נגד ערוץ הטלוויזיה הרוסי RT.
+אחרי יום דרמטי: המסחר בוול סטריט ננעל בעליות שערים
00:33 25/02/22  |  איציק וולף
יום המסחר בבורסה בניו יורק הסתיים בעליות שערים, לאחר טלטלה משמעותית שהורגשה בעקבות הפלישה הרוסית לאוקראינה. מדד דאו ג'ונס רשם עלייה של 0.28%, מדד S&P-500 עלה ב-1.5% ומדד נאסד"ק עלה ב-3.34%.
+שר החוץ לפיד ומזכיר המדינה בלינקן שוחחו על אוקראינה
23:42 24/02/22  |  איציק וולף
שר החוץ, יאיר לפיד, שוחח הערב עם מזכיר המדינה האמריקני, אנתוני בלינקן. השניים שוחחו על המצב באוקראינה ועל ההשלכות הגלובליות בעקבות כך.

"שר החוץ לפיד הביע דאגה לשלומם של הישראלים המנסים לצאת מאוקראינה ועדכן את מזכיר המדינה בסיוע ההומניטרי של ישראל לאוקראינה. מזכיר המדינה עדכן את שר החוץ בדבר הצעדים בהם נוקטת ארה"ב בשלב זה והשניים סיכמו להמשיך להידבר בימים הקרובים", לשון הודעת משרד החוץ.
+רוסיה השתמשה ביותר מ-160 טילים ביום הפלישה הראשון לאוקראינה
23:22 24/02/22  |  איציק וולף
רוסיה שיגרה במהלך יום הפלישה הראשון לאוקראינה יותר מ-160 טילים. כך אמר גורם בכיר במשרד ההגנה האמריקני. רוב הטילים היו נטילים בליסטיים לטווח קצר, אך התקיפות כללו גם שימוש ברקטות לטווח בינוני ושימוש בטילי שיוט מתקדמים.



+אובמה: עלולות להיות השלכות כלכליות לעיצומים על רוסיה, עלינו לשלם את המחיר של התייצבות לצד החרות
22:52 24/02/22  |  איציק וולף
נשיא ארצות הברית לשעבר, ברק אובמה, קורא לאזרחי ארצות הברית לקבל בהבנה את המחיר שהם עלולים לשלם מבחינה כלכלית בעקבות העיצומים שהטיל הנשיא ג'ו ביידן על רוסיה כתגובה על פלישתה לאוקראינה.

בהצהרה שפרסם כתב אובמה כי ההשלכות של הפלישה הרוסית לאוקראינה הן נרחבות מעבר לגבולותיה של אוקראינה. "הפלישה הלא חוקית הזאת בלבה של אירופה מאיימת על היסודות של הסדר הבינלאומי ועל הביטחון הבינלאומי. על בעלי המצפון בכל העולם לגנות את פעולותיה של רוסיה באופן ברור וקולני ועליהם לתמוך בעם האוקראיני. על כל אמריקני, ללא קשר לזהותו המפלגתית, לתמוך במאמצים של הנשיא ביידן שנעשים בשיתוף פעולה עם בעלות הברית הקרובות של ארה"ב להטלת עיצומים כבדים על רוסיה, עיצומים שיגבו מחיר אמיתי מהאליטות האוטוקרטיות של רוסיה", כתב בהצהרה.

לדברי אובמה, עלולות להיות השלכות כלכליות בעקבות עיצומים אלה, בהתחשב בתפקיד המשמעותי שממלאת רוסיה בשוק האנרגיה העולמי. "זה מחיר שאנחנו צריכים להיות מוכנים לשלם כדי להתייצב בצד של החרות", כתב.
+מדד S&P והנסדא"ק מתאוששים ועברו לעליות
22:04 24/02/22  |  איציק וולף
מדד S&P-500 ומדד נאסד"ק בבורסה של וול סטריט בניו יורק מציגים התאוששות ואחרי שרשמו ירידות שערים לנוכח המתקפה הרוסית באוקראינה עברו לעליות שערים. מדד S&P-500 עולה ב-0.46% ומדד נאסד"ק עולה ב-2.02%.

לעומתם מדד דאו ג'ונס נותר בתחום האדום עם ירידה של 0.58% ביחס לפתיחת המסחר. עם זאת, מדובר בהתמתנות של מגמת הירידה במדד לעומת ירידות חריפות יותר שנרשמו בשעות הראשונות של המסחר.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 ארמגדון 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מהשעה 23:00: העיר לבוב נכנסת להאפלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת רוסיה באוקראינה
נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, מטיל (יום ה', 24.2.22) עיצומים חריפים במיוחד על רוסיה, חברות הפועלות בה ואזרחים רוסים. הוא גינה במילים קשות ביותר את הפלישה לאוקראינה ואת הנשיא ולדימיר פוטין, בנאום ומסיבת עיתונאים ראשונים שקיים לאחר הפלישה.
24/02/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
המסחר בבורסה במוסקבה הסתיים היום (יום ה', 24.2.22) בהתרסקות בשיעור של 33%. במהלך יום המסחר נרשמו ירידות חדות אף יותר בשיעור של 45%.
24/02/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
רוסיה מתכוונת לכבוש את רוב אוקראינה ואולי גם את הבירה קייב, ופועלת להפלת משטרו של הנשיא ולדימיר זלנסקי. כך עולה מפעולותיה והצהרותיה בשעות האחרונות (יום ה', 24.2.22), אשר נטשו כל מראית עין של "שמירה על השלום" בחבלים הבדלניים במזרח המדינה. רוסיה גם השתלטה על הכור המשותק בצ'רנוביל.
24/02/2022  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס לראשונה בפומבי לפלישה הרוסית לאוקראינה, אך נמנע מלגנות את רוסיה. בטקס סיום קורס קצינים בבה"ד 1, אמר בנט: "אתם מתחילים את דרככם היום כקצינים בצה"ל בתקופה שבה הסדר העולמי המוכר לנו משתנה. העולם הרבה פחות יציב וגם האזור שלנו משנה את פניו מיום ליום. ימים אלה מלמדים אותנו שמלחמה בין צבאות איננה, לצערנו, נחלת העבר.
24/02/2022  |  מירב ארד, עידן יוסף  |   חדשות
בעקבות הגינוי הישראלי למתקפה הרוסית על אוקראינה, הודיע (יום ה', 24.2.22) שגריר רוסיה באו"ם, ואסילי נבנזיה, כי רוסיה אינה מכירה בריבונות ישראל על רמת הגולן. "רוסיה מודאגת מהפעילות של ישראל להרחבת פעילות ההתנחלויות בשטחים הסותרת הוראות אמנת ז'נבה משנת 1949. רוסיה לא מכירה בריבונות ישראל על רמת הגולן שהם חלק מסוריה", נמסר בהודעת השגריר הרוסי באו"ם.
24/02/2022  |    |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il