בארבעת החודשים הראשונים של 2004, גדל היקף המכירות של מוצרי החשמל והאלקטרוניקה של "תדיראן אמפא" בלמעלה מ-100% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בארבעת החודשים האחרונים הגיעו מכירות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה של החברה לשיא של 3 השנים האחרונות. כך אומר ראובן אדמוני, סמנכ"ל הסחר של החברה.
בשליש הראשון של השנה הגדילה החברה את היקף המכירות בתחום המקררים בכ-58%, בתחום הטלוויזיות והפלזמות בכ-110% ובתחום מכונות הכביסה של חברת AEG בלמעלה מ-70%.
הסיבות המרכזיות לגידול המשמעותי במכירות בתקופה זו הן סדרה חדשה של מקררי "אמקור דיזיין" שהחברה השיקה לפני כחודשיים, הפחתת מיסי הקניה ומבצע מתנות אגרסיבי של מוצרי חשמל בשווי 700 ש"ח על קניית מוצר חשמל אחר.
הגידול במכירות טלוויזיות פלזמה נובע במיוחד משנת ספורט חזקה, החל במשחקי מכבי ת"א ביורוליג, אליפות אירופה בכדורגל שתחל ביוני והאולימפיאדה באתונה. רוב הגידול ברוכשי הטלוויזיות מקורו באוהדי ספורט שרכשו טלוויזיות נוספות בבית, ששידרגו את גודל המסך, או עברו לטלוויזיות פלזמה.
הגידול במכירת מכונות כביסה נובע במיוחד מסדרה חדשה של מכונות כביסה של חברת AEG שהחברה משווקת בישראל בשנה האחרונה, המשווקות תחת ה"טייטל" של חיסכון בצריכת חשמל.
אדמוני צופה שבמהלך החודשים הקרובים תמשך מגמת הגידול במכירות ענף החשמל והאלקטרוניקה, בשל יציבות בשערי המטבע והשיפור במצב הכלכלי במשק.