|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
לפיד ובנט. שום פעולה רגישה פוליטית [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]

בנט יתפטר בקרוב; מאחל הצלחה לממשלה שתקום

ראש הממשלה החליפי סיכם עם ראש הממשלה לפיד כי עד להקמת הממשלה החדשה לא יבוצעו שום פעולות עם רגישות פוליטית או שאינן הכרחיות "מקווה שהממשלה שתקום תפעל באחריות ותחתור להסכמות רחבות ככל שניתן בעם
03/11/2022  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2022   |   תגובות

ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט, הודיע לראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד, על כוונתו להתפטר מתפקידו בימים הקרובים. זאת, לנוכח ההכרעה בבחירות ולקראת הקמתה הצפויה של ממשלה חדשה.

ראש הממשלה לפיד וראש הממשלה החליפי בנט סיכמו ביניהם כי עד להקמת הממשלה החדשה לא יבוצעו שום פעולות עם רגישות פוליטית או שאינן הכרחיות.

"אני מאחל הצלחה לממשלה שתקום. הממשלה בראשותי ידעה לקיים בפועל מדיניות לאומית, אך עשתה זאת בהידברות ובהסכמה. מנענו את חתימת הסכם הגרעין עם אירן, בלמנו פתיחת קונסוליה בירושלים, הבאנו, לראשונה מזה שנים, שקט לתושבי העוטף, החזרנו המוני מובטלים לעבודה והעברנו בהצלחה תקציב גדוש ברפורמות כלכליות", אמר בנט. עוד הוסיף כי הוא מקווה שהממשלה החדשה תדע לפעול באחריות, תוך יצירת הסכמות רחבות ככל הניתן בעם.

הסמכות העיקרית שנותרה לבנט מאז שהעביר את ראשות הממשלה ליאיר לפיד הייתה בזכות הווטו שהייתה לו על החלטות ממשלה. גורמים בסביבתו ציינו כי לאור הצפי להקמת ממשלת ימין תוך זמן קצר, ומתוך כך שלא צפויות החלטות בסוגיות שבמחלוקת עד להקמת הממשלה, הצורך בזכות הווטו של ראש הממשלה החליפי בממשלה מתייתר.

ראש הממשלה היוצא, יאיר לפיד, הודה לבנט על השותפות. "תודה לחברי ושותפי נפתלי בנט. עשינו ביחד דברים גדולים למען מדינת ישראל. עוד נכונו לנו עלילות יחד", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

תאריך:  03/11/2022   |   עודכן:  03/11/2022
איציק וולף
+דרוקר: הפגנות המוניות ברחובות יעצרו את שלטון הימין
10:42 04/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הפרשן הפוליטי של חדשות 13 על מרב מיכאלי: "לא צריכה לדאוג להישרדותה הפוליטית, אלא שתוכל לשבת בבית קפה בת"א בלי שיתרחקו ממנה"  ▪  על בן-גביר: "תומכיו יתאכזבו ממנו"
דרוקר. שלטון דורסני [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+שגריר ארה"ב בישראל התקשר לברך את דרעי
10:34 04/11/22  |  עידן יוסף
שגריר ארה״ב בישראל תום ניידס התקשר לברך את יו״ר ש״ס אריה דרעי על ההישג המרשים וניצחון גוש הימין, ״מצפה לעבוד עם ממשלתכם, יש לנו אינטרסים משותפים״ (חדשות 12).
+הרש"פ נגד ממשלת הימין בישראל
10:16 04/11/22  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
הנהגת הרש"פ מודאגת מאוד מניצחון הימין בבחירות בישראל ונערכת לקמפיין הכפשה של ממשלת נתניהו בזירה הבינלאומית. גורמים בכירים בפתח קוראים ליו"ר הרש"פ אבו מאזן לגבש אסטרטגיה חדשה נגד ישראל ולהתפייס עם תנועת חמאס
חמושים פלשתינים בג'נין [צילום: נאסר אשתייה/פלאש 90]
+אקורד הסיום? משרד החינוך יתקצב סדנות להט"ביות בבתי הספר
08:41 04/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
פרסם קול קורא לתקצוב שנתי של תוכנית פעילות בנושא לסביות, הומואים, טראנסג'נדרים ובי-סקסואלים  ▪  התוכנית מיועדת גם לבתי הספר הממלכתיים דתיים והערביים
ילד בהפגנה להט"בית מחזיק בשלט "הכי טוב לי אמא ואמא" [צילום אילוסטרציה: תומר נויברג/פלאש 90]
+הארץ: מרב מיכאלי חתומה על כשלון גוש השינוי
08:34 04/11/22  |  עידן יוסף
עיתון 'הארץ' במאמר מערכת: "יו"ר העבודה, מרב מיכאלי, חתומה על הכישלון של גוש השינוי. ביהירותה סירבה להתאחד עם מרצ והביאה לחיסולה של המפלגה האחות. אתמול הוסיפה את חטא החוצפה על פשע היהירות. בנאומה האשימה את ראש הממשלה לפיד בכישלון בבחירות".
+ישראל כ"ץ מעוניין בתיק האוצר למרות שהוצב בעשירייה השנייה
08:32 04/11/22  |  עידן יוסף
חלוקת התיקים בממשלה החדשה - לפי דיווחים בסביבתו של נתניהו, ישראל כ"ץ מעוניין הפעם בתיק הביטחון, למרות שנדחק לעשירייה השנייה. המועמדים של נתניהו לתיק האוצר - אלי כהן או ניר ברקת. יריב לוין שהיה המועמד הטבעי למשרד המשפטים, רוצה את תפקיד שר החוץ.
+הוחזרה האבטחה סביב שרה נתניהו
08:29 04/11/22  |  עידן יוסף
השב״כ הורה להחזיר לאלתר את האבטחה על שרה נתניהו שהופסקה בדצמבר 2021 בהוראת נפתלי בנט. לפי שעה לא ברור האם האבטחה תחזור גם על ילדיו של נתניהו, יאיר ואבנר (ynet).
+מעכשיו זהו מאבק על עצם הדמוקרטיה
08:27 04/11/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הממשלה הבאה היא איום חסר תקדים על הדמוקרטיה הישראלית  ▪  בית המשפט העליון הוא קו ההגנה החשוב ביותר, גם אם הדבר יחייב אותו לפסיקות חריגות
חכם, ישר, אידיאולוג - ולכן כה מסוכן [צילום: יוסי אלוני, פלאש 90]
+שר החוץ האמריקני התקשר להודות ללפיד
08:26 04/11/22  |  עידן יוסף
שר החוץ האמריקני טוני בלינקן שוחח בטלפון עם ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד, שיבח את ישראל על מערכת בחירות חופשית והוגנת והודה לו על השותפות.
+אורבן ומודי ברכו, ביידן צפוי להתקשר בסופ"ש
21:37 03/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש ממשלת הונגריה השמרן ברך את נתניהו על ניצחונו וכתב: "זמנים קשים מצריכים מנהיגים חזקים"  ▪  ראש ממשלת הודו ברך גם את נתניהו וגם את לפיד ושגריר ארה"ב בישראל כתב שהוא מצפה להמשך עבודה עם נתניהו
ויקטור אורבן וספרו של נתניהו [צילום: מתוך דף הפייסבוק הרשמי של ויקטור אורבן]
+העליון: ועדת הבחירות תכריע בכשירות להתמודד, לא היו"ר לבדו
20:34 03/11/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הנימוקים להכשרת התמודדותו של שיקלי מבטלים נוהג ארוך של שופטי העליון שעמדו בראש הוועדה  ▪  קובע: שיקלי אומנם לא פרש במועד, אך היו נסיבות חריגות בהן לא התחשב עמית
שיקלי בעת הדיון בערעורו [צילום: לע"מ, הרשות השופטת]
+שגריר ארה"ב בישראל שוחח עם נתניהו: ברכתי אותו ומצפה לעבוד ביחד
19:43 03/11/22  |  איציק וולף
שגריר ארצות הברית בישראל, טום ניידס, שוחח בטלפון עם ראש האופוזיציה וראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, וברך אותו על ניצחונו בבחירות לכנסת ה-25.

"שיחה טובה עכשיו עם בנימין נתניהו", כתב (יום ה', 3.11.22) בחשבון הטוויטר שלו. "ברכתי אותו על ניצחונו ואמרתי לו שאני מצפה לעבוד ביחד על שמירת הקשר הבלתי ניתן להתרה בין המדינות".
+מיכאלי: הקמפיין של יש עתיד חיסל את מרצ
19:04 03/11/22  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי, תוקפת את ראש הממשלה, יאיר לפיד, וטוענת כי פעל נגד מפלגתה ונגד מפלגת מרצ ביום הבחירות וגרם לכך שמרצ לא תעבור את אחוז החסימה.

"אני מזדהה עם כל תחושות התסכול. בקלפי גיליתי שהאמינו ללפיד, שצריך לחזק אותו ולא אותנו. לא הייתה שום סיבה שהעבודה ומרצ לא יעברו, אבל יש עתיד עבדו נגדן, בעיקר ביום הבחירות. הקמפיין חיסל את מרצ, וכמעט חיסל את העבודה", טענה בהתייחסות ראשונה שלה לתוצאות הבחירות שהביאו לניצחון הימין.

לדבריה, המתינה עד לסיום ספירת הקולות בטרם תגיב על תוצאות הבחירות. "אני רוצה לחזק את חברתי זהבה גלאון, לצער כולנו היא צדקה", אמרה. עוד ציינה כי מפלגת העבודה תלמד את הטעויות שנעשו ורמזה כי היא מבינה שיהיה רצון להחליף אותה. "יש לי אחריות על ההישג הנמוך ונשקול את הקדמת הפריימריז", ציינה.

"נשקול את הקדמת הפריימריז". מיכאלי [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+לפיד ברך את נתניהו על ניצחונו בבחירות
18:35 03/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הניצחון של גוש הימין הולך והופך למוחשי  ▪  ראש הממשלה שוחח בטלפון עם ראש האופוזיציה ועדכן אותו כי השלטון יועבר בצורה מסודרת  ▪  לפיד: "מדינת ישראל היא מעל לכל שיקול פוליטי"  ▪  נתניהו צייץ: מודה לאזרחי ישראל על התמיכה
לפיד. התקשר לנתניהו
+גלאון: התרעתי בפני לפיד שהוא משחק באש
18:20 03/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר מרצ אמרה שתוצאות הבחירות הן אסון עבור מפלגתה, עבור המדינה ועבורה אישית  ▪  "הבוחרים שלנו קנו את קמפיין המפלגה הגדולה והעדיפו לחזק את יאיר לפיד מול ביבי"
גלאון. ידעתי שהסכנה גדולה ומוחשית [צילום: מתוך הטוויטר של גלאון]
+גדעון סער: מאחל בכל ליבי הצלחה לממשלה החדשה
18:02 03/11/22  |  עידן יוסף
שר המשפטים גדעון סער מתייחס בנאום באוניברסיטת בר-אילן לממשלה החדשה שצפויה לקום: "מערכת משפט חזקה, עצמאית ובלתי תלויה היא נכס לישראל ולאזרחיה. היא זקוקה לתיקונים. אבל לא לפוליטיזציה. פוליטיזציה היא סכנה גדולה למערכת המשפט שלנו. בקרוב תקום ממשלה חדשה בישראל על-פי הכרעת העם בבחירות. אאחל לה בכל לבי: בהצלחה. כי אין לנו ארץ אחרת".

+גלאון: תוצאות הבחירות - אסון למדינה ולי
17:59 03/11/22  |  עידן יוסף
יו"ר מרצ, זהבה גלאון: "תוצאות הבחירות הן אסון למרצ, למדינה, וכן, גם אישי לי. התרעתי מספר פעמים בפני לפיד ואנשיו שהם משחקים באש. לצערי הבוחרים שלנו קנו את קמפיין המפלגה הגדולה והעדיפו לחזק את יש עתיד. בגלל שלקחתי על עצמי את המשימה הזאת, האחריות היא כמובן גם עלי" (כאן חדשות).
+התוצאות הסופיות: גוש הימין יורד ל-64
16:50 03/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
על חודו של קול - יהדות התורה יורדת מ-8 ל-7 וישראל ביתנו מתחזקת מ-5 ל-6  ▪  הליכוד נותרה על 32 והציונות הדתית על 14  ▪  רע"ם נשארת על 5
ספירת הפתקים האחרונים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
תוצאות סופיות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+סופית: מרצ נותרת מחוץ לכנסת
14:05 03/11/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לראשונה מאז שנוסדה תישאר מפלגת השמאל מחוץ לפרלמנט הישראלי  ▪  מאז פרסום התוצאות מופנית ביקורת קשה כלפי השרה מרב מיכאלי  ▪  העבודה הצטמקה ל-4 מנדטים בלבד  ▪  מסתמן - ישראל ביתנו עולה ל-6 מנדטים, חד"ש-תע"ל יורדת ל-4
גלאון. "לא רגע קל"[צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביר קארה / Abir  kara   אוהד טל   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אבידר / Eli Avidar   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   בני גנץ / Benny  Gantz   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יועז הנדל / Yoaz  Hendel   יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מירב כהן / Meirav  Cohen   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מתן כהנא / Matan  Kahana   נחמן שי   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   עידן רול / Roll Idan   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   קארין אלהרר / Karin  Elharar   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בנט יתפטר בקרוב; מאחל הצלחה לממשלה שתקום
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית אינו רשאי להחליט לבדו בנוגע לכשירות מועמדים לכנסת, אלא מליאת הוועדה (המורכבת מנציגי הסיעות בכנסת היוצאת). כך קובעת נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, בפסק הדין בו ביטל בית המשפט העליון את החלטתו של היו"ר הנוכחי, יצחק עמית, לפסול את התמודדותו של עמיחי שיקלי בבחירות האחרונות. פסק הדין ניתן בחודש שעבר וכעת (3.11.22) מתפרסמים הנימוקים.
03/11/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
ראש הממשלה, יאיר לפיד, התקשר לראש האופוזיציה, בנימין נתניהו וברך אותו על נצחונו בבחירות. מלשכת לפיד נמסר כי ראש הממשלה עדכן את ראש האופוזיציה שהנחה את כל זרועות משרדו להכין העברת שלטון מסודרת.
03/11/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר מרצ, זהבה גלאון, מאשימה את ראש הממשלה היוצא, יאיר לפיד, בניהול קמפיין ש'שתה' את קולות המצביעים של מפלגתה תוך חוסר הבנה של המשמעות שתהיה על גוש השמאל.
03/11/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
למעלה מ-99% מהקולות נספרו עד כה. גוש הימין איבד מושב אחד ויעמוד על 64 מושבים, אך עשרות קולות עשויים לקבוע סופית את הנתונים הסופיים. ישראל ביתנו מתחזקת ל-6 מושבים, על חשבון יהדות התורה שיורדת ל-7. הליכוד נותרה על 32 והציונות הדתית, שכמעט הגיעה ל-15 נותרת על 14. רע"ם נשארת על 5.
03/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
תם עידן: לאחר ספירת 99% מהקלפיות, אפסו הסיכויים של מפלגת מרצ להיכנס לכנסת ה-25. זו הפעם הראשונה מאז הקמתה, שמרצ תהיה מחוץ לפרלמנט הישראלי. מרצ נוסדה ב-1992 כרשימה משותפת לכנסת של מפלגות השמאל - רצ ומפ"ם, ובראשה עמדה שולמית אלוני.
03/11/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il