|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
אוחנה והגיטרה החשמלית [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

צפו: יו״ר הכנסת בביצוע מחשמל

אמיר אוחנה הפתיע את יו"ר בית הנבחרים האמריקני בביצוע של גיטרה חשמלית לקלסיקת הרוק האמריקנית הוטל קליפורניה
30/04/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות
[צילום: דוברות הכנסת]

את ארוחת הערב הזאת, יו״ר בית הנבחרים האמריקני, קווין מקארת'י לא ישכח במהרה, ולא רק בגלל התפריט המוקפד של השף חיים כהן.

חבר הקונגרס מקארת'י, שהגיע (יום א', 30.4.23) לביקור היסטורי בכנסת וצפוי לנאום מחר בפעם הראשונה מזה 25 שנה במליאת הכנסת - הופתע הערב כאשר במהלך הארוחה החגיגית לכבודו - מארחו, יו״ר הכנסת, ח״כ אמיר אוחנה, עלה על הבמה והפתיע בביצוע בלתי נשכח על גיטרה חשמלית, יחד עם כפיר אוחיון, אחד הגיטריסטים הישראלים המובילים בעולם, ללהיט האמריקני של להקת האיגלס "Hotel California".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

מקארת'י נענה להזמנתו של יושב-ראש הכנסת, והגיע בראש משלחת של 16 חברי קונגרס נוספים, משתי המפלגות. הכנסת היא בית המחוקקים הראשון בעולם בו ערך ביקור רשמי מאז נכנס לתפקידו. חברי המשלחת התקבלו הערב במשכן הכנסת ע"י היו"ר אוחנה, מנכ"ל הכנסת משה אדרי ומזכיר הכנסת דן מרזוק. הפמליה חלפה על פני משמר כבוד והרכב כלי מיתר הנעים את כניסתם למשכן.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

עם הגעתם קיימו פגישת עבודה עם אוחנה, שלאחריה קיימו פגישה אישית, בארבע עיניים, בלשכת יו"ר הכנסת.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

לאחר מכן החלה, בטרקלין שאגאל, ארוחת ערב רשמית לכבוד המשלחת, אשר הוכנה ע"י שף חיים כהן ובה השתתפו בין היתר: חברי כנסת, מפכ"ל המשטרה, ראש המוסד, ראש השב"כ, נציבת שירות בתי הסוהר, ראש אגף אסטרטגיה ומעגל שלישי בצה"ל, מפקד מחוז ירושלים בכבאות והצלה ושגריר ישראל בארה"ב.

בדברי הברכה שלו אמר אוחנה: "לפני ימים אחדים, חגגנו את יום העצמאות ה-75 של ישראל. ארה"ב, בת בריתנו הקרובה ביותר והמדינה הראשונה להכיר במדינה החדשה במאי 1948, שיחקה תפקיד משמעותי לא רק בהקמת מדינת ישראל, אלא גם בהבטחת שלומה וביטחונה של המדינה.

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

"זו הזדמנות נהדרת להודות לך אישית, היו"ר מקארת'י, על ידידותך הכנה והעמוקה כל השנים. העובדה שבחרת בכנסת כפרלמנט הראשון בעולם בו תבקר, מעידה כאלף מונים על חוזק הקשרים בינינו – כאלה המתעלים מעל ענייני הפוליטיקה היום-יומית. אבקש גם להוקיר תודה לחבר הקונגרס המכובד וחבר נפלא של ישראל, סטני הוייר, על תמיכתו רבת השנים במדינת ישראל.

"השנה אנו חוגגים 75 שנים ליחסי ישראל-ארה"ב. אני משוכנע כי בהנהגתנו, הכנסת והקונגרס ימשיכו להתקרב ולפתח יחסים חזקים אף יותר. אין לישראל חברה טובה יותר מארה"ב, ולארה"ב אין בת ברית כישראל. אני מאמין כי החברות המיוחדת הזו צריכה גם להשתקף ביחסים שבין הכנסת לקונגרס".

בסיום דבריו הרימו המשתתפים כוסית, ואז עלה לברך יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב, קווין מקארת'י, אשר אמר במסגרת דבריו: "בשם כל המשלחת שלנו, לכבוד הוא לנו להצטרף אליכם פה בירושלים, לחגוג את עצמאות ישראל, ולחזור ולאשר את הקשר המיוחד בין שתי האומות שלנו.

"בכל קונגרס, סטני ואני, מובילים לפה את הנבחרים החדשים. אנחנו לא עושים זאת עבור שום מדינה אחרת, בגלל שאין קשר כמו זה של ישראל וארה"ב. הם ידעו שהם אהבו את ישראל, אבל הם לא הבינו את הקשר או החשיבות שלו. אני אוהב את ישראל, אני מבין את החשיבות, את הקשר, זה הביקור ה-11 שלי פה.

"מאז הנס של תחייתה לפני 75 שנה, המדינה הזו הגשימה את ייעודה - החזרת העם היהודי למולדתו ההיסטורית, אחרי שנים של רדיפות. אבל, במובנים רבים, ישראל התעלתה על ייעודה הייחודי. אתם מנהיגים עולמיים בתרבות, טכנולוגיה וחדשנות, והפכתם למגדלור של תקווה וחופש למיליונים ברחבי העולם.

מאז ייסודה של ישראל, מדינותינו חישלו חברות חזקה, המבוססות לא על אינטרסים משותפים, אלא על ערכים משותפים, מורשת משותפת וחלומות משותפים על העתיד. השותפות בינינו הייתה לכח משמעותי של טוב בעולם, ותמיכתו הבלתי מתפשרת של הקונגרס בישראל הייתה הבסיס לכך".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

לאחר המנה העיקרית נוגנו שירים, וכאשר נוגן השיר Hotel California, הצטרף אוחנה לנגינה, כאמור במפתיע, וזכה למחיאות כפיים מחברי המשלחת והאורחים המופתעים.

לאחר המנה האחרונה קיימו המשתתפים תמונה קבוצתית, ברקע משכן הכנסת בלילה, למזכרת מהערב המיוחד, ואז עזבו חברי המשלחת את משכן הכנסת.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
תאריך:  30/04/2023   |   עודכן:  30/04/2023
עידן יוסף
+"תקציב משרד הכלכלה גדל בכמיליארד ש"ח, המשרד מהווה מנוע צמיחה"
12:26 01/05/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ציין ארבעה יעדים מרכזים העומדים במוקד פעילות משרדו: הפחתת יוקר מחירי הצריכה, צמיחה כלכלית וייצור אימפקט כלכלי, איחוד השרותים הממשלתיים בדיגיטל, והכשרת והשמות עובדים בשיתוף המגזר העסקי  ▪  תקציב משרד הכלכלה לשנים 2023-2024 יעמוד על כ-4.5 מיליארד ש במצטבר. תקציב הכלכלה והתעשיה יעמוד על כ-1.54 מלש"ח לשנת 2023 ולשנת 2024 יעמוד על כ-1.33 מלש"ח
סקירת שר הכלכלה בוועדת הכספים [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+היום במליאה: דיון 40 חתימות בנושא "חקיקת חוקה"
10:32 01/05/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הדיון יתקיים בהשתתפות רה"מ נתניהו  ▪  בבקשתם מציינים הח"כים: " חוקה לישראל הדבר היחיד שיוציא אותנו מן המשבר הנורא שאליו נקלענו"
"חוקה המבוססת על מגילת העצמאות"
+סערה סביב הצעת החוק להקמת קרן הארנונה
01:29 01/05/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בעוד באוצר הציגו כי הקרן שעל-פי המתווה יועברו אליה כספי גידול בהכנסות מארנונה עסקית, ותתגמל בניית יחידות דיור, תסייע להגדלת היקפי הבנייה ותסייע לרשויות חלשות, טענו רוב מכריע בקרב הרשויות המקומיות וחברי הכנסת כי זו תביא לפגיעה קשה ברשויות ובהשקעה ארוכת שנים במיזמים רבים, וכי המדינה מגלגלת לרשויות את בעיית הדיור שבאחריותה  ▪  יו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס: "מדובר בליבה שלנו, ועל כך אנחנו מוכנים להחריב את הכל"
חיים ביבס [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+לפיד ממשיך לצלול בסקרים
22:33 30/04/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
על-פי סקרים בשלושה מערוצי הטלוויזיה נחלשת הקואליציה הנוכחית ומקבלת בין 49 ל-58 מושבים - פער שהוא הרבה מעבר לסטייה הסטטיסטית  ▪  העבודה בראשות מרב מיכאלי נמחקת מהמפה הפוליטית
לפיד. הקו התקיף מחליש את כוחו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מתגבשת עסקת מינויים בקק"ל בין הליכוד ליש עתיד
21:09 30/04/23  |  עידן יוסף
ראש האופוזיציה יאיר לפיד ואנשיו בקק״ל מקדמים את מינויה של נעמה שולץ, לשעבר מנכ"ל משרד רה״מ תחת לפיד, לתפקיד יו״ר בנייני האומה. בשבועות האחרונים מתגבשת עסקה בין אנשי הליכוד ליש עתיד בקק״ל (ששולטת בפרויקט) לפיו, שולץ תמונה ליו״ר בנייני האומה במקום דוד שמרון מקורבו של נתניהו, והליכוד יקבל את תפקיד מנכ״ל בנייני האומה שלצידו שכר גבוה מאוד.

כחלק מהעסקה, תפקיד יו״ר בנייני האומה שהיה עד עכשיו בהתנדבות מלאה יהפוך לתפקיד בשכר ונעמה שולץ תקבל משכורת על עבודתה (כאן חדשות).

היום פורסם בוואלה על מינויה של שולץ לתפקיד דירקטורית בבנייני האומה, מדובר בתחנה בדרך לתפקיד הבכיר שאליו היא מיועדת אם העסקה תצא אל הפועל.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כהן / Haim Choen   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צפו: יו״ר הכנסת בביצוע מחשמל
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
Navoch u'Mevuyash
1/05/23 05:28
פורום: כנסת 25 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
שלושה ערוצי הטלוויזיה פרסמו סקרים, בשאלה למי היית מצביע אילו הבחירות היו נערכות היום. בסקרים שערכו שלמה פילבר, דודי חסיד וקמיל פוקס יש תוצאות עם פערים, אך מכולם מגמה ברורה של זליגת קולות ממשמעותית מיאיר לפיד לבני גנץ, היחלשות של מפלגות הקואליציה ומחיקת מפלגת העבודה.
30/04/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, ח"כ שמחה רוטמן, משגר מסר לעבר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וטוען כי העברת הרפורמה המשפטית חיונית לצורך המשך קיומה של הקואליציה.
30/04/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז, מתייחס לראשונה לאופן שבו הכריזו ראש הממשלה ויו"ר הליכוד נתניהו ומנחי הטקסים הממלכתיים על נוכחותם של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, יחד עם בן זוגו, שאיתו הוא חי בזוגיות הומוסקסואלית.
28/04/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
הערכת מסוכנות טרם הצמדת אזיק אלקטרוני, אמצעי מעקב גם לנשים, הקמת יחידת ניטור והחמרת הענישה למפירי צו הרחקה. אחרי הסערה: נחשפת הצעת החוק של השר לביטחון לאומי בן-גביר
28/04/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה למיזמים ציבוריים בראשות ח"כ אוהד טל החלה (יום ה', 27.4.23) לדון בהצעת החוק המבקשת להסדיר את המסגרת הרגולטורית לשירותי תשלום חוץ בנקאים, להוסיף את האפשרות של ייזום תשלום - שהיא שירות חדשני להגברת התחרות ולקשור בין אפליקציות הP2P לבין חשבונות התשלום ובכך, שיהיה ניתן להעביר כספים בין אפליקציות שונות. כל זאת, במטרה להגדיל את השוק, להוסיף תחרות, ולהוריד רגולציה לצרכן.
27/04/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il