חברת פז, חברת האנרגיה הגדולה בישראל, מציגה לראשונה מדיום פרסומי חדש, בתחנות התדלוק ברחבי הארץ.
המדיום הפרסומי החדש הנו פיתוח משותף של פז וחברת הדיה שילוט חוצות, במסגרתו יוקצו שטחים בולטים בתחנות פז וישמשו כמדיום פרסומי ממוקד של שילוט חוצות.
המדיום החדש יכלול 100 יחידות שילוט ייחודיות, המשלבות שלושה מסרים פרסומיים, וממוקמות בתחנות פז, בשני גדלים: 2X6 מ', ו-7X3 מ'.
הפרסומות ממוקדות לקהל המתדלקים ומעניקות חשיפה ממוצעת של 3.5 דקות, לעומת חשיפה של שניות מעטות בשילוט חוצות ברחובות ובדרכים, העלולות גם להיות מסוכנות.
חגית קמין, מנהלת השיווק בפז, אומרת כי הנושא נבדק וכי קיים ביקוש בשוק, מצד מפרסמים, למדיה ממוקדות, המפולחות דמוגרפית וגיאוגרפית.
הוחלט, לדבריה, לנצל את המשאבים העומדים לרשות פז, דהיינו שטחי הפרסום בתחנות הדלק, ולהציע אותם למפרסמים.
לדברי עופר גל, מנכ"ל חברת הדיה שילוט חוצות, מביא המדיום הפרסומי החדש ערך מוסף לחבילות פרסום החוצות, היות והפרסום ממוקד ומאפשר ליושבי הרכב המתדלקים להיחשף למסרים הפרסומיים באופן ממוקד.
בנוסף לכך, טוען גל, מוצרי צריכה שניתן לרכוש בתחנות, יקבלו חשיפה בנקודות המכירה, מה שבוודאי יגביר את הגירוי לצריכה.