הרווח הנקי של חברת סנו, העוסקת בייצור ובשיווק מוצרי צריכה ביתיים בתחומי הניקוי, האחזקה, הנייר, הטואלטיקה וחיתולים חד-פעמיים, עמדו בסוף 2021 על 254.4 מיליון שקל. מדובר בעלייה של 18.1% לעומת הרווח הנקי של שנת 2020, שעמד על 215.3 מיליון שקל, ובעלייה של 60.7% לעומת רווחי 2019 שעמדו על 158.3 מיליון שקל
הגורמים העיקריים לעליה ברווח הנקי השנתי נבעו מפעילויות שאינן שוטפות כגון: רישום רווח הון בגין מכירת זכויות במקרקעין ושיפוי שהתקבל עבור מכונה שנשרפה, עלייה בהכנסות מימון, נטו, רישום הכנסות אחרות בשנת 2021 לעומת הוצאות אחרות בשנת 2020. בנוסף, חלה ירידה בשיעור המס האפקטיבי כתוצאה מרישום הכנסות מיסים משנים קודמות בתקופה הנוכחית לעומת הוצאות מיסים משנים קודמות שנרשמו בשנת 2020.
בתקופה הנוכחית ניצלה קבוצת סנו הפסדים והוצאות בחברות מוחזקות שעבורם לא נרשמו מיסים נדחים לעומת רישום הפסדים והוצאות שעבורם לא נרשמו מיסים נדחים בשנת 2020. בדיווח שנמסר לבורסה (יום א', 27.3.22) נכתב כי קיזוז השפעות לא שוטפות אלו מהרווח הנקי מראה כי לקבוצה קיימת ירידה ברווח וברווחיות.
המכירות של סנו עלו בשנת 2021 בשיעור של 1.4% ביחס למכירות בשנת 2020 ובשיעור של 15.5% ביחס למכירות בשנת 2019 ועמדו על 1.82 מיליארד שקל. בחלוקה למגזרי הפעילות של סנו ניתן להבחין בעלייה של 3.8% בהיקף המכירות של מוצרי ניקוי ואחזקת בית, בירידה של 2.5% במכירות מוצרי נייר ובירידה של 6.1% במכירות מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה. מסנו נמסר כי הירידה במגזר פעילות זה השנה נובע מן הירידה בביקושים למוצרי חיטוי אישיים - שהביקוש להם גאה במהלך שנת 2020, במהלך השלב הראשון של מגיפת הקורונה.
הרווח התפעולי של סנו במגזר מוצרי הניקוי, ובמגזר מוצרי הנייר נשחק כתוצאה מהתייקרות חומרי הגלם. השחיקה ברווח התפעולי במגזר מוצרי הטואלטיקה נובעת משינוי תמהיל המוצרים שנמכרו, ומגידול בהוצאות השכר והפרסום.