|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
אייל זמיר [צילום: דוברות משרד הביטחון]

"אמיץ, קר רוח, מקצועי וטוב מזג": גלנט מינה את זמיר למנכ"ל משרדו

אייל זמיר ייכנס לתפקיד מנכ"ל משרד הביטחון בשבועות הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר עם המנכ״ל היוצא אמיר אשל ולאחר השלמת הליך המינוי ואישורו בממשלה
02/01/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   ממשלה 37   |   תגובות

שר הביטחון יואב גלנט הודיע (יום ב', 2.1.23) כי החליט למנות את אלוף (מיל׳) אייל זמיר לתפקיד מנכ״ל משרד הביטחון. זמיר ייכנס לתפקידו בשבועות הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר עם המנכ״ל היוצא אמיר אשל ולאחר השלמת הליך המינוי ואישורו בממשלה.

אייל זמיר (57) שירת במשך 38 שנים בצה״ל במגוון תפקידי לחימה ופיקוד בכירים. הוא בוגר הפנימייה הצבאית לפיקוד והחל את דרכו בחיל השריון שם ביצע שורת תפקידי פיקוד כלוחם וקצין בתקופת האניתיפאדה הראשונה והשנייה ובלחימה ברצועת הביטחון בדרום לבנון.

במהלך שירותו שימש בין היתר כמפקד חטיבת שריון במילואים במסגרתה פיקד על כיבוש העיר ג’נין במבצע ״חומת מגן״, מפקד חטיבת שריון 7, כמפקד אוגדת המילואים 143, וכן כמפקד האוגדה הסדירה 36.

בהמשך, שימש כראש מטה זרוע היבשה, בשנים 2015-2012 שימש כמזכירו הצבאי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר מכן שימש כמפקד פיקוד הדרום שם הוביל את המערכה להשמדת המנהרות ההתקפיות החודרות מרצועת עזה לשטח מדינת ישראל ואת ההתמודדות נגד הפגנות הטרור בגדר המערכת שהחלו באפריל 2018.

בשנים 2021-2018 שירת כסגן הרמטכ"ל תחת הרמטכ״ל אביב כוכבי. בתקופה זו, ריכז את עבודת המטה למימוש התוכנית הרב שנתית ״תנופה״ וניהל את כלל הסיוע הצבאי למגזר האזרחי בתקופת מגיפת הקורונה ובמהלך מבצע ״שומר חומות״.

זמיר, בעל תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב במדעי המדינה, תואר שני בביטחון לאומי ומדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה ובוגר הקורס לניהול (GMP- General Management Program) מאוניברסיטת וורטון בפילדלפיה.

השר גלנט: ״אני מברך את אייל זמיר העתיד להיכנס לתפקיד מנכ״ל משרד הביטחון בקרוב. זמיר הוא מן המפקדים הטובים ביותר שצמחו בצה״ל בדור האחרון, מסלול שירותו מרשים והוא הצטיין בכל תפקידיו. היכרותי עם אייל היא ארוכת שנים, הכרתי מפקד מצטיין ומנהל איכותי - אמיץ, קר רוח, מקצועי וטוב מזג. אני משוכנע כי היכרותו עם המערכת הביטחונית על כל רבדיה תאפשר לו השתלבות מהירה בתפקיד". גלנט הודה לאשל על שירותו, שמצידו אמר: "לאייל ולי היכרות ועבודה משותפת רבת שנים. אני מאחל לו הצלחה רבה ואעמוד לרשותו״.

המנכ״ל המיועד זמיר: ״למשרד הביטחון תפקיד חיוני בהמשך פיתוח עוצמתה הצבאית, חברתית וכלכלית של המדינה. נפעל בשיתוף פעולה לחיזוק עוצמתו של צה״ל, ארגוני הביטחון, התעשיה והחברה הישראלית. מצפה לעבוד עם עובדי משרד הביטחון, שמהיכרותי רבת השנים עימם, הינם אנשי מקצוע מסורים וחדורי תחושת שליחות״.

תאריך:  02/01/2023   |   עודכן:  02/01/2023
עידן יוסף
+עו"ד אמנון מרחב ימונה למנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה
21:18 02/01/23  |  איציק וולף
שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, הודיע על מינוי עו״ד אמנון מרחב לתפקיד מנכ״ל משרד הכלכלה והתעשייה.

עו״ד מרחב היה בעברו מנכ״ל עיריית ירושלים, היועץ המשפטי לעירייה וכיום מכהן כמנכ״ל התאחדות הקבלנים בוני הארץ בישראל. המינוי יובא לאישור הממשלה בקרוב.
+רפורמת הסלולר תבוטל, אך פינוי תדרי דור 2 ו-3 יתבצע כמתוכנן
19:43 02/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר התקשורת קרעי סיכם עם ראשי המפלגות החרדיות על ביטול רפורמת הקומה הכשרה  ▪  עם זאת, פרריסת תדרי דור 4 ודור 5 תתבצע ללא שינוי  ▪  תוארך בחצי שנה האפשרות לרכישת קווים חדשים בדור 2 ודור 3
קרעי וראשי המפלגות החרדיות [צילום: תקשורת שר התקשורת]
+שר החקלאות דיכטר: שטחים חקלאיים ימשיכו להיות שטחים חקלאיים
18:52 02/01/23  |  עידן יוסף
שר החקלאות הנכנס, אבי דיכטר, אמר בטקס חילופי השרים: "עלינו להגיע למצב שבמדינת ישראל בתחום החקלאות נוכל לספק ולדאוג לביטחון מזון לכלל אזרחי ישראל. בתוך כך, לדאוג לכך שכל המחירים יהיו הוגנים וסבירים לכל נפש, ולא נגיע למצב שבו הביקוש הופך לייאוש".

עוד התייחס דיכטר לסוגיית הקרקעות: "כל מי שחושב שהחקלאות תהיה כר שבה אפשר ליהנות מעבריינות, טועה. הפשיעה החקלאית, הטרור החקלאי, הסחטנות החקלאית והעבריינות החקלאית זה סיפור שניתן גם ניתן להתמודד איתו, ולנצח. נגדע את הטרור החקלאי. שמירה על התלם נכונה לגבי כלל השטחים, לא רק אלו בסמוך לגבולות. שטחים חקלאיים ימשיכו להיות שטחים חקלאיים, בכל הארץ. מי שישתלט על שטחים חקלאיים יפנה אותם באמצעים כאלה או אחרים".
+לפיד: ימים קשים דורשים אנשים קשים
18:20 02/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת דחתה את הצעות אי-האמון שהגישו סיעות האופוזיציה  ▪  ראש האופוזיציה: "ב-75 שנות קיומה של ישראל המודרנית, מעולם לא היה ספק לגבי השאלה אם היא תהיה מדינה דמוקרטית, עכשיו יש"  ▪  השר קיש: "זו הסתה נגד חרדים. קשה למצוא ביטוי לכך"
יאיר לפיד [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+פרוש מסרב להתפטר לבדו במסגרת החוק הנורווגי
17:54 02/01/23  |  עידן יוסף
למרות דרישת דגל התורה כי פרוש יתפטר בהסכם הנורבגי לאלתר בהתאם לסיכום בין הסיעות, באגודת ישראל מסרבים ודורשים כי מקלב יתפטר גם כן על-מנת להכניס את נציגם רוט (בחדרי חרדים).
+סמוטריץ': "סמוך עלי שמצאתי מקור תקציבי"
17:39 02/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר האוצר: "כלכלה זה לא עניין של שליפות מהמותן, הנושא מחייב עבודה מקצועית ויסודית כדי להביא בסופו של דבר לתוצאות שכולנו מיחלים להן"  ▪  "לאחר שתסתיים עבודת המטה נציג את תוכנית הפעולה לציבור"
סמוטריץ'. עיתון נפוץ מצא את האשמים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+נתניהו שוחח עם בן-גביר לגבי העלייה להר-הבית
17:13 02/01/23  |  עידן יוסף
עמית סגל: נתניהו שוחח עם בן-גביר על הר-הבית. השר לביטחון לאומי לא חוזר בו מכוונתו לעלות להר בשבועות הקרובים (חדשות 12).
+גנץ: שרים שמבטלים טקסי חילופין ולא מקיימים ישיבות חפיפה - פוגעים בבסיס הדמוקרטיה
16:11 02/01/23  |  עידן יוסף
יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ, אמר בפתח ישיבת הסיעה: "אני נגד הממשלה הזאת ונגד הרבה דברים של הממשלה הזאת ובעד מדינת ישראל. לא אצטרף לממשלה הזאת".

עוד אמר: "נתניהו מבשל את מה שהוא באמת מכוון אליו - פטור ממשפט". לדבריו, "שרים שמבטלים טקסי חילופין ולא מקיימים ישיבות חפיפה - פוגעים בבסיס הדמוקרטיה".
+נתניהו על ההסתה נגד הממשלה: "להשיב מלחמה שערה"
15:48 02/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה אומר כי הממשלה הקודמת הזניחה את נושא יוקר המחיה וכי יחד עם השר סמוטריץ' תפעל הממשלה "בצורה תקיפה, מושכלת ואפקטיבית"
ישיבת סיעת הליכוד [צילום: דוברות הליכוד]
+עלה בידינו
14:49 02/01/23  |  משה גביש   |   לרשימה המלאה
עלה בידינו לבחור ראש ממשלה נאשם בפלילים חמורים החותר, עם חבריו, לקעקוע המערכת המשפטית כדי לחלץ את עצמו מזרועות החוק
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+השר אלי כהן: לא נמנה שגרירים שלא מכירים במדינה יהודית
14:14 02/01/23  |  מירב ארד
שר החוץ החדש אלי כהן נשא דברים (יום ב', 2.1.23) בפני עובדי המשרד עם כניסתו לתפקיד. "כמו בכל שנה, גם הקיץ יהיה סבב מינויים לתפקידים דיפלומטיים ברחבי העולם. דבר אחד בטוח - לא ימונה אף אחד שלא מכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית" אמר כהן.

+המצעד להאג
13:30 02/01/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
מאז עלה בנימין נתניהו לשלטון והבטיח לתמוך בשלום המבוסס על שתי מדינות לשני עמים ושיקר את כל העולם התהפך הגלגל  ▪  הצידוק הישראלי לקפאון המדיני הלך ונשחק, כי העולם חדל להאמין לביבי
נתניהו. נושא באחריות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביב כוכבי   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אייל  זמיר   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אמיר אשל   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   חיים כץ / Haim Katz   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   ניר ברקת / Nir  Barkat   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   רון דרמר / Ron Dramer   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"אמיץ, קר רוח, מקצועי וטוב מזג": גלנט מינה את זמיר למנכ"ל משרדו
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 37
מליאת הכנסת דחתה (יום ב', 2.1.23) את הצעות אי-האמון הראשונות שהגישו סיעות האופוזיציה נגד הממשלה.
02/01/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נשאל בישיבת הסיעה (יום ב', 2.1.23) ע"י כתב גלי צה"ל מניין הכסף להורדת מיסים על כלים חד-פעמיים ושתייה מתוקה, והשיב: "סמוך עלי שמצאתי מקור".
02/01/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ברקע המחלוקות בין המאוכזבים בליכוד, ישיבת הליכוד הייתה סגורה לתקשורת. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הסיעה: "אני יודע ששאלת המינויים רובצת על רבים וזה יקח עוד כמה ימים. מה שצריך לבוא לסיעה יובא לסיעה. אני מבקש את שיתוף הפעולה והסבלנות, נפתור את זה כמה שיותר מהר".
02/01/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
עלה בידינו למחוק 75 שנה של מדינה יהודית ודמוקרטית ואלפי שנים של מסורת יהודית שפויה וחומלת.
02/01/2023  |  משה גביש  |   יומני בלוגרים
אחזור לספר: ד"ר יעקב הרצוג - דודו של הנשיא העכשווי - היה היועץ המדיני המזהיר של דוד בן-גוריון ולוי אשכול. ראש הממשלה הראשון העניק לו את תצלומו וכינה אותו כמו את יוסף שבתורה - "צפנת פענח". ראיתי את התצלום-צל"ש על המזנון בביתו של הרצוג ברחוב אוסישקין בירושלים כאשר התמניתי לאושרי ל"סופר המדיני" של עיתון הארץ ב-1969.
02/01/2023  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דרור גרין
דרור גרין
ובאמת, אם נתבונן בהיסטוריה האנושית נגלה שחסרי האמפתיה שבחרו באנוכיות וברוע, הם פסיכופתים ששלטונם הוביל לאסונות גדולים ולהשתלטות הרוע, ומן הצד השני מי שבחר באמפתיה, בשיתוף, בסובלנות...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שפת השפיות חייבת להיות שפת ההידברות ויש להוריד מסדר היום שפה בוטה וגסת רוח התובעת מישראל להגיב בנוסח - "בעל הבית השתגע"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il