|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
[צילום: דובר צה''ל]

עשרות פצצות מרגמה אותרו בגן ילדים ובבי"ס יסודי

צה"ל חיסל 5 מחבלים בתקיפה אווירית בעקבות זיהוי של כוחות גדוד 12 חוליית מחבלים נורתה למוות במרדף רגלי אחרי שנמלטה מהעיר עזה כוחותינו פרצו למוצב של מפקד מרחב צפון של הג'יהאד האיסלאמי ותפסו אמצעי לחימה הושמדה תשתית תת-קרקעית של חמאס בבית החולים שיפא
17/11/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

לוחמי צה"ל מחטיבת ביסל"ח איתרו עשרות פצצות מרגמה שהוסתרו על-ידי חמאס בגן ילדים בצפון רצועת עזה וכוחות מסיירת גולני פשטו על בית הספר היסודי 'אל-כרמל', בו מצאו הכוחות אמצעי לחימה שהסתיר ארגון הטרור חמאס.

"השבוע חיסלנו חמישה מחבלים בתקיפה אווירית, בעקבות זיהוי של כוחות גדוד 12", אמר מפקד סיוע האש החטיבתי של חטיבה 7, רס"ן נ׳, "באמצעות שיתוף הפעולה אנחנו ממשיכים להשמיד אויב, ולהרוס תשתיות. אנחנו נמנע כל איום שמגיע למדינת ישראל".

"השבוע חיסלנו חמישה מחבלים בתקיפה אווירית, בעקבות זיהוי של כוחות גדוד 12", אמר מפקד סיוע האש החטיבתי של חטיבה 7, רס"ן נ׳, "באמצעות שיתוף הפעולה אנחנו ממשיכים להשמיד אויב, ולהרוס תשתיות. אנחנו נמנע כל איום שמגיע למדינת ישראל".

בנוסף, לוחמי צוות הקרב הגדודי של גדוד 12 בחטיבה 7, זיהו חוליית מחבלים במרחב העיר עזה. לאחר הזיהוי המחבלים ניסו להימלט מהמרחב, הלוחמים ניהלו אחריהם מרדף רגלי ובמקביל הכווינו על החוליה כלי טיס.

כלי הטיס שהוכוון למקום תקף וחיסל את המחבלים.

לוחמי גדוד שיריון במילואים (9215) ולוחמי יחידת יהל"ם מצוות קרב חטיבתי ביסל״ח, פרצו אתמול (ה') בשעות הבוקר המוקדמות בהכוונת מודיעין מדויק למוצב של מפקד מרחב צפון של ארגון הטרור גא"פ, המוצב הינו נכס משמעותי לייצור אמצעי לחימה.

בסריקות הלוחמים במוצב אותרו והוצאו שתי משאיות מלאות באמצעי לחימה, ביניהם חלקים של שלוש רקטות מסוג "בדר 3" (רקטת קרקע-קרקע), חלקים של כלי טיס בלתי מאויש וחומר מודיעיני של הארגון.

המוצב ששימש בין היתר לייצור אמל״ח לפגיעה בתושבי מדינת ישראל ואף לאימוני הכוחות של ארגון הטרור, במוצב היה גם טנק דמה ששימש את המחבלים לאימונים על השתלטות טנק צה"לי.

"אתמול עם אור ראשון פשטנו עם כוחות שריון, חי״ר, הנדסה ויהל״ם על מוצב הג’יהאד האיסלאמי ועל המפקדה הצפונית של הארגון", אמר מג"ד 9215, סא"ל (מיל') ג', "במהלך הפעילות איתרנו אמל״ח שהיה מוכן לשימוש לעבר מדינת ישראל. האמל״ח שאותר לא משאיר ספק מול מי האויב שאנחנו נלחמים מולו".

"האמל״ח שיועד להגיע בעוצמה רבה למטרות אזרחיות. בנוסף, נמצאו עוד חומרים ופריטים רבים שגם הם נלקחו", הוא המשיך, "במהלך הפעילות השמדנו מספר מחבלים ונ״ט שאיימו על הכוחות. לאחר 12 שעות השמדנו את מה שנשאר מהמוצב והמשכנו למשימה הבאה".

במהלך הפעילות שוגר טיל נ"ט לעבר הכוחות ממבנה סמוך, הלוחמים הכווינו מסוק קרב שתקף את החוליה שביצעה את הירי.

כמו-כן, זוהה ירי נוסף לעבר הכוחות ממבנה סמוך, טנק תקף את החוליה שביצעה את הירי וחיסל את המחבלים.

הפעילות נמשכה כ-12 שעות ובסיומה הלוחמים פוצצו את המוצב והשמידו אותו.

מפקד פיקוד הדרום הערכת מצב בבית החולים שיפא בעקבות הפעילות הממוקדת והממושכות של כוחות צה"ל בפיקוד אוגדה 36 וכוחות מיוחדים מיחידת שלדג.

בשעות האחרונות ממשיכה להחשף עוד תשתית תת-קרקעית של ארגון הטרור חמאס במרחב בית החולים.

"אתם עושים עבודה מעולה", אמר לכוחות בשטח מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, "אנחנו רואים את הנוכחות של החמאס בכל בתי החולים, זה נוכחות נוגדת ברורה, הם עושים שימוש ציני בבתי חולים האלה, כמו שאנחנו רואים כאן בלב שיפאא'".

"זה מה שאנחנו רואים - שהם מתחבאים מתחת לבתי החולים, עם האמל"ח, עם המפקדות, עם היכולות, והתת-קרקע הזה עוד הוכחה לעניין", הוא ציין.

תאריך:  17/11/2023   |   עודכן:  18/11/2023
עידן יוסף
+חמאס: אריה זלמנוביץ׳ שנחטף נפטר כתוצאה מהתקף לב
18:35 17/11/23  |  יואב יצחק
ארגון המרצחים חמאס הודיע כי אריה זלמנוביץ׳, שנחטף על-ידי החמאס ב-7 באוקטובר, נפטר. לטענתם, זלמנוביץ׳ נפטר מהתקף לב בעקבות ההפצצות של צה״ל. חמאס פרסם סרטון שבו מצולם החטוף. גורמי הביטחון טרם מסרו התייחסות למידע זה. מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים מסר, כי משפחת זלמנוביץ׳ מבקשת מהתקשורת לא לשדר את הסרטון שפרסם חמאס, לא לנסות ליצור קשר עם בני המשפחה בשלב הזה ולכבד את פרטיותם.
+אזעקות בגוש-דן ובמרכז הארץ; שברי רקטות בפתח תקוה ובבאר יעקב - אין נפגעים
18:11 17/11/23  |  יואב יצחק
אזעקות בגוש-דן ובמרכז הארץ בעקבות ירי רקטות משטח הרצועה. דווח על נפילת שברי רקטות בפתח תקוה ובבאר יעקב. לא דווח על נפגעים. משטרת ישראל הודיעה על ביצוע סריקות נרחבות על-מנת לאתר זירות נפילה של פריטי רקטה בתחום מחוז תל אביב. בשלב זה לא ידוע על נפגעים או נזק. ״אנו קוראים לתושבים להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל״.
+ראש המל״ל: לא תהיה הפסקת אש ללא שחרור מאסיבי של חטופים
17:28 17/11/23  |  יואב יצחק
ראש המל"ל צחי הנגבי מסר במסיבת עיתונאים שזימן בדחיפות לפני כניסת השבת: "לא תהיה הפסקת אש ללא שחרור מאסיבי של חטופים - בשלב זה אין עסקה. נעניינו לבקשה מיוחדת של ארה"ב לספק שתי מכליות דלק לעזה ביממה כדי למנוע התפשטות של מגיפות". הנגבי הבהיר, כי הודעתו ניתנה כדי לעצור ציפיות ומניפולציות מצג גורמים שונים, שהפיצו מידע מוטעה.
הנגבי. תנאי בסיסי לעסקה [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+שלושה נפגעו מירי נ״ט משטח לבנון
17:16 17/11/23  |  יואב יצחק
‏3 אזרחים נפצעו בגליל העליון מירי נ"ט מצפון לבנון. צה"ל תוקף בתגובה מטרות של חיזבאללה.
+עיתון פלשתיני: בתוך שעות תוכרז הפסקת אש לשלושה ימים
14:45 17/11/23  |  עידן יוסף
העיתון הפלשתיני אל-קודס טוען ממקורותיו כי בתוך שעות תוכרז הפסקת אש לשלושה ימים, וכי הסכמת ישראל להכניס משאיות עם סולר באופן יומי לעזה היא סימן להסכמה לעסקה שכוללת שחרור של 50 נשים וילדים. לדיווח אין אישור ממקור אחר.
+משרד הבריאות קורא לפקולטות לרפואה לקלוט סטודנטים לרפואה מחו"ל שגויסו לחזית
14:42 17/11/23  |  עידן יוסף
בהנחיית שר הבריאות אוריאל בוסו, פנה מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב לדיקנים של בתי הספר לרפואה וביקש מהם להיערך לקליטת סטודנטים שלומדים רפואה בחו"ל וגויסו לשירות מילואים בישראל.

בעקבות המלחמה, נדחתה פתיחת שנת הלימודים האקדמית בארץ. מנגד, הלימודים בחו"ל החלו במועדם. על פי ההערכות, ישנם כ-200 סטודנטים לרפואה מחו"ל שגויסו וצפויים להיעדר לתקופה ארוכה ובשל כך שנת הלימודים שלהם עלולה להיפסל.

לנוכחהנסיבות החריגות, פנה מנכל המשרד לדיקנים בפקולטות לרפואה בבקשה להיערך לקליטה מאוזנת של כל הסטודנטים, ולייצר מתווה מותאם בפן הלימודי, בתשתיות ובכוח אדם. משרד הבריאות יסייע במידה שיעלו אי אלו צרכים ויפעל מול בתי החולים על מנת להבטיח שדות קליניים בהיקף הנדרש.
+מפלגת חד"ש תקיים הפגנה בת"א נגד המלחמה
14:35 17/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ רוטמן תקף את התערבות בג"ץ: "הזדהות עם האויב היא עבירה לפי החוק למלחמה בטרור"  ▪  הפרקליטות: פרסומים מטעים שיכולים בעצמם להוביל להתלקחות
ארכיון [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+פצצות מרגמה נורו לגליל המערבי
13:53 17/11/23  |  עידן יוסף
בהמשך להתרעות שהופעלו במרחבים ערב אל-עראמשה ואדמית, זוהו מספר שיגורים של פצצות מרגמה משטח לבנון שנפלו בשטח לא מאוכלס. צה"ל תוקף את מקור הירי בשטח לבנון.
+מצרים הכניסה 150 אלף ליטר סולר לרצועה
12:52 17/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גורם ביטחוני ישראלי אישר כי בכל יממה לעזה יועברו שתי מיכליות הנושאות 60 אלף ליטר סולר  ▪  גורם מדיני: קבינט המלחמה אישר פה אחד המלצה משותפת של צה״ל ושב״כ, להיענות לבקשת ארה״ב להעביר סולר לגורמי או"ם  ▪  ביקורת במערכת הפוליטית על ההחלטה
כוחותינו לוחמים ברצועת עזה [צילום: דובר צה"ל]
+דיווחים בעזה: חוסל בכיר חמאס אחמד בחר
12:37 17/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לפי הדיווחים חבר הלשכה המדינית נפצע תחילה, וכעת מת מפצעיו. בחמאס לא אישרו רשמית את הדיווחים  ▪  אתמול תקף צה"ל בצורה משמעותית מתקנים תת-קרקעיים שבהם הסתתרו בכירי חמאס
בכיר החמאס אחמד בחר
+אזרבייג'ן: סוכל פיגוע בשגרירות ישראל בבירה באקו
11:20 17/11/23  |  עידן יוסף
דיווח באזרבייג'ן: כוחות הביטחון עצרו אדם חמוש באקדח שככל הנראה תכנן לבצע פיגוע בשגרירות ישראל בבירה באקו. על פי ההודעה שפורסמה, הוא עקב אחר בניין השגרירות במשך תקופה ממושכת.
+הוחזר החשמל שנותק בשתולה
11:18 17/11/23  |  עידן יוסף
אחרי יותר מ-30 שעות בעלטה: החשמל הוחזר הלילה לשתולה לאחר שקו המתח הראשי ליישוב שבגבול הצפון נפגע מהפגזות חיזבאללה.
+דיווחים: חוסל מזכ"ל תנועת "אלאחראר" המזוהה עם חמאס
11:11 17/11/23  |  עידן יוסף
דיווחים בתקשורת הערבית: צה"ל חיסל הלילה את ח'אלד אבו הלאל, מזכ"ל תנועת "אלאחראר" המזוהה עם חמאס, בנו ופעילים נוספים בתקיפת צה"ל בשכונת שיח' רדואן.
+שר החוץ האירני: אירן לא מעוניינת בהסלמה בישראל, אך אם התקיפות יימשכו - לא יהיה מנוס
11:05 17/11/23  |  עידן יוסף
שר החוץ של אירן חוסין אמיר עבדאללהיאן אומר בראיון לפיננשל טיימס כי טהרן העבירה לוושינגטון מסרים  ב"ערוצים עקיפים" כי היא אינה מעוניינת בהסלמת המלחמה בישראל, אך גם אמר כי התרחבותה תהיה "בלתי נמנעת" אם תקיפות צה"ל בעזה יימשכו.
+שיגורים בוצעו מלבנון לעבר שטחים לא מאוכלסים
10:57 17/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+צה"ל מיפה שאת בתי המחבלים שביצעו את הפיגוע במחסום המנהרות
10:47 17/11/23  |  עידן יוסף
כוחות צה"ל מיפו הלילה בחברון את בתי המחבלים שביצעו אתמול את פיגוע הירי במחסום המנהרות אתמול, לקראת הריסתם.
+פיגוע כושל באזור חברון; שני מחבלים חוסלו
10:38 17/11/23  |  עידן יוסף
בפיגוע במצדית בצומת הזית באזור חברון ירו מחבלים שהגיעו במכונית ניסו לדרוס חיילי מילואים ולירות לעברם בנשק מסוג קרלו. הכוח הצבאי הגיב באש וחיסל את שני המחבלים. אין נפגעים לכוחותינו.
[צילום: דובר צה''ל]
+הצהרת תובע על גניבת ציוד מוזיקה לאחר הטבח בפסטיבל
09:49 17/11/23  |  איתמר לוין
פרקליטות מחוז דרום הגישה (16.11.23) הצהרת תובע נגד חמישה חשודים בגניבת ציוד הגברה בשווי 2 מיליון שקל שהיה לאיש המוסיקה מתן ליאור, שנרצח בידי חמאס ב-7 באוקטובר בפסטיבל ליד קיבוץ רעים. בלשי יחידת יואב של מחוז הדרום תפסו את כל הציוד בבתיהם של החמישה בקלנסווה, דליית אל-כרמל ועוספייה, והמשטרה החזירה אותו לעופר ליאור, אביו של מתן המנוח.
+עצורי חמאס תמורת החטופים
09:30 17/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
שנים של הזנחה בטיפול בעורף  ▪  אמסלם, לוין וסמוטריץ' מתעלמים מהמלחמה  ▪  נתניהו ממשיך להתראיין רק בארה"ב  ▪  חייבים לנער את השירות הציבורי  ▪  כיצד לטפל ברוצחי חמאס העצורים  ▪  מה מזכירים הצלב האדום וכמה חרדים
שורה ארוכה של בעיות קשות [צילום: שירות בתי הסוהר]
+צה"ל השמיד מוצב של בכיר בג'יהאד האיסלאמי
08:52 17/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
במוצב אותרו רקטות כבדות וכטב"מים  ▪  חטיבת גבעתי חיסלה אנשי חמאס שפעלו מתוך בית ספר ואיתרה בו אמצעי לחימה  ▪  חיל-האוויר ממשיך לתקוף ברצועה
פשיטות של צוותי קרב [צילום: דובר צה"ל]
+IBM מפסיקה לפרסם ברשת X
08:29 17/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
החלטתה של ענקית המחשוב באה לאחר דוח שחשף, כי מודעות של חברות מובילות מתפרסמות ברשת של אלון מאסק בצמוד לתכנים אנטישמיים וניאו-נאציים
מודעת IBM ליד ציוץ מכחיש שואה [[צילום: Media Matters for America]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עשרות פצצות מרגמה אותרו בגן ילדים ובבי"ס יסודי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
מפלגת חד"ש ומק"י הודיעו שיקיימו (שבת, 18.11.23) הפגנה יהודית-ערבית בתל אביב בפארק צ'ארלס קלור. ההפגנה תדרוש להפסקת המלחמה והגעה לעסקה להחלפת כל החטופים, השבויים והאסירים מיד.
17/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשת סקאיי ניוז מדווחת (17.11.23) כי שלטונות מצרים הכניסו 10 משאיות סולר עם 150 אלף ליטר בסך-הכל לרצועת עזה. גורם ביטחוני ישראלי אישר כי בכל יממה לעזה יועברו שתי מיכליות הנושאות 60 אלף ליטר סולר.
17/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
כלי תקשורת בעזה מדווחים (17.11.23) כי אחמד בחר, בכיר חמאס שחבר בלשכה המדינית של ארגון הטרור, חוסל באחת מתקיפות צה"ל. לפי הדיווחים הוא נפצע תחילה, וכעת מת מפצעיו. בחמאס לא אישרו רשמית את הדיווחים.
17/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
שיגורים בוצעו מלבנון לעבר שטחים לא מאוכלסים במרחב מנרה מלכיה ומשגב עם. במקביל הגיבו כוחותינו באש ארטילרית. בלבנון דווח על תקיפה של מטוס קרב.
17/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
שנים של הזנחה בטיפול בעורף אמסלם, לוין וסמוטריץ' מתעלמים מהמלחמה נתניהו ממשיך להתראיין רק בארה"ב חייבים לנער את השירות הציבורי כיצד לטפל ברוצחי חמאס העצורים מה מזכירים הצלב האדום וכמה חרדים
17/11/2023  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 77/64, הירש ברנבלט נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, משה לנדוי וחיים כהן. 1 במאי 1964
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il