|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
[צילום: משה שי/פלאש 90]

אושר לקריאה ראשונה: להחיל את חוק המזון גם על חנויות הפארם

ח"כ אזולאי: "אם רמי לוי רוצה לפתוח סניף במרחק קטן מסניף אחר הוא צריך אישור של רשות התחרות, אבל אם רשת פארם רוצה לעשות את זה היא יכולה, וככה בולעים את הקטנים" נציג רשות התחרות: אם חנויות הפארם יחושבו בנפרד מחנויות המזון אז הדבר ייתן "מתנה" לשוק המזון
05/02/2024  |   מירב ארד   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

ועדת הכלכלה, בראשות ח"כ דוד ביטן, אישרה היום לקריאה ראשונה את ההצעה של ח"כ ינון אזולאי, וקבוצת חברי כנסת, לתקן את חוק קידום התחרות בענף המזון ולהחילו גם על ענף מוצרי הצריכה וחנויות הפארם. כבר בפתח הדיון התייחס היו"ר ביטן לבעייתיות בחקיקה, ואמר כי יוכנסו בהצעה תיקונים בעת הכנתה לקריאה שנייה ושלישית. הוא הבהיר, כי בכוונתו לסיים את החקיקה בתקופה הקרובה.

ח"כ אזולאי אמר כי הצעת החוק היא חלק מהמאבק ביוקר המחיה, וצריך לבטל את החרגת חנויות הפארם מהוראות חוק המזון העוסקות ביחסים בין הקמעונאים הגדולים לספקים הגדולים, ולהחיל גם את ההוראות הנוגעות לפתיחת סניפים חדשים באזורים הסמוכים לסניפים קיימים. "אם רמי לוי רוצה לפתוח סניף במרחק קטן מסניף אחר הוא צריך אישור של רשות התחרות, אבל אם רשת פארם רוצה לעשות את זה היא יכולה, וככה בולעים את הקטנים", אמר.

נציג רשות התחרות, עו"ד איל שפירא, אמר כי הקושי עם ההצעה הנוכחית נוגע בעיקר לנושא הפריסה הגאוגרפית של הסניפים. הוא הסביר כי אם מחילים את החקיקה הקיימת בעניין זה גם על רשתות הפארם הרשות צריכה לבנות מודל חדש, וצריכה משאבים וזמן. הוא העריך כי מדובר בעבודה של כשנה, ואמר כי אם חנויות הפארם יחושבו בנפרד מחנויות המזון אז הדבר ייתן "מתנה" לשוק המזון, מאחר שנתח השוק של קמעונאי המזון בכל אזור יפחת.

ח"כ שלום דנינו שאל אם אפשר להפריד בין החנויות. שפירא השיב, כי הרשות אישרה את המיזוג של בי פארם עם שופרסל, ובמקומות בהן לא היה קושי גאוגרפי חשבה שתהייה בכך ברכה תחרותית. באשר להשפעה על יוקר המחיה אמר שפירא כי הוא "לא יודע להעריך מה תהייה ההשפעה על המחירים". היו"ר ביטן אמר כי תמיד אומרים שתחרות תוריד מחירים, אבל לא בודקים מה יצא מהתחרות, והוסיף: "בישראל התחרות היחידה שיש זה מי מעלה את המחיר יותר מהר".

ח"כ אורית פרקש הכהן ציינה כי חוק התקציב, שהגשתו לכנסת מתאחרת, היה צריך לכלול מתן סמכויות לשר הכלכלה בעניין הטיפול ביוקר המחיה, אך הפרקים הוסרו מההצעה. היא אף מתחה ביקורת על כך שהתקציב טרם הוגש וגם על תוכנו, וטענה כי יש איחור בהגשת התקציב כי שר האוצר מטמיע בו כספים קואליציוניים. הדבר עורר סערה בדיון וחילופי דברים קשים בין ח"כ שלום דנינו, שטען כי ישנה עמותה שקיבלה הטבת מס בקדנציה הקודמת שהעבירה כסף לחמאס. ח"כ ולדימיר בליאק קרא לדנינו, כחלק מהקואליציה, לקחת אחריות על "האסון הכי גדול שקרה במדינה". היו"ר ביטן התייחס לכך ואמר כי צריך להפסיק עם הנוהג שהופך בקשות לגיטימיות של חברי כנסת לכסף קואליציוני, ואמר כי יקיים דיון נפרד בעניין.

ח"כ פרקש הכהן הוסיפה כי חברה אחת מוכרת 91% מסכיני הגילוח לגברים ו-70% מסכיני הגילוח לנשים ואחרת 55% ממוצרי ההיגיינה לנשים, וחברה אחרת מוכרת מעל 50% ממשחות השיניים, ובפועל יש מספר חברות בודדות בענף. היא שבה ושאלה למה הוצא הסעיף שנתן סמכויות לשר הכלכלה מחוק התקציב. נציג האוצר, גל ברנס, השיב כי ההצעה הייתה טיוטה, ובשל קוצר הזמנים הוחלט להתמקד בתקציב בנושאים הפיסקליים. הוא הוסיף כי ההצעה תובא במסגרת חקיקת השלב השלישי ברפורמת הייבוא - "מה שטוב לאירופה טוב לישראל".

מנכ"לית לובי 99, לינור דויטש, אמרה כי "למרות שיש המון ביקורת על חוק המזון, אך החלת חוק המזון על חברות הפארם היא כורח מתבקש. לפי נתונים של הכלכלן הראשי באוצר משנת 2017 - תחום הפארמה ריכוזי בישראל אפילו יותר מהבנקאות". ח"כ דן אילוז שאל אם חוק המזון עבד, ותהה האם נכון להרחיב משהו שלא עובד. דויטש השיבה כי אין סיבה להחריג את חנויות הפארם מחוק המזון, זה לא יפגע ולכל הפחות זה יכול להועיל. ח"כ משה פסל אמר כי החוק לא הביא לירידת מחירים, וצריך להתמקד בצעדים לפתיחת שוק הייבוא.

נציג סופר פארם, עו"ד ניב זכלר, טען כי מבקר המדינה בדק ומצא שחוק המזון לא עזר, והוביל לירידת מחירים מזערית של 0.3% בלבד מאז 2014. הוא הוסיף כי בדיונים על חוק המזון היועץ המשפטי של רשות התחרות הסביר כי הוא נועד לחול על סופרמרקטים. "מעולם לא הייתה סדרנות בסופר פארם ולא קונים מדפים אצלנו. הדרך שבה מוכרים קוסמטיקה שונה מאיך שמוכרים מזון", אמר.

מנכ"לית בי פארם, עינת פלד שפירא, אמרה מנגד כי מטרת החוק היא לעודד תחרות ולהוריד מחירים. לדבריה, בי פארם מחזיקה ב-15% מהשוק והיום אין תחרות. לדבריה, יש ערים בהם יש שליטה מוחלטת של סופר פארם, כמו רמת גן, בית שמש, דימונה ועוד, ויש ערים בהם סופר פארם שולטת ב-70% מהסניפים כמו תל אביב, חיפה ובאר שבע.

כאמור, הוועדה אישרה את ההצעה פה אחד בקולותיהם של היו"ר ביטן, ח"כ שלום דנינו, ח"כ משה פסל וח"כ אזולאי. עם זאת, היו"ר ביטן שב וציין כי התיקונים הדרושים יוכנסו להצעת החוק בעת הכנתה לקריאה שנייה ושלישית.

תאריך:  05/02/2024   |   עודכן:  05/02/2024
מירב ארד
+חברת הכנסת סון הר-מלך: מפקד פיקוד המרכז מונע מאג'נדה חולנית
00:14 06/02/24  |  עידן יוסף
חברת הכנסת לימור סון הר-מלך קראה להדיח את מפקד פיקוד מרכז אלוף יהודה פוקס בעקבות תרגיל צה"ל שבמהלכו דימו חטיפת פלשתיני על-ידי יהודים: "מפקיר את המתיישבים אותם הוא רואה כאויב, מונע מאג'נדה חולנית, ויש להדיחו בעקבות התרגיל המדמה חטיפת ערבי בידי מתיישבים". את הדברים אמרה בתוכנית "כאן הלילה" בכאן רשת ב'.
+מאות הפגינו בדרישה לסגירת מטה אונרא בירושלים
22:48 05/02/24  |  עידן יוסף
מול מטה אונרא בשכונת מעלות דפנה בירושלים הפגינו מאות בדרישה לסגור את מטה הארגון. במפגינים גם בני משפחות שכולות ומשפחות חטופים, לוחמי מילואים והח"כים יצחק קרויזר ולימור סון הר מלך. המשתתפים קראו לממשלה להפסיק פעילות מטה הארגון בעיר.

פעילת ההסברה הבינלאומית והמומחית למשפט בין לאומי, עו"ד דבורה סרור פוליטיס, נאמה בהפגנה: "במשך 75 שנים עם תקציב של מיליארדי דולרים הסוכנות הזו לא הצליחה ליישב ערבי אחד. לאו"ם יש סוכנות נוספת לפליטים, שמתמודדת עם 100 מיליון פליטים ב-137 מדינות ברחבי העולם, שעושה את אותה עבודה עם תקציב קטן פי 3. אין שום סיבה לנוכחות אונרא בירושלים מלבד קידום האידאולוגיה הרצחנית של חמאס ולימוד הדור הצעיר מינקות לשנוא ולרצוח יהודים. ישראל חייבת להוציא את הסרטן הזה ממרכז העיר שלנו ומהמדינה כולה".

ידידיה זהבי, מפקד צוות במילואים בסיירת גבעתי, סיירת הנגב, שנלחם בעזה, סיפר: "בבית חאנון נתקלנו בכוח של חמאס שהתבצר בתוך בית ספר של אונרא, ובמהלך הקרב חבר שלי לנשק נפל בקרב וחמישה מחיילינו נפצעו. העובדה שמתוך בית ספר, מוסד חינוכי שעל גגו מתנופפים דגלי אונרא, תצאנה התקפות לעבר כוחותינו הכתה בי. מי דמיין שמתוך מבנה של ארגון האו"ם יבצעו עלינו ירי!? כשאני עומד כאן במרחק עשרות מטרים ממטה אונרא, אני מצטמרר מעצם המחשבה שייתכן שאנשי אונרא פה בלב בירת ישראל הנצחית מחביאים פה כלי נשק".
סגן ראש עיריית ירושלים אריה קינג, מארגן ההפגנה [צילום: אברהם בניטה]
+ח"כ דן אילוז קורא למדינות להפסיק את מימון אונרא
22:31 05/02/24  |  עידן יוסף
ח"כ אילוז וחברי כנסת נוספים שלחו מכתב לחברי פרלמנט ממדינות שהקפיאו את מימונם לאונרא, וקראו להם להפוך את ההקפאה לקבועה. לטענתם, עדויות על מעורבות עובדי אונרא בטבח השבעה באוקטובר מחייבות בחינה מחדש של ערוצי הסיוע ההומניטרי.

אילוז: "אונרא מנציחה את הסכסוך, משתפת פעולה עם טרור ואף משלמת משכורת לעובדים שהם בעצם פעילי טרור. הגיעה העת להפסיק את פעילותה". 20 חברי כנסת מהקואליציה והאופוזיציה חתמו על המכתב.

היום הודיע מזכ"ל האו"ם גוטרש על כך שוועדה חיצונית תחקור את פעילות אונרא.
+חיילים וקצינים נטשו תרגיל שדימה מתנחלים כאויב
22:22 05/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
צה"ל ערך תרגיל נרחב באוגדת איו"ש שכלל תרחישי קיצון כמו חטיפות חיילים, טבח בישובים ופיגועים קשים, אך במקביל, תורגל תרחיש שבו מתנחל חוטף ערבי בעקבות רצח של תינוקת יהודייה  ▪  חיילים וקצינים רבים זעמו על התרחיש ונטשו את התרגיל במחאה על הצגת המתיישבים כאויב  ▪  ראשי מועצות ביהודה ושומרון ופוליטיקאים בימין קוראים להדחת אלוף יהודה פוקס שהוביל את התרגיל  ▪  דובר צה"ל הכחיש כי נעשה דימוי אויב של מתיישבים וטען שמדובר ב"טעות בסימון הווסטים"
תרגיל אוגדת איו"ש. מתיישבים בתפקיד האויב
+גלנט: סינוואר לא מפקד על הכוחות; הוא עסוק בהישרדותו האישית
20:27 05/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון אומר כי ראש החמאס הפך למחבל נמלט ואינו מנהל את המערכה  ▪  לדבריו, 3/4 מחטיבת ח'אן יונס הוכרעה, והיעד הבא הוא רפיח  ▪  אומר כי הקלף שנותר החמאס הוא פילוג החברה בסוגיית החטופים, שהפתרון לה יהיה בהגברת הלחץ הצבאי  ▪  על הזירה הצפונית: "אם תהיה מלחמה בצפון - המחירים בישראל יהיו כבדים"
גלנט. חמאס הולך ונשחק [צילום: לע"מ]
+נתניהו קטע שיחה עם לפיד לטובת "שיחה מדינית חשובה"
18:50 05/02/24  |  עידן יוסף
ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד נועד לשיחת עידכון עם ראש הממשלה. פגישתם התארכה, לאחר שנתניהו נאלץ לקטוע אותה לטובת מה שהוגדר "שיחה מדינית חשובה", ולפיד נאלץ להמתין שהשיחה תסתיים. בתום הפגישה אמר לפיד: ״הצעתי לנתניהו רשת ביטחון כדי להחזיר את החטופים״.
+שני צוותי קרב מגיעים כעת למרחב בעזה בתוך שעה וחצי
18:38 05/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
צוותי הקרב החטיבתיים נח״ל ו-401 חזרו לאזורים בהם כוחות צה״ל פעלו בעבר לצורך טיפול ביעדי הטרור, אך לא במסות כמו בתחילת התמרון - 3 אוגדות ב-3 ימים  ▪  מאות מחבלים חוסלו ועשרות נעצרו
[צילום: דובר צה''ל]
[צילום: דובר צה''ל]
+זורק רימון, מתקדם לעבר כוחותינו ומחוסל
18:18 05/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תיעוד מחיסול מחבל פנים מול פנים על-ידי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים  ▪  המחבל היה חמוש גם בסכין ורימוני רסס
מחבל לאחר חיסולו [צילום: דובר צה''ל]
+סמוטריץ': ממשל ביידן פוגע קשה בריבונות ישראל מול אזרחיה
17:29 05/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר האוצר קורא לראש הממשלה לעשות הכל כדי לבטל את הצו האמריקני שמסמן חצי מיליון מאזרחיה כאויבים  ▪  "מי ימנע מחר מארה"ב מלהכניס לרשימת העיצומים מפקדים, אלופים, חיילים, פוליטיקאים בעבר ובהווה, שלא באים להם טוב בעין"
סמוטריץ'. לפעול לביטול הצו האמריקני [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+נתניהו: המלחמה תימשך חודשים - לא שנים
16:54 05/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+ישראל כ"ץ למקבילו הצרפתי: נפעל צבאית בלבנון אם לא יימצא פיתרון דיפלומטי
13:08 05/02/24  |  מירב ארד
שר החוץ ישראל כ"ץ נפגש (יום ב') בירושלים עם שר החוץ של צרפת סטפן סז'ורנה. השר כ״ץ הודה לשר סז'ורנה על תמיכתה הברורה של צרפת בישראל ובזכותה להגן על עצמה אחרי אירועי ה-7 באוקטובר. השר כ"ץ הדגיש כי אם לא יימצא פתרון דיפלומטי ליישום החלטת 1701 של מועצת הביטחון של האו"ם לנסיגת חיזבאללה מדרום לבנון - ישראל תפעל צבאית כדי להשיב את האזרחים המפונים לביתם.

+"מקימים מערכת חדשה לשורדי מסיבה הנובה"
12:17 05/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
נצ"מ מוטי שיף: "במערכת החדשה משתתפי המסיבה ידווחו היכן היו ואיזה שורדים ראו"  ▪  מעל 1000 שוטרים פועלים בתיקי החקירה  ▪  היו"ר ח"כ פוגל: "לפסטיבלים לא נתנו מענה. חייב להיות גורם רשמי ולהראות שלמדינה הזאת יש גם לב ולא רק כסף, זאת תהיה הנחיית הוועדה לממשלה"
משפחות הנרצחים במסיבה ברעים טוענות כי הופקרו
[צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+יומן מלחמה, היום ה-121
11:54 05/02/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
נמלאתי חשד כי ביבי דווקא מרוצה מצעדו של השר לביטחון פנים כי גם הוא מעוניין לסייע לדונלד טראמפ להיבחר מחדש לנשיאות
נתניהו. מכונת רעל [צילום: אביר סולטן/AP]
+מתחילת המלחמה נעצרו מעל 3,000 מבוקשים ברחבי יו"ש
11:42 05/02/24  |  מירב ארד
לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה 33 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים. במחנה הפליטים עין בית אילמא שבשכם נעצר מבוקש החשוד בירי לעבר כוחות הביטחון. עד כה נעצרו מתחילת המלחמה מעל 3,000 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, מעל ל-1,350 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס.

+נתניהו לך הביתה
10:30 05/02/24  |  רבקה שפק-ליסק   |   לרשימה המלאה
נתניהו, אתה רק מסתבך יותר כל יום - די, לך הביתה  ▪  אתה טועה לחשוב שתוכל להימלט מאחריות  ▪  העם הזה לא ייתן לך להימלט מאחריות  ▪  זכור מה קרה לגולדה אחרי מלחמת יום כיפור
נתניהו. רק נזק [צילום: יריב כץ/פלאש 90]
+שתי נפילות אותרו בשטחים פתוחים בגליל המערבי; אין נזק או נפגעים
09:53 05/02/24  |  מירב ארד
שתי נפילות אותרו בשטחים פתוחים באזור גשר הזיו שבגליל המערבי, אין נזק או נפגעים. צה"ל השיב בירי ארטילרי לשטח לבנון.
+ראש רלפ"מ חדש למשרד הביטחון: תא"ל שחר בק
09:31 05/02/24  |  מירב ארד
בטקס במעמד שר הביטחון, יואב גלנט ומנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר, מונה תא"ל שחר בק לתפקיד ראש הרשות לפינוי מוקשים ונפלים (רלפ"מ). בק כיהן בתפקידו האחרון כסגן הצבאי למבקר מערכת הביטחון. בתפקידיו בצה"ל בק שימש גם כמפקד המכללה לפיקוד טקטי, כמפקד יחידת יהל"ם וכמפקד ההנדסה של פיקוד הדרום. מפרוץ המלחמה שימש תא"ל בק כמפקד הנדסה פיקוד העורף.
[צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון]
+בשיתוף רב זרועי: חוסלו 5 מחבלים שהתקרבו לכוחות קרקעיים ברצועה
09:28 05/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ביממה האחרונה חיסלו הלוחמים עשרות מחבלים חמושים שארבו לכוחות במרחבי העיר  ▪  צה"ל תקף ביממה האחרונה באמצעות ספינות טילים תשתיות טרור המשמשות את ארגוני הטרור ברצועת עזה

[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+אזעקות ביד מרדכי; נמצאו חלקי רקטה בסמוך לקיבוץ
08:49 05/02/24  |  מירב ארד
בהמשך לאזעקה האחרונה ביד מרדכי: בוצע יירוט אחד. נמצאו חלקי רקטה בסמוך לקיבוץ. חבלן הוזמן למקום. אין נזק ואין נפגעים בגוף.

+לא למלחמת ג'יהאד
08:19 05/02/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
ציפיתי, ששר החינוך יתמודד עם המהות המסוכנת בקריאות המשיחיות לטרנספר שני מיליון ערבים מחבל עזה ולהקים ישובים יהודים בחבל עזה, אך הוא לצערי בחר לעסוק בהרחבה רק בדימוי, שאנחנו עלולים להראות מצורעים ופשוט ברח מהדיון במהות
קיש. ברח מהתמודדות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+חבילת תקציב דו-מפלגתית בסנאט כוללת את הסיוע לישראל
08:17 05/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
נציגים משתי המפלגות הסכימו על חבילה בת 118 מיליארד דולר שבמרכזה מאבק בהסתננות בגבול מקסיקו, לצד סיוע לאוקראינה, ישראל, הפלשתינים וטייוואן  ▪  הבעיה הגדולה: תומכי טראמפ בבית הנבחרים מתנגדים בתוקף
שומר. החקיקה תתחיל השבוע [צילום: סקוט אפלווייט, AP]
+סין וארה"ב חזרו לדבר. הסכמות - זה דבר אחר
08:04 05/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
שתי המדינות חידשו את המו"מ על בלימת מגיפת ה"פנטניל" ואת הקשר בין הצבאות. אבל בסוגיות החשובות באמת - כמו אירן וקוריאה הצפונית - קשה לצפות להסכמות, מציין ניו-יורק טיימס
שיחות הפנטניל, ינואר השנה [צילום: נג האן גואן, AP]
+מנהרות החמאס בעזה
08:03 05/02/24  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
ברגע שכוחות צה"ל הגיעו לחוף ימה של העיר עזה ציפינו להנחת צינור או כריית תעלה להזרמת מי הים למנהרות  ▪  ההנחה היא שמאחר שהחטופים הם "נכס" מדיני וביטחוני לחמאס הוא יוציאם ממנהרות מוצפות
הפתעה [צילום: ויקטור ר. קביאנו/AP]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אושר לקריאה ראשונה: להחיל את חוק המזון גם על חנויות הפארם
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
הוועדה לביטחון לאומי דנה (יום ב', 5.2.24) בנושא משפחות הנרצחים מהמסיבה ברעים. יו"ר הוועדה לביטחון לאומי, ח"כ צביקה פוגל, אמר בדיון הוועדה בנושא טענת משפחות הנרצחים מהמסיבה ברעים כי אינם מקבלים התייחסות מהגורמים הרשמיים: "לפסטיבלים לא נתנו מענה. חייב להיות גורם רשמי ולהראות שלמדינה הזאת יש גם לב ולא רק כסף, זאת תהיה ההמלצה וההנחיה של הוועדה לממשלה".
05/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות

05/02/2024  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
לראש הממשלה שלום, מאמציך לנקות את עצמך מאחריות ולהטילה על המערכת הביטחונית רק מסבכת את מצבך. העם, כולל מחצית מבוחריך, אינו תומך בך. שמך בספרי ההיסטוריה יזכה להערכה שלילית ביותר. אתה גורם רק נזק נוסף לעצמך ולמדינה במאמציך להימלט מאחריות. לך הביתה.
במרכז הרצועה חוליה של חמישה מחבלים זוהתה באזור בו פועלים לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח״ל. בפעילות משותפת של הכוחות הקרקעיים, מכלול האש החטיבתי, כלי טיס, כלי שיט וטנקים, חוסלו המחבלים תוך זמן קצר.
05/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
היעד של המלחמה נגד החמאס הרצחני והחזרת החטופים לבתיהם הוזז הצידה ומפנה מקום ל"מלחמת הקודש". עשרים ושבעה השרים וחברי הכנסת שהשתתפו בכנס "חוזרים לחבל עזה" העמידו כעובדה מוגמרת בפני בנימין נתניהו את היעד החדש של המלחמה והוא - חוזרים לחבל עזה. הם למעשה דורשים מלחמת ג'יהאד. הם למעשה פורסים בפנינו מציאות חיים מדממת, וראש הממשלה שותק ואינו מגיב.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il