|
רונית סגל מנכ"לית פספורטכארד [צילום: מיכאל טומרקין]
|
|
|
|
|
חברת ביטוחי הנסיעות לחו"ל, פספורטכארד משיקה שירות חדש לאיתור מזוודות אבודות. השירות החדש שזמין החל מהיום (15 במאי 2023) ייקרא: Find My Luggage והוא מבוסס על מידע המתקבל מ-500 חברות תעופה ומ-2000 נמלי תעופה בכל רחבי העולם. השירות הושק בכנס המקצועי השנתי של פספורטכארד, בהשתתפות יותר מ-1,600 סוכני ביטוח.
בשנתיים החולפות הוכפל מספר המזוודות האבודות, ועל-פי נתוני מדד פספורטכארד בממוצע אחת ל-78 מזוודות אינה מגיעה ליעדה המקורי. חטיבת החדשנות ופיתוח מוצרים של פיתחה במהלך השנה האחרונה פתרון שירותי שיעדכן בזמן אמת את מבוטחי חברת פספורטכארד היכן נמצאת הכבודה האבודה שלהם ומה הצפי להגעת הכבודה.
בפספורטכארד מציינים כי במקרה שהכבודה לא תגיע ליעדה בתוך חמישה ימים, תטעין החברה למבוטחיה השוהים עדיין בחו"ל סכום של 850 דולר, וזאת בנוסף להטענה הראשונית בגובה 150 דולר שמקבל הלקוח בכרטיס הפספורטכארד עם נחיתתו ביעד במקרה של אי-הגעת הכבודה. כל זאת ללא צורך להוכיח את שווי התכולה שהייתה במזוודה.פספורטכארד מציינים כי מדובר בכיסוי היחיד המעניק ללקוחותיו פיצוי של עד 1000 דולר בזמן שהותו בחו"ל.
לצורך השירות, הוקם בפספורטכארד צוות Luggage Assistance שיפעל 24/7 ויעניק ללקוחות תמונת מצב בזמן אמת על מיקום המזוודות. כחלק מהשירות, שיינתן ללא כל תוספת תשלום למבוטחי כבודה, תעדכן פספורטכארד פעמיים ביום את לקוחותיה על סטאטוס מיקום המזוודה, ומה הזמן המוערך להגעתה ליעד בה נמצאים הלקוחות. בנוסף, יוכלו הלקוחות שכבודתם לא אותרה לקבל החזר של עד 2500 דולר כפוף להוכחת שווי התכולה שהייתה במזוודה בקיזוז הפיצוי ששולם כתוצאה מעיכוב הכבודה.
רונית סגל, מנכ"ל פספורטכארד: "השירות החדשני שאנחנו משיקים נותן מענה לבעיה שפוגעת משמעותית בחוויית הנסיעה לחו"ל. מהיום פספורטכארד חוסכת ללקוחותיה את הצורך לבזבז זמן יקר מול חברת התעופה שהיא הכתובת לאובדן כבודה כיום. במקום זאת, אנו מבצעים ועושים עבור לקוחותינו את המעקב אחר המיקום של המזוודה בזמן השהות של לקוחותינו בחו"ל".