|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

מרוואן ברגותי הועבר מכלאו מחשש שיתסיס

14/02/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

‏מרוואן ברגותי, מי שרבים ברשות הפלשתינית רואים אותו כמנהיגם הבא, הועבר מכלא עופר לכלא אחר והושם בהפרדה. הסיבה - בשירות בתי הסוהר התקבל מידע לפיו ברגותי פועל בכמה ערוצים להתסיס את השטח ברשות הפלשתינית כדי לנסות לעורר אינתיפאדה שלישית, כל זאת בזמן שהמלחמה נמשכת ברצועת עזה.

תאריך:  14/02/2024   |   עודכן:  14/02/2024
עידן יוסף
+בשעות האחרונות צה"ל תקף עשרות מטרות שלחיזבאללה בשטח לבנון
12:22 15/02/24  |  מירב ארד
מטוסי קרב של צה"ל תקפו לפני זמן קצר עמדות שיגור, מבנים צבאיים ותשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב ואדי סלוקי. הבוקר מטוסי קרב תקפו תשתית טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב לבונה. במהלך הלילה הותקף מבנה צבאי של הארגון במרחב א-טייבה.
+צה"ל פועל בבי"ח נאצר שבח'אן יונס; "יש מידע שבמקום גופות חטופים"
12:16 15/02/24  |  מירב ארד
בשעה זו פועלים כוחות צה״ל בתוך בית החולים נאצר שבח'אן יונס. בצה"ל מציינים כי הפעולה מבוססת על מידע מודיעיני המעיד על פעילות טרור של חמאס בבית החולים ומטרתה הגעה לפעילי טרור, בהם גם חשודים במעורבות בטבח בשבעה באוקטובר.

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי גורמי צבא ציינו שיש מידע מהימן על כך שייתכן שיש במקום גופות של חטופים מהטבח. דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, מסר הודעה מיוחדת באנגלית בעקבות כניסת הכוחות לבי"ח נאסר וחשף כי המידע על כך שיש גופות חטופים בבית החולים הגיע בין היתר מחטופים ששוחררו.

"לצערי, אנחנו יודעים שכמה מהחטופים כבר אינם בין החיים, ואנו מחויבים למצוא ולהחזיר את גופותיהם. צה"ל מבצע פעולות חילוץ מדויקות כבעבר, והמודיעין שלנו מצביע על כך שגופות חטופים עשויות להיות מוחזקות בבית החולים נאסר בח'אן יונס. המידע אמין ומגיע ממספר מקורות - כולל חטופים ששוחררו", אמר תא"ל הגרי בהצהרה לתקשורת באנגלית.

עד כה התפנו 4,000 מטופלים מבית החולים ונעצרו בו 40 חשודים. לפעולה קדם מאמץ לפינוי חוסים מבית החולים על-מנת לצמצם פגיעה בבלתי מעורבים.

לטובת פינוי החוסים נפתח מעבר מיוחד לפינוי האוכלוסייה האזרחית השוהה במרחב בית החולים נאצר, לכיוון האזור ההומניטרי.

הכוחות הפועלים במרחב, הוכשרו למשימה וכן תודרכו מראש בעניין החשיבות במניעת פגיעה באזרחים, חולים, צוותים רפואיים וציוד רפואי.
[צילום: דובר צה"ל]
+הימין המשיחי מכשיל את ממשלת ישראל
11:10 15/02/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
כל מהלכיו הפוליטיים של בנימין נתניהו הם תוך כדי הפניית מבט אל עבר תגובת הימין המשיחי בממשלתו כדי לשמור את החיבוק החם לפחות של קואליציית ה-64 חברי כנסת
נתניהו. מסכן את ישראל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+שני יהודים נסעו ברכבת
10:32 15/02/24  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
קוראי עיתון הארץ זוכים למנה גדושה של קורת רוח בזכות דיווחיו קורעי הלב על המצוקה העזתית  ▪  כמו בבדיחה על היהודי שקרא ברכבת את השטירמר: הארץ חוקר וחושף את גודל המהלומה שחטפו העזתים, על-מנת שילמדו בדרך הקשה ועל בשרם, שלעולם לא עוד
משמח את היהודים [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+ח"כ אוהד טל על התוכנית להקמת מדינה פלשתינית: נותנים פרס לטרור
10:32 15/02/24  |  מירב ארד
יו"ר השדולה ליחסי ישראל ארה"ב, ח"כ אוהד טל בתגובה לתוכנית ארה"ב להקמת מדינה פלשתינית: המשמעות של הקמת מדינה פלשתינית לאחר הטבח ב-7.10 היא פשוט לתת פרס לטרור. האיסלאם הרדיקלי בכל העולם יבין שדרך הטרור משתלמת וגם אירופה וארה"ב ישלמו את המחיר על כך. לא נאפשר לזה לקרות.

+12 מבוקשים נעצרו במהלך הלילה ביו"ש
10:07 15/02/24  |  מירב ארד
במהלך הלילה, הלוחמים עצרו 12 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. אתמול נעצרו עשרה מבוקשים נוספים ברחבי הגזרה. שש מחרטות לייצור אמצעי לחימה הוצאו משימוש בחטיבת בנימין. עד כה נעצרו מתחילת המלחמה מעל 3,100 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, מעל ל-1,350 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס.


+נבל 1, דרעי
10:05 15/02/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
כל אזרחית ואזרח ייטיבו לעשות אם ירשמו זאת לפניהם: בשעתו הקשה של העם היהודי בארץ-ישראל נמצא מנהיג מפלגה קואליציונית אשר פעל נגד ניסיון דמוקרטי להרחיב את שורות העושים בשרות צה"ל
[צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+חיסולים מוצלחים של מחבלי חמאס תוך תיאום בין הזרועות הלוחמות
09:04 15/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במהלך היממה האחורנה חיסלו הלוחמים כ-15 מחבלי חמאס, בינהם פעיל בביטחון הכללי של הארגון ומחבלים שלקחו חלק בפשיטה הרצחנית ליישובי העוטף ב-7.10
[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+תוכנית ארה"ב להקמת מדינה פלשתינית ב"יום שאחרי" המלחמה בעזה
08:55 15/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
התוכנית צפויה להתחיל בהקמת ממשלה פלשתינית זמנית  ▪  המהלך זוכה לדחיפות רבה ונקשר לדיונים על הפסקת אש בין ישראל לפלשתינים לצורך עסקת חטופים  ▪  יוזמי המהלך המדיני מקווים שיהיה ניתן להסכים על הפסקת אש לפני תחילת חודש רמדאן, ב-10 במרס
הנשיא ביידן עשוי להכריז על המהלך בשבועות הקרובים [צילום: דבי היל]
בלינקן ונתניהו. "הפיל שבחדר" [צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ]
+"כדי לשרוד בסביבה ששונאת אותנו, יש להגדיל את צה"ל ולצמצם את התלות בארה"ב"
07:53 15/02/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
שיחה 31 בסדרת דיוני עומק עם אל"ם (מיל') ד"ר רונן איציק, מבכירי עמותת "הביטחוניסטים". בשיחה זו הוא מסכם את שלושים השיחות הקודמות ומשרטט את השינויים שיש לחולל בישראל כדי לשרוד

[צילום: דובר צה"ל]
+ראש השב"כ דוחף את נתניהו לשלוח משלחת לקהיר בתקווה לריכוך עמדת החמאס
22:30 14/02/24  |  עידן יוסף
ראש השב״כ רונן בר ניסה לשכנע את נתניהו לאפשר שליחת נציגים ישראלים נוספים לקהיר בימים הקרובים. ראש השב״כ אומר לנתניהו: "אם תגיע משלחת נוספת לקהיר - אפשר יהיה להוביל לריכוך בעמדת חמאס. גם באשר למספר האסירים שישתחררו וגם באשר לדרישות שלהם בעניין הר-הבית" (חדשות 13).

מקורות פלשתינים: חמאס מנסה למשוך זמן כדי שעסקת החטופים תתרחש בסמוך לחודש רמדאן. זאת כדי לקבל את תמיכת הציבור הפלשתיני (כאן חדשות).

מחאה מחוץ למעון ראש הממשלה בירושלים בעקבות הודעתו על הקפאת המשא-ומתן לשחרור החטופים. בעקבות המחאה, רחוב עזה בירושלים נחסם לתנועה (חדשות 12).
+חוסל מפקד בחמאס שחטף מבלות מהמסיבה ברעים
22:25 14/02/24  |  עידן יוסף
צה"ל חיסל היום מפקד שטח בחמאס שפיקד על חטיפת מבלות ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר (כאן חדשות).

+גרמניה שוקלת להטיל עיצומים נגד "מתנחלים אלימים"
22:22 14/02/24  |  עידן יוסף
שרת החוץ של גרמניה אנאלנה ברבוק המבקרת בישראל: שוקלים להטיל עם האיחוד האירופי עיצומים נגד מתנחלים אלימים. עו"ד מארק צל, יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, אמר בריאיון לערוץ 14 על קמפיין "אלימות המתנחלים": "אנחנו מכינים תביעה נגד הצו הנשיאותי נגד המתיישבים - הוא לא חוקי. מוזמנים להצטרף אלינו".

אחרי שגרמניה הצטרפה להקפאת התרומות לארגון אונרא, שר החוץ ישראל כ"ץ נפגש עם עמיתתו הגרמנייה והודה לה על העמידה של גרמניה לצד ישראל ודן עימה בדרכים שיבטיחו שהסיוע ההומניטרי לא יגיע לידי החמאס. בנושא אונרא, השר אמר לה שהסוכנות לא יכול "בשום פנים ואופן" להשתתף בסיוע שיינתן לעזתים ושיש למצוא חלופות אחרות.
+ארה"ב בודקת טענות לשימוש ישראלי בפצצות זרחן בלבנון
22:06 14/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ארה"ב גם בודקת תקיפות צה"ל בעזה שבהן נהרגו אזרחים, בחשש לשימוש לא הולם בתחמושת אמריקנית  ▪  הבדיקה עלולה להוביל להחמרת תנאי אספקת הנשק האמריקני לישראל  ▪  צה"ל טוען שפצצות הזרחן הן למיסוך בלבד, אך יש חשש שגם פצצות זרחן שירה חיזבאללה פגעו במטולה
ביידן, בלינקן וסאליבן [צילום: סוזן וולש/AP]
+הרמטכ"ל למפקדים בסיור בצפון: "לחשוב מוכנות למלחמה"
21:23 14/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רא"ל הרצי הלוי: "אם זה יגמר לא במלחמה - זה לא ייגמר בהתפשרות על ההישגים, חיזבאללה לא פה על הגדר, אנחנו נדחק אחורה את כל היכולות"  ▪  "המערכה הבאה תהיה מאוד התקפית ונשתמש בה בכל הכלים ועם כל היכולות"
הלוי עם מפקדים בצפון [צילום: דובר צה''ל]
הלוי עם מפקדים בצפון [צילום: דובר צה''ל]
+ישראל תאפשר כניסה מוגבלת של סטארלינק בבעלות אלון מאסק
18:41 14/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר התקשורת קרעי חתם על רישיון הפעלה לחברה  ▪  תחילה השימוש יהיה מוגבל, אך בהמשך צפוי שימוש נרחב יותר, כולל אינטרנט פס רחב  ▪  אושרה הכנסת יחידה אחת לבית חולים שדה של איחוד האמירויות ברצועת עזה לצורך סיוע הומניטרי
שיגור הלוויין של סטארלינק [צילום: ג'ון רו/AP]
+הותר לפרסם: ההרוגה בצפת - חיילת צה"ל
17:59 14/02/24  |  עידן יוסף
הותר לפרסום כי ההרוגה במתקפת חיזבאללה על בסיס פיקוד הצפון בצפת היא עמר שרה בנג׳ו ז״ל הי"ד מגיאה. לאחר מותה הועלתה מדרגת סמל לדרגת סמל ראשון. בתקיפה נפצע לוחם מילואים מאגף התקשוב באורח קשה. כמו-כן, באירוע נפצעו חיילים נוספים באורחים שונים. כלל החיילים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחותיהם עודכנו.
+בטרומית: איסור על פעילות אונרא בשטחה הריבוני של מדינת ישראל
16:43 14/02/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק להפסקת פעילות סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם לפליטי פלשתין במזרח הקרוב (אונרא), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת בועז ביסמוט וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 33 חברי כנסת, אל מול 10 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוץ והביטחון.

מוצע בה לאסור על סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם לפליטי פלשתין במזרח הקרוב (אונרא) לפעול בשטחה הריבוני של ישראל, וכן להורות למשטרת ישראל לפעול לאכיפת איסור זה.

+צה״ל השלים גל תקיפות נרחב בלבנון, בהן מטרות של כוח רדואן
16:41 14/02/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר שורת מטרות של ארגון חיזבאללה במרחבים ג'בל אל בריג', חונה, דונין, עדשית ואלצואנה.

בין המטרות שהותקפו: מבנים צבאיים, חמ״לי לחימה ותשתיות טרור ששימשו את פעילי הארגון. חלק מהמטרות משויכות לכוח רדואן.
+ישראל משהה שיגור משלחת לקהיר לדון בעסקה
16:39 14/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה נתניהו עומד על כך שישראל לא תיכנע לדרישות ההזויות של החמאס: "שינוי בעמדות החמאס יאפשר להתקדם במשא-ומתן"  ▪  חמאס ישלח משלחת כדי להציג את ישראל כסרבנית  ▪  מטה המשפחות הביע תדהמה נוכח ההחלטה ואיים בהתבצרות מול הקריה עד לפגישה עם קבינט המלחמה
משפחות חטופים מפגינות בהולנד [צילום: מרטין מייסנר/AP]
+גנץ על ההסלמה בצפון: "הבוקר חווינו אירוע קשה שהתגובה עליו תגיע בקרוב ובעוצמה"
15:27 14/02/24  |  מירב ארד
חבר קבינט המלחמה, השר בני גנץ, אמר בביקור בישיבת ההסדר החרדית חדוותא, על אירוע הירי הבוקר בצפון הארץ: "צהל באמצעות פיקוד הצופן וכל המערכים, פועל במשך ארבעה חודשים כדי להגן על הצפון ולדחוק את חיזבאללה מקו הגבול.
אנחנו נמצאים בלחימה בצפון כל הזמן, והבוקר חווינו אירוע קשה שהתגובה עליו תגיע בקרוב ובעוצמה.

חשוב שנהיה ברורים - מי שאחראי על הירי מלבנון זה לא רק חיזבאללה או גורמי טרור שמבצעים, אלא גם ממשלת לבנון ומדינת לבנון שמאפשרת את הירי משטחה ואין שום מטרה או תשתית צבאית במרחב הצפון ולבנון שהיא לא על הכוונת שלנו.

גם בעתיד ובכל הסדר שלא יהיה, מי שיסכן אותנו יטופל מבחינה מבצעית. אנחנו לא מוכנים לחזור למציאות ה-6 באוקטובר לא בדרום ולא בצפון".

+דיווחים פלשתינים: הרוגים בתקיפת מכונית בעיר עזה
14:47 14/02/24  |  מירב ארד
דיווחים פלשתינים: צה"ל תקף מכונית בעזה. הפלשתינים מדווחים על שלושה הרוגים.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מרוואן ברגותי הועבר מכלאו מחשש שיתסיס
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
וול סטריט ג'ורנל (14.2.23) מדווח כי ארה"ב פתחה בבדיקה של כמה תקיפות של צה"ל ברצועת עזה, שנהרגו בהן אזרחים. זאת במטרה להבין אם ישראל השתמשה שלא כהלכה בתחמושת ואמצעי לחימה אמריקניים - צעד שעלול להוביל להחמרת התנאים של האמריקנים לאספקת נשק לישראל. בנוסף, בארה"ב בודקים את הטענות לשימוש של צה"ל בפצצות זרחן לבן בלבנון.
14/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
הרמטכ"ל קיים (14.2.24) הערכת מצב ושיח עם מפקדים במילואים בגבול לבנון, יחד עם מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין ומפקד אוגדה 91, תא"ל שי קלפר. הוא קיים סיור במטולה ונפגש עם ראשי הרשויות בצפון. בשתי היממות האחרונות צה״ל חיסל 10 מחבלים בדרום לבנון ברקע המתקפה על בסיס פיקוד הצפון בצפת מוקדם יותר והמשך הירי מלבנון.
14/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר התקשורת שלמה קרעי חתם (14.2.24) על רישיון הפעלה לחברת סטארלינק שבבעלות SpaceX של אלון מאסק ובתפעולה, כדי שזו תוכל להפעיל שירותי אינטרנט ותקשורת בישראל באמצעות לווינים. תחילה השימוש בשירות יהיה מוגבל, אך בהמשך צפוי שימוש נרחב יותר. סטארלינק (Starlink) מפעילה שירותי תקשורת הכוללים אינטרנט פס רחב באמצעות לווינים וללא תלות במרכזי תקשורת הנמצאים על הקרקע.
14/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
לשכת ראש הממשלה אומרת (14.2.24) בנוגע להחלטת בנימין נתניהו, שלא לשלוח מחר עוד משלחת לקהיר: ״ראש הממשלה הנחה שעד שאין תשובה שהחמאס יורדים מהדרישות ההזיות שלהם - אז להמתין״.
14/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
חלק ראשון של דיון עומק על מלחמת "חרבות ברזל", שבו טען מפקד טייסת לשעבר, סא"ל בדימוס ד"ר דן שיאון: "צה"ל לוחם היום בעזה, טוב יותר מכל צבא בעולם! הוא עושה עבודה מצוינת. האמריקנים באים ללמוד!". לפי תת-אלוף בדימוס אמציה חן, למעט מלחמת לבנון הראשונה, צה"ל לחם בכל מלחמותיו בעבר ללא מטרות מלחמה. הדיבור על כך באמצעי התקשורת נועד לצרכי ניגוח פוליטי. לפי המומחה לאסטרטגיה ד"ר חיים אסא, במלחמות מול ארגונים לא מדינתיים כמו חמאס וחיזבאללה אין לדבר על ניצחון אלא על גריעת יכולות; לפי פרופ' אלישע האס, אין משמעות להסכמים במזרח התיכון.
14/02/2024  |  אורי מילשטיין  |   פודקאסטים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il