|   15:07:40
  איתן קלינסקי  
משורר ומורה לתנ"ך
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
גרים ברחובות העיר [צילום: עבד אל-אחים חטיב/פלאש 90]

יש למנוע את המלחמה ברפיח

אני כותב מתוך כאב לנוכח מחיר הדמים היקר שאנחנו נאלץ לשלם בפעולה לכבוש עיר, המאוכלסת כיום במיליון וארבע מאות אלף תושבים, שחלק גדול מהם הם פליטים מעזה, הלנים ברחובות העיר
13/02/2024  |   איתן קלינסקי   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

אני חושש לגורלם של 136 בני עמי, הנמצאים בביבים האפלים של המנהרות בעזה בידי קנאי דת מרצחים, העלולים כל יום לקטוף את חייהם. אני חושש לחיי החטופים כשתתקבל ההחלטה להיכנס לעיר רפיח בתקופה של חודש רמדאן.

אני כותב גם מתוך כאב, שנשקפת סכנה לא רק לחיי 136 חטופים, נשקפת סכנה לחיי חיילים רבים שייאלצו לנהל מלחמה בתוך יישוב צפוף אוכלוסין ברחובות רפיח, כשחלק גדול מתושבי העיר הרחוב הוא ביתם.

אני כותב מתוך כאב לנוכח מחיר הדמים היקר שאנחנו נאלץ לשלם בפעולה לכבוש עיר, המאוכלסת כיום במיליון וארבע מאות אלף תושבים, שחלק גדול מהם הם פליטים מעזה, הלנים ברחובות העיר.

אני חושש מהמהלכים הצבאיים, שמלחמה ברחובות צפופי אוכלוסין יכפו על חיילי צבא הגנה לישראל. בעיר רפיח נמצאים היום רבבות בני אדם הלנים ברחובות וחיילי צה"ל יעמדו בפני מצבים קשים מבחינה מוסרית עת הם יילחמו נגד אוכלוסייה גדולה, שכאמור הרחוב הוא ביתם.

ישראל יצאה למלחמה צודקת נגד מבצעי טבח אכזרי ב-1,400 יהודים ב-22 ישובים כפריים ביום שבת י"ב בתשרי, יום לאחר שמחת תורה. ישראל יצאה למלחמה צודקת כדי לשחרר מידי מרצחים אכזריים יהודים שנחטפו מבתיהם. אך עלינו לחשוב היטב על מהלכים צבאיים אחרי שכבר השארנו מאחורינו יותר ממאה ימי לחימה - יותר ממאה ימים, בהם אנחנו פוגעים בערכי קדושת החיים של יהודים שנחטפו מבתיהם.

צר לי, שארצות הברית מתנה את כניסת צה"ל לעיר רפיח, אם ישראל תיישם תוכנית לפינויה מתושבים טרם כניסת הצבא.

מצער, שהממשל האמריקני מתנה תנאי שלא ניתן ליישום. האם ניתן היום לשנע מאות אלפי תושבים מרחובות רפיח? ולאן ישנעו את מאות אלפי התושבים? מצמרר לשמוע על תוכניות פינוי תושבים מרפיח למקומות בסיני, שם אין תשתיות אלמנטריות כמו מים, קורת גג ומצרכים בסיסיים כמו: חשמל והבטחת סיוע רפואי למאות האלפים שישונעו ללב מדבר סיני.

אני פונה לממשלת ישראל לעשות הערכה מחדש לאיזו תוצאה עלולה להביא הכניסה לעיר רפיח בימים אלו. אסור לנו להפוך מלחמה צודקת נגד מבצעי הטבח ב-י"ב בתשרי וחטיפת אזרחים מבתיהם למלחמה שתוצאותיה עלולות להיות הרסניות.

ואני מסיים בקריאה להקשיב לדברי החכם באדם קהלת בפרק ט', פסוקים ט"ז-י"ח, הממליץ על תובנת השיח - "וַאֲנִי אָמַרְתִּי: טוֹבָה חָכְמָה מִגְּבוּרָה ...טוֹבָה חָכְמָה מִכְּלֵי קְָרב".

אני פונה לממשלת ישראל להאזין לעצה של קהלת בפרק ט' ולאמץ את כל תובנות השיח עם האויב, מאשר הפעלת כלי קרב בלב עיר שלאלפים מתושביה שמים הם קורת הגג שלהם. אני פונה לממשלת ישראל לא להקריב חיי ילדינו-החיילים במלחמה ברחובות רפיח, שעלולה להביא לתוצאות הרסניות.

תאריך:  13/02/2024   |   עודכן:  13/02/2024
איתן קלינסקי
+יום ראשון לפסגה: נתניהו דחה מתווה שגיבשו המוסד, שב"כ וצה"ל
22:31 13/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המתווה הוצג לראש הממשלה לפני יציאת המשלחת לקהיר, אך הוא דחה את המתווה והורה לבכירים לנסוע לפגישה כדי להקשיב  ▪  מקור מצרי: "האווירה בפסגה הייתה חיובית"
רונן בר, דדי ברנע והרצי הלוי [צילום: אבשלום ששוני ואוליביה פיטוסי, פלאש 90 וגלעד קוולרצ'יק]
+גלנט לגולני: "אתם יכולים להגיע לכל מקום בלבנון"
20:56 13/02/24  |  עידן יוסף
שר הביטחון יואב גלנט, ביקר את לוחמי חטיבת גולני, במסגרת תרגיל שמקיימת אוגדה 36 בצפון הארץ. הוא אמר כי על הלוחמים להתכונן היטב לפעולתם בגבול הצפון, בהגנה על היישובים ובהתקפה נגד יעדי חיזבאללה.

"זאת לחימה בהגנה", אמר גלנט. "מי שלא פועל נכון נפגע, מי שפועל נכון פוגע באויב, עם המגבלות שיש פה. ומיד זה מתחבר לזה שיש לאפשרות ריאלית שאנחנו נגיע למצב שאנחנו נאלצים להחזיר את התושבים שלנו באופן כוחני אל הבתים שלהם. המשמעות היא, לייצר מציאות ביטחונית אחרת בכוח וזה יכול להוביל לכל דבר. אם האוגדה על חטיבותיה מתייצבת בגבול הצפון היא יכולה להגיע לכל מקום שאנחנו נחליט בלבנון וגם מעבר לזה. אנחנו חייבים להיערך לאפשרות הזאת".

+הרמטכ״ל: הזדמנות היסטורית להרחיב את מקורות הגיוס לצה"ל
20:29 13/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רא"ל הרצי הלוי: "מקדימים עכשיו פתרונות גיוס מידיים, כדי להשלים את שורותינו, נוכח המשך הלחימה. נידרש לעוד מכך בהמשך"  ▪  "נדע לייצר את הפתרונות והתנאים הנכונים לכל אוכלוסייה שתצטרף למשימה הנעלה"
רא"ל הרצי הלוי [צילום: דובר צה''ל]
+לשכת נתניהו דורשת דין פלילי כתב שיצטט מדיון הקבינט
20:21 13/02/24  |  עידן יוסף
לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מבקשת להעמיד לדין פלילי כתבים שיפרסמו ציטוטים מישיבות הקבינט. לשכת ראש הממשלה דורשת לאסור על כתבים לפרסם כל פרט מהדיונים, כולל פרטים שאינם ביטחוניים בהגדרה. כתב שיפרסם ציטוטים יועמד לדין פלילי, אלא אם קיבל לכך מראש אישור הצנזורה (כאן חדשות).

+רופאים קטעו את רגלו של כתב אלג'זירה שנפצע ברפיח
20:10 13/02/24  |  עידן יוסף
רופאים קטעו את רגלו של כתב אלג'זירה אבו עמר, לאחר שנפצע מתקיפה ישראלית ברפיח (אלג'זירה). אבו עמר תיעד את הטבח ב-7 באוקטובר ושידר מניר עוז.
+שר האוצר הנחה: משלוחי הקמח לא יגיעו לאונרא
19:36 13/02/24  |  עידן יוסף
שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הנחה לא להעביר את משלוחי הקמח המיועדים לאונרא בעזה, ובתיאום עם ראש הממשלה לבחון מנגנון חלוקה אחר שלא יגיע לידי חמאס. סמוטריץ׳: "עכשיו גם העולם יודע שאונרא היא חלק מרכזי במכונת המלחמה של מחבלי החמאס הנאצים. יש קונצנזוס מקיר לקיר בממשלת החירום ובקבינט על הצורך למנוע מהסיוע להגיע לידי חמאס וכך אפעל בתחומי אחריותי".
+החטופים שחולצו הפתיעו את לוחמי הימ"מ
19:01 13/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הכנסת הפתיע את לוחמי הימ"מ עם סרטון תודה מהחטופים המשוחררים  ▪  אוחנה הודה ללוחמים על מבצע החילוץ ואמר שגבורתם תיחקק בדברי הימים של ישראל  ▪  השר בן-גביר אמר שהחילוץ מוכיח שישראל לא צריכה לקיים מו"מ עם מחבלים
אירוע ההוקרה בכנסת
+נסראללה נגד המתווכים: "נמשיך עד שתיפסק התוקפנות בעזה"
18:26 13/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מזכ"ל חיזבאללה מאשים את המתווכים בחוסר הוגנות ואומר כי ארגונו מרתיע את ישראל  ▪  צה"ל תקף מטרות של ארגון חיזבאללה בשטח לבנון: בין המטרות שהותקפו, מבנים צבאיים בהם פעלו מחבלי הארגון
נאום חסן נסראללה מוקרן בביירות [צילום: חוסיין מלא/AP]
+תיעוד מצלמות במנהרות שבו נראה סינוואר הגיע לידי ישראל
17:56 13/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בסרטון מ-10 באוקטובר נראה סינוואר במצב טוב ועומד על רגליו  ▪  הוא מובל על-ידי אדם נוסף למקום אחר כשעימו כמה מילדיו  ▪  הסרטון נלקח ממצלמות אבטחה שחמאס לא הספיק לפרק
סינוואר. תיעוד מהמחילות
+כלי טיס מאויש מרחוק מסוג "רוכב שמיים" נפל בלבנון
17:50 13/02/24  |  עידן יוסף
כלי טיס מאויש מרחוק מסוג "רוכב שמיים" נפל הלילה (ג') בשטח לבנון בעקבות תקלה טכנית. אין חשש לדלף מידע. האירוע מתוחקר.
+אחי חטופים שמלאו להם 21 יכללו בזכאות למענק
16:57 13/02/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית את הצעת חוק מימון הוצאות למשפחות שבויים, חטופים ונעדרים (תיקון מס' 2), התשפ"ד-2024. בהצעה תמכו 12 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים.

הצעת החוק מבקשת להסדיר את זכאותם למענק רבעוני למימון הוצאות של אחים וילדים של חטופים ונעדרים בני 21, שנשללה עד כה עקב תשלומים אחרים שהם או הוריהם מקבלים מכוח חוק התגמולים לבני משפחה, חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה או חוק משפחות חיילים שנספו במערכה, עד גיל 22.

הזכאות למענק רבעוני, שגובהו 21,000 ש"ח, תורחב יותר ותוענק לאחים ולילדים של חטופים ונעדרים בני 18-21, בקיזוז של שלוש פעמים התגמול שמשתלם להם או התוספת לתגמול המשתלמת בעדם לפי החוק האמור, לפי חוק משפחות חיילים שנספו במערכה (תגמולים ושיקום) או לפי חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה.

כמו כן הטבות סוציאליות המשולמות לפי הסכמים שנערכו מיום ה-1.1.24 ועד יום 31.3.24 לפי סעיף 9 לחוק הביטוח הלאומי בשל המצב הביטחוני המיוחד, לא יחשבו כהכנסה לעניין כל דין אלא אם נקבע בהם אחרת.
+מצרים: החלה פגישת ראש ה-CIA, ראש המוסד, ר"מ קטר וראש המודיעין המצרי
15:46 13/02/24  |  מירב ארד
לקראת עסקת חטופים? החלה פגישת ראש ה-CIA, ראש המוסד, ראש ממשלת קטר וראש המודיעין המצרי בקהיר.

+בן-גביר לנתניהו: התרופות לא הגיעו אל היעד - עצור את העברת הסיוע ההומניטרי
15:34 13/02/24  |  מירב ארד
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שיגר מכתב לנתניהו ודרש לעצור לאלתר את הכנסת הסיוע ההומניטרי לעזה: "התרופות שיועדו לחטופים, לא הגיעו אל היעד - עצור לאלתר את העברת הסיוע ההומניטרי. חמאס שוב הפר הסכם שהובלת. כמה שזה כואב - כך זה היה צפוי. כפי שאמרתי שוב ושוב, מול ארגון טרור נאצי אסור להתקפל ואסור להזיז כל פעם את הקו האדום".
+הסנאט אישר את הסיוע לישראל; עלול ליפול בבית הנבחרים
14:24 13/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
70 סנאטורים משתי המפלגות, כולל 22 רפובליקנים, תמכו בחבילה הכוללת 60.1 מיליארד דולר לאוקראינה ו-14.1 מיליארד דולר לישראל  ▪  יו"ר בית הנבחרים דורש רפורמה בגבול מקסיקו כתנאי להעברת החבילה
שני הבתים ממשיכים להיאבק [צילום: סקוט אפלווייט, AP]
+חילוץ פצועים תחת אש: תיעוד של פלגת הפינוי של חטיבה 7
12:14 13/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
אנשי הפלגה משתתפים בלחימה מתחילת התמרון ופועלים לביצוע חילוץ מהיר ומציל חיים של פצועים תוך כדי לחימה בצפון ובדרום הרצועה
[צילום: דובר צה"ל]
+הידרדרות במצבם של הנער ואמו שנפצעו קשה בקריית שמונה
11:32 13/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בית החולים רמב"ם עדכן כי מצבם קשה אך יציב. לא נשקפת סכנה לחייהם  ▪  חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לשניים טיפול רפואי ופינו אותם לבי"ח עם חבלות בגפיים  ▪  צה"ל תקף בתגובה באמצעות ירי ארטילרי בלבנון  ▪  ראש עיריית ק"ש: זו מלחמת טיפטופים שאסור לנו לאפשר אותה
[צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
[צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
+יומן מלחמה, היום ה-129
09:54 13/02/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
בסיכום הכולל נעים מאוד להחזיק בתפקיד שגריר ולהתגודד בחברה יהודית אוהדת עם כוסית יין משובח וניסוח בינוני באנגלית  ▪  אך באותו סיכום כולל נכון לקבוע כי ההצלחה מעטה, אם בכלל
אקוניס. מימשו גרועים ממנו [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+ניסיון פיגוע דריסה בגוש-עציון; המחבל נוטרל סמוך לצומת אלעזר
09:44 13/02/24  |  מירב ארד
רכב פלשתיני ניסה לדרוס כוח צבאי בצומת גוש-עציון. כוחות פתחו במרדף אחרי המחבל. המחבל נוטרל סמוך לצומת אלעזר. אין נפגעים לכוחותינו. פני זמן קצר מחבל ניסה לדרוס אזרחים בצומת גוש-עציון. כוח צה״ל פתח במרדף אחר המחבל וירה בו. המחבל נתפס והועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו. הכוחות סרקו ברכבו של המחבל ואיתרו בו סכין.

+משהב"ט ירכוש רכבי ביטחון ממוגנים לכיתות כוננות בקווי העימות
09:30 13/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ירכשו מעל 200 רכבי ביטחון ממוגנים בהיקף הנאמד בכ-150 מיליון ש״ח
[צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
+לוחמי צוות קרב חטיבה 7 חיסלו מעל ל-30 מחבלים בח'אן יונס
09:23 13/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במערב ח'אן יונס, לוחמי הצנחנים חיסלו שני מחבלים שניסו לנוע בחסות האוכלוסייה האזרחית  ▪  במרכז הרצועה, צוות הקרב של חטיבת הנח״ל חיסל כעשרה מחבלים במהלך היממה האחרונה
[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+מדינה דמוקרטית ו"ערכים הומניטריים"
08:42 13/02/24  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
מה הם בדיוק "ערכים הומניטריים"? כיצד "שולבו" ערכים אלה במלחמות בהן לחמו הדמוקרטיות הגדולות עצמן?  ▪  היכן היו אז, בימים האפלים ההם הערכים ה"הומניים"?
פרנקלין רוזוולט [צילום: AP]
+הותר לפרסום: מג"ד 630 ושני לוחמי מילואים נפלו בדרום הרצועה
08:06 13/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מניין חללי צה"ל מתחילת המלחמה עלה ל-569  ▪  שני לוחמים במילואים מגדוד 630 בחטיבה הדרומית נפצעו באורח קשה
סא"ל במיל' ישראל נתנאל (נתי) אלקובי ז"ל [צילום: דובר צה"ל]
סרן במיל' יאיר כהן ז"ל [צילום: דובר צה"ל]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יש למנוע את המלחמה ברפיח
תגובות  [ 32 ] מוצגות   [ 32 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
טובה חוכמה
13/02/24 12:22
2
חובה למנוע
13/02/24 12:53
3
ה.א
13/02/24 19:24
4
שאול א.
13/02/24 19:30
5
טוב שיח של עסקה
13/02/24 19:47
 
ה.א
13/02/24 23:43
6
מגיב ותיק
13/02/24 22:23
7
לא לפלישה לרפיח
14/02/24 09:51
8
כל ישראל אחים
14/02/24 11:42
9
מגיב ותיק משתטה
14/02/24 11:49
 
מגיב ותיק
14/02/24 20:16
10
פגאסוס
14/02/24 13:39
11
טובה חכמה
14/02/24 19:41
12
ה.א
14/02/24 19:45
13
שלמה המגיב
14/02/24 20:32
14
במ
15/02/24 02:49
15
למר שלמה המגיב
15/02/24 07:35
 
שלמה המגיב
16/02/24 17:14
16
למר ה.א
15/02/24 07:48
 
ה.א
17/02/24 07:32
17
עוד אמירה ל-ה.א
15/02/24 07:58
18
בן ציון
15/02/24 11:05
19
בן ציון
15/02/24 11:16
 
שלמה המגיב
15/02/24 20:10
20
בובי
15/02/24 12:44
21
שיחה עם מבולבל
16/02/24 08:37
 
שלמה המגיב
16/02/24 13:49
22
יש למנוע.
16/02/24 08:40
23
המלבסים והמקואים
16/02/24 17:24
24
פגאסוס
17/02/24 10:58
25
שבת שלום לפגאסוס
17/02/24 17:34
26
יהודית רבינוב
18/02/24 08:08
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
הסלמה בחזית הצפונית: הידרדרות במצבם של הנער ואמו שנפצעו קשה בקריית שמונה. בית החולים רמב"ם שבחיפה עדכן כי מצבם קשה אך יציב. לפי בית החולים, לא נשקפת סכנה לחייהם.
13/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בסיכום הכולל נעים מאוד להחזיק בתפקיד שגריר ולהתגודד בחברה יהודית אוהדת עם כוסית יין משובח וניסוח בינוני באנגלית אך באותו סיכום כולל נכון לקבוע כי ההצלחה מעטה, אם בכלל
13/02/2024  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
מנהל הרכש (מנה״ר) במשרד הביטחון, בשיתוף ועל-פי דרישת אגף התכנון ופיקוד העורף, יצא לרכש של מעל ל-200 רכבי ביטחון ממוגנים לכוחות הגנת היישוב בעוטף עזה, בצפון וביהודה ושומרון. היקף הרכש נאמד בכ-150 מיליון ש״ח.
13/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
ביממה האחרונה, כוחות אוגדה 98 המשיכו בפעילות במערב ח'אן יונס, במהלכה לוחמי צוות קרב של חטיבה 7 חיסלו מעל שלושים מחבלים תוך העמקת השליטה המבצעית במרחב ומבצעים פשיטות על תשתיות טרור, מארבי צלפים ופטרולים.
13/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
במדיה החברתית וגם בזו המודפסת, נשמעת באחרונה האמירה כי ישראל כמדינה דמוקרטית מחויבת להתנהגות הומניטרית בשדה הקרב. היא חייבת להמנע מפגיעה באזרחים שאינם מעורבים בלחימה (יש כאלה "צדיקים" בקן הצרעות הקרוי "עזה"?), ובכלל, עליה להקפיד על שילוב אמות מידה מוסריות במהלך הלחימה.
13/02/2024  |  מרדכי ליפמן  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
יורם אטינגר
יורם אטינגר
מפער של 6 לידות לטובת הפריון הערבי בשנות ה-60' לשוויון של 3.11 לידות לאישה ב-2015, ומאז שיעור הפריון היהודי גבוה מהערבי
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il