|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
נתניהו. משנים את מאזן ההרתעה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

נתניהו: מצעד הדגלים ייערך במסלולו, כסדרו וכהלכתו

ראש הממשלה שלח בישיבת סיעת הליכוד אזהרה למי שמתכנן לשבש את המצעד: "אנחנו משנים את מאזן ההרתעה. מי שפוגע בנו או מתכנן לפגוע בנו ידע את המשמעות של דמו בראשו" ח"כ אחמד טיבי: "ממשלת דגלים, פיתות ודמים"
15/05/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע את תובנותיו ממבצע מגן וחץ ואמר: "הורדנו חצי מהנהגת הג׳יהאד האיסלאמי במכת פתע ואת החצי השני במהלך המבצע. המסר הועבר לא רק בעזה, אלא ב-270 מעלות. כל מי שבא לפגוע בנו, כל מי שמתכנן לפגוע בנו, יבין עכשיו טוב יותר את משמעות המילים 'דמכם בראשכם'. אנחנו משנים את מאזן ההרתעה".

הוא הפנה את איומו לעבר מי שמתכנן לשבש את ריקוד הדגלים ואמר: "אני אומר את זה גם לקראת יום ירושלים. מצעד הדגלים שיתקיים במסלולו, כסדרו וכהלכתו". את הדברים אמר בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת.

ח"כ אחמד טיבי, אמר בפתח ישיבת סיעת חד"ש-תע"ל כי התבטאות נתניהו יהירה, ומוכיחה שמדובר ב"ממשלת דגלים, פיתות ודמים".

תאריך:  15/05/2023   |   עודכן:  15/05/2023
עידן יוסף
+רשות התחרות במחלוקת מקצועית עם המבקר באשר ליעילות הכרזת מונופולין
00:41 16/05/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נציב התלונות של הרשות הציג בפני הוועדה לביקורת המדינה את בדיקת הרשות ואת איסוף הראיות בנוגע לעמידה בתקנות המזון  ▪  לובי 99 מעלה חשש מפני חרמות צרכנים, ריכוז חברות מגה-מונופול וצורך בשקיפות, יבוא מקביל ופיצול מונופולים כפתרון לבעיה  ▪  משרד הכלכלה: אנו חותכים את המחירים לצרכן ב-50% ואפילו יותר, כגון: שמן זית, בשר טחון, גבינה צהובה פרוסה
הדיון בוועדה לביקורת המדינה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+רוטמן: "למה יש רשות שמקבלת מידע שאחרות לא יכולות לקבל?"
23:32 15/05/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הרשות לאיסור הלבנת הון מסננת ומשתפת מידע באופן בררני לשמירה על הפרטיות  ▪  יו"ר ועדת החוקה הדגיש את המתח בין אכיפת חוק יעילה לבין הזכות לפרטיות ביחס להעברת נתונים בנקאיים  ▪  העלייה במספר המקרים המדווחים עשויה להצביע הן על סיכון מוגבר והן על שיפור בציות
רוטמן. שנדע כמדינה למי אנחנו נותנים את הכלי המאוד חזק ומשמעותי הזה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+אושר בקריאה ראשונה ביטול אבחנה בין עובדי מדינה לאחרים בוועדות פסיכיאטריות
22:09 15/05/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
עוד מוצע לקבוע הוראות הנוגעות למינוי חברים לוועדות הפסיכיאטריות המחוזיות ותקופת כהונתם, ובכלל זה הוראות בנוגע להפסקת כהונה של חבר ועדה, סייגים למינוי חברי ועדה, החלת הוראות הנדרשות לשמירה על טוהר המידות על החברים המתמנים לוועדות והוראות ניגוד עניינים לגביהם  ▪  24 ח"כים תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הבריאות
[צילום: איתמר לוין]
+אושרו מרכיבי תקציב הביטחון לשנים 2024-2023
18:53 15/05/23  |  עידן יוסף
הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון, בראשות ח"כ יולי אדלשטיין, אישרה היום (ב'), פה אחד, את החלוקה הפנימית של תקציב הביטחון לשנים 2023-24 לתחומי פעולה ותוכניות.

בשנת 2023 מסגרת סעיף תקציב "משרד הביטחון" (סעיף 15) כוללת תקציב הוצאה של 63.1 מיליארד שקל, בנוסף 19.5 מיליארד שקל בהוצאה מותנית הכנסה והרשאה להתחייב בהיקף של 45.6 מיליארד שקל.

בשנת 2024 מסגרת הסעיף כוללת תקציב הוצאה של 64.5 מיליארד שקל, בנוסף 18.5 מיליארד שקל בהוצאה מותנית הכנסה והרשאה להתחייב בהיקף של 37.3 מיליארד שקל.
+השביתה בחלק מהרשויות תימשך - כנראה ללא מערכת החינוך
18:41 15/05/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התעשיינים והקבלנים עתרו לבג״ץ נגד ההשבתה ברשויות המקומיות: ״השבתה לא חוקית המנצלת סמכויות לרעה״  ▪  ועדת הכספים תמשיך הערב את ההצבעות על דיוני קרן הארנונה  ▪  הייעוץ המשפטי של הכנסת דחה טענות מצד האופוזיציה להליך הצבעה לא תקין
סדרני הכנסת מרסנים את סגן ראש מועצת עמק חפר חזקי סיבק [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מיכאלי: אם חוק הארנונה יעבור - נעתור נגדו
15:09 15/05/23  |  עידן יוסף
יו"ר העבודה מרב מיכאלי בפתח ישיבת הסיעה: "אם חוק הארנונה יעבור מפלגת העבודה תעתור נגדו". מוקדם יותר הודיע חבר סיעתה גלעד קריב על כוונתו זו.

מיכאלי: "הממשלה הזאת משתמשת במילים כמו צדק חלוקתי ושוויון. אתם פשוט מבלבלים את השכל, תסלחו לי. אם היה אכפת לכם מצדק חלוקתי, הייתם לוקחים משהו מעשרות המיליארדים של הכספים הקואליציוניים המושחתים ונותנים אותם לבתי חולים בצפון, או למערכות חינוך בדרום. לא ניתן להם לקחת את הכסף שלכם ושלכן כדי לממן את התנחלויות מסוכנות. לא ניתן להם לקחת את הכסף של ציבור שלם כדי לאפשר לרבנים ופוליטיקאים חרדים לדכא ציבור חרדי עצום ולמנוע מהם לימודים, עבודה וחיים ראויים".
+"הרב גפני, לאן הבאת את ועדת הכספים?"
13:37 15/05/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ח"כ קריב תקף את התנהלות יו"ר הוועדה גפני  ▪  הח"כים של האופוזיציה בוועדת הכספים איימו ביציאה מהדיון בעקבות ההוצאה של ח"כ עידן רול  ▪  ח"כ בליאק לגפני: "18 שנה לא עשיתם שום דבר, אתה לא מתבייש?
גפני. דיון סוער מאוד [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+הנשיא: הקואליציה נעתרה לבקשתי שלא
לדחות את מינוי הוועדה לבחירת שופטים
09:41 15/05/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
נשיא המדינה הגיב על פרסומי חברי כנסת מהאופוזיציה שטוענים לניצחון מסוים על הקואליציה בכל הנוגע להרכב הוועדה לבחירת שופטים  ▪  "הקואליציה נעתרה לבקשתו של נשיא המדינה שלא לדחות את המועד הקבוע בתקנון לבחירת נציגי הכנסת בוועדה לבחירת שופטים, וזאת על-מנת לאפשר את המשך ההידברות תחת חסותו"
"להימנע מביטויים שמטרתם פוליטית" [צילום: אריה לייב אברמס/פלאש 90]
+הוועדה לבחירת שופטים צפויה להיבחר באמצע יוני
08:12 15/05/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הקואליציה לא צפויה לנסות לדחות פעם נוספת את מועד הקמת הוועדה, למרות שחקיקת הרפורמה המשפטית בנושא לא הושלמה באופן שיעניק לקואליציה רוב בוועדה  ▪  שר המשפטים יכול להימנע מכינוס הוועדה
ח"כ רוטמן והשר לוין. החקיקה טרם הושלמה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   החצי השני / Onlyu   החצי השני / Only U   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: מצעד הדגלים ייערך במסלולו, כסדרו וכהלכתו
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
"מה אתם עושים, השתגעתם? הרב גפני, לאן הבאת את ועדת הכספים?" תקף ח"כ גלעד קריב את יו"ר ועדת הכספים משה גפני בדיון סוער בסוגיית קרן הארנונה, שעוררה סערה ביממה האחרונה.
15/05/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, מבהיר כי הימנעות הקואליציה מדחייה נוספת של בחירת הנציגים לוועדה לבחירת שופטים נעשתה על-פי בקשתו וכחלק מן ההידברות הנוגעת לרפורמה במערכת המשפט. זאת, לאחר שחברי כנסת מהאופוזיציה ביקשו למסגר את האירוע כניצחון מסוים על הקואליציה שמבקשת לשנות את הרכב הוועדה באופן שיעניק לה רוב.
15/05/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
הקואליציה החליטה שלא לדחות פעם נוספת את הקמת הוועדה לבחירת שופטים והוועדה צפויה לקום על-פי החוק הקיים שלא מעניק רוב אוטומטי לקואליציה. כך פורסם בחדשות 13. על-פי הפרסום, ללא דחייה של מועד הקמת הוועדה היא תצטרך להיות מוקמת בתוך חודש.
15/05/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
השלכה בלתי חוקית של פסולת בניין הפכה לבעיה נפוצה, המהווה סכנות משמעותיות לציבור הרחב. נחלים, כבישים ושטחים פתוחים ברחבי הארץ מושפעים מערימות של פסולת בניין שהושלכה שלא כדין, אשר לא רק יוצרות סיכונים סביבתיים אלא גם תורמות לזיהום מי תהום, להרס גנים לאומיים, שמורות טבע וקרקעות ציבוריות, כמו גם ירידת ערך של ערך הנכס.
14/05/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
מקצוע הפודולוגיה, העוסק בטיפול בכף הרגל, קיים במספר מדינות בעולם. עם זאת, בארץ, רפואת כף הרגל אינה נלמדת ואינה מוכרת כאחד ממקצועות הבריאות המוסדרים בחוק. כתוצאה מכך, פודולוגים אינם יכולים כיום לקבל הסמכה בישראל.
14/05/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 25  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   מבצע מגן וחץ  /  מי ומי  
ראשי הערים הכריזו על שביתה: "השירותים המוניציפליים יושבתו"  /  מירב ארד
התקבלה פשרת ביטן לטיפול בענף הפטם  /  עידן יוסף
הושגה הסכמה לעניין קרן הארנונה   /  עידן יוסף
הליכוד עושה רעש ולא עושה כלום  /  גלעד שרון
כנסת בתחפושת  /  עידן יוסף
הקרב הוא על הנרטיב  /  שלמה פילבר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il