משרד התקשורת מפרסם (יום ד', 7.2.24) שימוע משני לתיקון הרישיון הכללי של חברת הדואר, במסגרתו הושם דגש מיוחד על תושבי הפריפריה החברתית-כלכלית, שהם המשתמשים העיקריים של שירותי בנק הדואר.
במסגרת השימוע, מוצע כי ביישובים באשכולות חברתיים-כלכליים 5-1, המרחק בין סניף לבין 90% מבתי האב ביישוב לא יעלה על 2 ק"מ ביישובים עם למעלה מ-10,000 תושבים, ולא יעלה על 4 ק"מ ביישובים של עד 10,000 תושבים (כיום המרחקים עומדים על 3 ק״מ ו-6 ק״מ בהתאמה).
בנוסף, מוצע כי זמני ההמתנה בסניפים ביישובים אלו לא יעלו על 10 דקות לצרכן בממוצע, בחצי השנה שלפני סגירת סניף, ועם התחייבות לאותה רמת שירות בשנה שלאחר מכן - בכל נקודת שירות שחברת הדואר בחרה להעביר אליה פעילות של נקודת שירות אחרת שנסגרה.
זאת ועוד, הובהר כי החברה רשאית לספק שירות ביחידות דואר בקדימות למזמיני תור מראש, אולם אינה רשאית לסרב לתת את שירותיה למי שלא הזמין תור מראש.